AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 og hvordan reagere de på det? Anonymkode: 6b578...c01
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Hvis dem har vært reale rasshøll, gått bak ryggen min og snakket stygt om meg som person gjentatte ganger og eller utlevert meg til andre. Det går på lojalitet og det er utrolig viktig for meg personlig at en venn er lojal. Tror aldri jeg kunne hatt et nært vennskap eller stolt på hen igjen om jeg hadde oppdaget noe slikt. Det er et sinnssykt stort svik rett og slett. Selvfølgelig sikkert en haug andre ting man kan kutte ut folk for, men dette var noe jeg kom på i farten nå. Anonymkode: 01d1a...e2a 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Hvis dem ikke liker navnet på ungen min som heter Adolpfine Diamatus Flamiconi. Anonymkode: 5e85d...596 7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Falske mennesker som nabokjerringen i huset ovenfor. En dag blid og forståelsesfull og vil vite ditt og datt bla bla bla, neste dag spytter hun i trynet på deg at hun ikke tror deg fordi hun har snakket med styreformann i lokallaget som kunne motsi det jeg sa, enda jeg sitter på reell informasjon da jeg var til stede og erfarte problemet selv. Styreformannen hadde ikke vært der, og satt ikke på noe relevant informasjon om saka. Djiises. Verste spyttslikkeren jeg har vært borti. Anonymkode: 6eb2d...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #5 Skrevet 7. mai 2016 Flau, frekk eller respektløs oppførsel. Anonymkode: 504d2...130 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #6 Skrevet 7. mai 2016 Sytete og rasshølete oppførsel. Anonymkode: c1b7f...be4
Englemamma3 Skrevet 7. mai 2016 #7 Skrevet 7. mai 2016 Folk som bare er ute etter informasjon for å starte rykter og snakke om andre. Og folk som forventer at bare jeg skal ta kontakt om å møtes osv, men jeg blir avvist gang på gang og forventes at jeg skal spørre igjen senere. Er så drittlei folk. Gitt opp nesten alle. Har fått nok. Folk som vil være her for meg, er der 😊 og jeg er der for dem som er her for meg. Så enkelt er det! 2
StineN Skrevet 7. mai 2016 #8 Skrevet 7. mai 2016 Religiøse folk som drar opp jesus for ofte. De kutter jeg ut umiddelbart. 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #9 Skrevet 7. mai 2016 At de er hensynsløse og uempatisk og driter i om andre lider under handlinger de gjør for eget behag. Enten sprekker jeg og slenger det rett i dem, eller ignorerer dem. Reagerer de da, retenker jeg fordømmelsen min. Reagerer de ikke tenker jeg at jeg har rett i at de er rasshøl. Anonymkode: 3e383...191
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #10 Skrevet 7. mai 2016 Kuttet ut ei god venninne fordi hun ble så forandret når hun fikk seg ny kjæreste og barn. Vi var gravide samtidig og trodde det skulle bli så bra, men det ble det ikke. Eneste hun var opptatt av var han, hans venner og familie. Kuttet ut ei annen venninne fordi hun er blitt så uinteressant etter at hun fikk barn. Klarer ikke å holde normale samtaler lenger. Hun er nok ganske sliten med to små. Men vi hadde egentlig aldri så god kjemi, og når det nå er blitt verre, så gidder jeg ikke mer. Vet ikke hva noen av disse to tenker om det. Det har bare fadet ut. Anonymkode: dd285...41e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #11 Skrevet 7. mai 2016 Stort sett kapasitet. Kuttet ut stefaren min fordi han er frekk. Men de aller fleste tilfeller er det min feil. At jeg glemmer og ta kontakt. Anonymkode: e1ef7...18e 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #12 Skrevet 7. mai 2016 Redd for å få bli godt kjent, og at jeg må være et menneske jeg ikke er. Redd for å ikke være bra nok. De bryr seg sikkert ikke. Anonymkode: bc6a3...202 1
Ulla Ullsokk Skrevet 7. mai 2016 #13 Skrevet 7. mai 2016 Jeg slo opp med en barndomsvenninne fordi jeg hadde irritert meg i årevis. Hun er snobbete, selvsentrert og det minst rause mennesket jeg kjenner. Det blir jeg så sliten av. Hun taklet det IKKE særlig bra, og jeg har litt dårlig samvittighet, men er mest lettet og det var ikke en impulsiv handling. Jeg er veldig glad i henne, men LIKER henne ikke. Livet er for kort til folk som stjeler energi. 3
SardintrollReturns Skrevet 7. mai 2016 #14 Skrevet 7. mai 2016 Løgner, feighet, egoisme er på min "topp 3" liste over gode grunner til å kutte ut noen. Hvordan de reagerer varierer, og det kunne uansett ikke brydd meg mindre.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #15 Skrevet 7. mai 2016 Fordi jeg har dårlig selvtillit. Føler meg lite verdt, og at andre ser ned på meg og baksnakker meg/ikke vil ha noe med meg å gjøre (jeg er en verdiløs idiot). Så jeg kutter dem ut, konfronterer dem med mine mistanker og unngår dem. Anonymkode: 5e99e...8d6
Gjest EpleDrue Skrevet 7. mai 2016 #16 Skrevet 7. mai 2016 Kutter ut de som snakker stygt om vennene sine bak ryggen på de.
Gjest O.G. Skrevet 7. mai 2016 #17 Skrevet 7. mai 2016 Jeg kutter ut folk når jeg føler jeg gir og gir, men ikke mottar noe tilbake.
Jolene Skrevet 7. mai 2016 #18 Skrevet 7. mai 2016 Jeg kutter ut folk som er: feige, tiltaksløse, bare klager, energityver, falske, respektløse, fanatikere, går bak ryggen min, baksnakker, uærlige, misunnelige, usympatiske, uempatiske og urasjonelle. 1
lovedrug Skrevet 7. mai 2016 #19 Skrevet 7. mai 2016 (endret) Falske "venner " som stjeler når de er inne hos oss, folk som ypper til bråk og sier private ting videre til andre . Glemte løgnere . Endret 7. mai 2016 av lovedrug
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #20 Skrevet 7. mai 2016 52 minutter siden, Jolene skrev: Jeg kutter ut folk som er: feige, tiltaksløse, bare klager, energityver, falske, respektløse, fanatikere, går bak ryggen min, baksnakker, uærlige, misunnelige, usympatiske, uempatiske og urasjonelle. Er enig i det meste, bortsett fra urasjonelle mennesker/ venner. Generelt bør man være forsiktig med å kutte ut fordi de er urasjonelle. Jeg har venner som ellers er rasjonelle mennesker, men som i neste øyeblikk slår fullstendig om og blir irrasjonelle i gitte situasjoner, som f.eks flyskrekk, tannlegeskrekk, sprøyteskrekk. De fleste, også de som reagerer irrasjonelt, vet at frykten sitter i hodet, men likevel reagerer de på absurde måter, som å få panikk og flykte. Selv er jeg irrasjonell i situasjoner som har med hav å gjøre. Jeg frykter hav, og da særlig åpent hav uten at jeg selv forstår hvorfor. Åpent hav er så enormt, og alt jeg vil, er å komme meg i land igjen. Har fått svettetokter og klarer ikke å kommunisere ordentlig når jeg er så langt fra land, alt jeg har for meg, er at jeg vil på land igjen. Ellers for å holde meg til trådens tema, så kutter jeg fort ut mennesker som er på "informasjonsjakt", og som bruker ulike midler for å oppnå målet (som er å få informasjon) ved å late som om hun/ han bryr seg, er sympatisk og medfølende. Sånne mennesker styrer jeg unna. Anonymkode: 3936d...b49 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå