Anglofil Skrevet 6. mai 2016 #1 Del Skrevet 6. mai 2016 Jeg har lyst til å lære meg flere språk, samt bli flinkere i både tysk og spansk. Det er i hovedsak islandsk, italiensk og japansk jeg kunne tenke meg å lære i første omgang. Er det noen her som har tips til f.eks gode språkkurs på nett? Ser også at Folkeuniversitetet har flere språkkurs, og det er flere av dem jeg kunne tenkt meg å melde meg på. Er det noen som har erfaring med disse kursene (bor i Oslo, men generell erfaring tas i mot med stor takk)? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 6. mai 2016 #2 Del Skrevet 6. mai 2016 Vil ikke kalle det språkkurs akkurat, men da jeg ville lære meg tyrkisk så brukte jeg https://www.duolingo.com/ Superlett å bruke og jeg lærte meg kjempemasse på kort tid. De har en app også så du lett kan øve når du er på feks bussen eller ikke har pc tilgjengelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. mai 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mai 2016 13 minutter siden, Honeyblossom skrev: Vil ikke kalle det språkkurs akkurat, men da jeg ville lære meg tyrkisk så brukte jeg https://www.duolingo.com/ Superlett å bruke og jeg lærte meg kjempemasse på kort tid. De har en app også så du lett kan øve når du er på feks bussen eller ikke har pc tilgjengelig Ah, fantastisk, takk! Akkurat noe slikt jeg har sett etter. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 7. mai 2016 #4 Del Skrevet 7. mai 2016 9 timer siden, Yvonne skrev: Ah, fantastisk, takk! Akkurat noe slikt jeg har sett etter. Mvh Yvonne Bare hyggelig! Og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 7. mai 2016 #5 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Jeg har vært på språkkurs via folkeuniversitetet i Oslo. Synes det var helt greit, men det er begrenset hvor mye du går lært over noen få ganger, og du er nok veldig avhengig av hvem du får som lærer. Ellers har jeg brukt Rocket languages, synes kursene der har en god oppbygning til en grei pris. Det er en nettside med kurs på ulike språk. Jeg har også brukt Memrise for å pugge gloser. Helt nødvendig for meg med systematisk repetisjon. Der kan du lage egne kurs eller bruke andres. Endret 7. mai 2016 av Wolfmoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå