Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere :) 

Jeg er en jente på 21 år som går på universitetet. Jeg har lyst å bli penere rett og slett! 

Til vanlig:

- "Vanlige" klær, altså dongeribukse, kanskje sort skjørt i blant, fin overdel og converse

- Håret er ganske naturlig halvlangt, sånn rett. Krøller det noen ganger, eller i hestehale. Flette i blandt. 

- Ansiktet er litt kvisete og bruker lite sminke. Helt ok ansikt men litt skjeve bryn kanskje? Bør jeg dra en plass og nappe?

- Lakkerer neglene i blant og kanskje har på ring/smykke noen ganger

Er ca 160 og veier 52 så helt fin og nett kropp, veldig fornøyd med hvordan jeg er naturlig, men er liksom en grå mus? Hvis dere skjønner? Kan noen legge ut noen klestips til meg og kanskje noe å gjøre med håret? Altså deres tips til hva dere gjør for å føle dere fine:) 

Vil ikke legge ut bilde i tilfelle noen kjenner meg igjen :) takk for svar dere 

Anonymkode: ef299...ded

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan få liv i håret ved å stripe det eller farge i to forskjellige farger. Mitt hår er mørkere innerst og 10 cm ut, og etter det er det en del lysere. Jeg har valgt å gjøre det sånn fordi jeg ikke kler striper :) 

Jeg ville droppet converse. Synes det er noe som hører til jenter på ungdomsskole og VGS. Finn noen fine sko i stedet :) Mange bruker joggesko nå. Det er kult og sporty.
https://www.zalando.no/nike-sportswear-joggesko-blue-grey-ocean-fog-white-ni111s032-k11.html
http://www.laredoute.no/nike/sneakers-air-max-siren/502371?N=1z141xaZ6da&Ns=Popularity|1&Nao=7&selArt=605539

Du er ikke noe grå mus dersom du bruker fine topper og jeans. Fortsett sånn. 

Det er helt naturlig å ha litt skjeve bryn. Så og si umulig å rette på for profesjonelle og, da ansiktet naturlig er litt skjevt. Bruker du god rens for kvisene? Hvis du har arrdannende kviser, har du vært hos legen og sett på om det er mulighet for medisinsk behandling eller hudlege? 

Anonymkode: 450d3...758

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Nei det er ikke så veldig mye eller store kviser, ikke arr og sånn, har sett mange med mye verre. Men typiske hakekviser og fet hud i panna. Kanskje jeg skulle skaffet meg en krem til ansiktet? Bruker bare vanlig body lotion så kanskje jeg får mer kviser av den, vet ikke helt. 

Egentlig veldig enig angående converse, de er nok for de som er under 20 ja sikkert:) har noen svarte vanlige skinnsko, sånn helt plain med glidelås, men nå som vi går mot sommer så har jeg lyst på noe fint... er ikke så glad i høye hæler eller klakksko som bråker, vil jo ikke vises, men vil være litt fin ja :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stemmer for at du farger håret svart, får deg nesering, tar et par store tatoveringer på armene, kjører på med skinnjakke og svarte jeans og prøver deg frem med svart eyeliner, løsvipper og mørke leppestifter! Hell fucking yeah det blir bra! 

Anonymkode: a9813...2fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stemmer for at du farger håret svart, får deg nesering, tar et par store tatoveringer på armene, kjører på med skinnjakke og svarte jeans og prøver deg frem med svart eyeliner, løsvipper og mørke leppestifter! Hell fucking yeah det blir bra! 

Takk for innspill men syns ikke det er så fin stil :) selv om jeg har sett mange som faktisk er veldig kule og stilige med litt tøff stil ja. Men ja løsvipper ja, det kler jo alle? vet ikke helt angående vippeextentions i stedet, det blir man avhengig av? 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var dagens!:fnise:

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, vkt skrev:

Dette var dagens!:fnise:

Hehe ja :) ! det er ikke såå å fint syns jeg ikke men er åpent for ulike meninger altså!!

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg tror man alltid burde starte med det svakeste punktet, så hvis du blir kvitt eller klarer å dekke over kvisene tror jeg du er i mål. Når det er sagt så er kviser noe herk som er vanskelig å få gjot så mye med.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Jeg tror man alltid burde starte med det svakeste punktet, så hvis du blir kvitt eller klarer å dekke over kvisene tror jeg du er i mål. Når det er sagt så er kviser noe herk som er vanskelig å få gjot så mye med.

Ja, håper sommersola gjør meg godt :) har litt eksamenstryne nå da, litt blek og sliten osv også. hjelper ikke på... men mange dekker over kvisene med sminke men jeg tror liksom man får mer da? men vet ikke. 

noen venninner anbefaler mineralfoundation men trodde mineral var stein. putter ikke stein i ansiktet? 

AnonymBruker
Skrevet

Endre klesstil,  hårsveis og farge og lære deg å sminke deg som kjendisene gjør. Du kan finne masse sminkevideor på youtube :) 

Anonymkode: d044b...3ee

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hehe ja :) ! det er ikke såå å fint syns jeg ikke men er åpent for ulike meninger altså!!

Har ikke noe imot denne stilen, altså. Syns det er dritfett om noen tør å dra den ut, men det kan jo fort se litt påtatt ut hvis man går fra noe sånt:

https://uk.pinterest.com/pin/462604192955906448/

til noe sånt:

https://uk.pinterest.com/pin/89649848810868371/

https://uk.pinterest.com/pin/156851999495615665/

Spesielt om man selv ikke egentlig identifiserer seg med den stilen. Det viktigste er jo at du føler det passer med din personlighet og at du er komfortabel.

AnonymBruker
Skrevet

Endre klesstil,  hårsveis og farge og lære deg å sminke deg som kjendisene gjør. Du kan finne masse sminkevideor på youtube :) 

Anonymkode: d044b...3ee

Hmm ja takk :) fine tips der, men vil jo ikke endre meg selv helt? vil jo være meg selv men bli finere hvis du skjønner? vil ikke være sånn der triny og susana programdeltaker hehe 

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke meningen å være negativ i siste svaret mitt forresten!

Gjest Herr Heftig
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, håper sommersola gjør meg godt :) har litt eksamenstryne nå da, litt blek og sliten osv også. hjelper ikke på... men mange dekker over kvisene med sminke men jeg tror liksom man får mer da? men vet ikke. 

noen venninner anbefaler mineralfoundation men trodde mineral var stein. putter ikke stein i ansiktet? 

Det vet jeg ikke noe om desverre, så det overlater jeg til dere damer, men mineraler kan være så små at de blir umerkelige. Det er i maten vår også, og er ganske viktige i kostholdet vårt.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, vkt skrev:

Har ikke noe imot denne stilen, altså. Syns det er dritfett om noen tør å dra den ut, men det kan jo fort se litt påtatt ut hvis man går fra noe sånt:

https://uk.pinterest.com/pin/462604192955906448/

til noe sånt:

https://uk.pinterest.com/pin/89649848810868371/

https://uk.pinterest.com/pin/156851999495615665/

Spesielt om man selv ikke egentlig identifiserer seg med den stilen. Det viktigste er jo at du føler det passer med din personlighet og at du er komfortabel.

Hahaha jaa enig med deg, blir litt sånn forandring ja. Men pinterest var uansett en fin side, takk for linker, jeg skal titte mer :)

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Herr Heftig skrev:

Det vet jeg ikke noe om desverre, så det overlater jeg til dere damer, men mineraler kan være så små at de blir umerkelige. Det er i maten vår også, og er ganske viktige i kostholdet vårt.

Ja du har nok rett, haha! Får vel forske meg litt frem, men etter å ha lest litt blogger osv så er det vanskelig å stole på dem angeånde hvilke produkter som er bra.. føler det er så mange som anbefaler hva som helst for å få penger. hvor er de virkelig gode tipsene liksom :P hva gjør du for å føle deg fresh? tar du sol? bruker parfyme? tar i mot alt av tips jeg altså 

AnonymBruker
Skrevet

Så snille dere er, takk for mange gode tips, vil gjerne ha flere  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brevoxyl hjelper mot kviser, finnes 5% og 10% alt ettersom hvor vanskelig de er å bli kvitt.

Anonymkode: 82adc...392

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Ja du har nok rett, haha! Får vel forske meg litt frem, men etter å ha lest litt blogger osv så er det vanskelig å stole på dem angeånde hvilke produkter som er bra.. føler det er så mange som anbefaler hva som helst for å få penger. hvor er de virkelig gode tipsene liksom :P hva gjør du for å føle deg fresh? tar du sol? bruker parfyme? tar i mot alt av tips jeg altså 

Jeg har en tube med basiron som jeg tar på hvis jeg får en stor og vond kvise. Og hvis tuben ført er fremme tar jeg på de mindre også (vi menn får de mest øverst på ryggen har jeg intrykk av). Ellers har jeg vært heldig og ikke vært så veldig plaget med kviser og slikt siden jeg ble ferdig på VGS.

AnonymBruker
Skrevet

Angående mineralsminke, ja. Skjønner ikke hvorfor du ikke har begynt å bruke dette allerede? hadde aldri valgt noe annet! jeg bruker glo minerals, du kan teste om du liker det, de har både i pudder form og flytende foundation, jeg bruker det siste. Gå feks på coverbrands.no , eller blush. no eller en slik side og sjekk hvile typer de har. Selges også hos hudpleiere, du kan google deg frem. Du kan IKKE bruke body lotion i ansiktet! Sikkert en stor grunn til at du har kviser. Det er en grunn for at det heter body lotion. Skaff deg en hudrens, og en hudkrem med solfaktor, en  mineralfoundation, solpudder, og en god maskara. Disse tingene er alfa omega!

Anonymkode: 3d80e...54c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...