AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Må jeg slanke meg og bli veldig forfengelig og flørte mye? Hva er oppskriften? Mulig jeg har gått glipp av den. Kan fortelle at jeg er sjenert og overvektig. Jeg har også dårlig sosial selvtillitt og har en psykisk lidelse og har ikke jobb. Er 43 år. Har fått høre at jeg har utseende med meg av tidligere kjærester. Har også hatt kjæreste tidligere selv om jeg var overvektig. Han var fornøyd med kroppen min og sa jeg hadde en aldeles nydelig kropp og at jeg var velskapt. Det som var synd var at jeg ikke tente så mye på han selv om han hadde en fin kropp. Nå har jeg lagt på meg ytterligere og får fortsatt oppmerksomhet fra menn, men har ikke så stor selvtillitt på det området. Så hva bør jeg gjøre? Kun seriøse svar. Anonymkode: 51fda...840
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Få mer selvtillit Tren og spis sunt - ikke bare for utseende, mest om du ønsker å ikke pådra deg livsstilssykdommer. Få deg jobb Tror disse vil hjelpe en del Anonymkode: f538e...3d5 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Jeg trener opp mot 4 dager i uken. Er da der i 2 timer. Føler at jeg har blitt slankere selv om det ikke vises på vekta. Har kjøpt nytt og mindre belte. Kostholdet er det vanskeligere å endre da jeg er avhengig av sjokolade, men vil jo mestre det også. Går på tiltak på nav og må nok ta til takke med en jobb jeg ikke liker/ønsker. Anonymkode: 51fda...840
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg trener opp mot 4 dager i uken. Er da der i 2 timer. Føler at jeg har blitt slankere selv om det ikke vises på vekta. Har kjøpt nytt og mindre belte. Kostholdet er det vanskeligere å endre da jeg er avhengig av sjokolade, men vil jo mestre det også. Går på tiltak på nav og må nok ta til takke med en jobb jeg ikke liker/ønsker. Anonymkode: 51fda...840 Det er da ikke noe vanskelig å slutte med sjokolade om du har litt viljestyrke. Spis frukt i stedet f.eks. Anonymkode: f538e...3d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå