AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Er 16 år som lurer på et par spm. 1. 13 cm lang penis. Er det sånn at den er for kort til at dere kvinner får orgasme av den, eller? Får man en slik penistr inn? 2. Hva hadde dere gjort/reagert om den dere hadde ligget med hadde hatt omskjært? 3. Er det sånn at når jeg(gutt) kommer, så kommer det sæd inn i vaginaen deres? Får man ikke barn da? Anonymkode: 45516...f7a
Gjest Holititten Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 16 år som lurer på et par spm. 1. 13 cm lang penis. Er det sånn at den er for kort til at dere kvinner får orgasme av den, eller? Får man en slik penistr inn? 2. Hva hadde dere gjort/reagert om den dere hadde ligget med hadde hatt omskjært? 3. Er det sånn at når jeg(gutt) kommer, så kommer det sæd inn i vaginaen deres? Får man ikke barn da? Anonymkode: 45516...f7a Er du sikker på at du er 16? Ellers må dette være en trolletråd. Men, here we go: 1. Det er ikke lengden på penis som avgjør om kvinnen får orgasme eller ikke. 13 cm er en helt normal lengde, rett under landsgjennomsnittet. Selvfølgelig går den inn i kvinnens underliv. 2. Det er opp til hver person, men tviler på at det er mange som hadde reagert voldsomt. Er relativt uvanlig i Norge, så noen ville nok blitt litt overrasket, mens andre kanskje ikke hadde merket det. 3. Når en mann kommer mens han er inne i kvinnen, kommer sæden også inn i kvinnens vagina. Da kan kvinnen bli gravid dersom det er ikke blir brukt prevensjonsmidler slik som kondom og/eller p-piller. Husk at man bør bruke kondom uansett om kvinnen bruker p-piller, da kondom er det eneste som beskytter mot kjønnssykdommer.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Størrelsen har ikke så mye å si for orgasme, kvinner trenger stimulering av klitoris for å få orgasme. Google how to stimulate/finger clitoris og how to lick pussy. Og how to find the clitoris, for den er nøkkelen til kvinnens nytelse. Jeg ville ikke reagert på noe spesiell måte om gutten varomskjært, jeg syntes faktisk omskjært penis er en positiv overraskelse for det ser penere ut enn en med mye forhud. Når sæd kommer inn i vagina kan man bli gravid ja, derfor er det viktig å bruke kondom selvom du tror jenta går på p piller for p piller er ikke hundre prosent sikkert, og kondom er også viktig så du ikke får eller gir kjønnssykdom som kan gjøre deg eller hun steril som klamydia eller plage deg resten av livet sånn som kjønnsvorter og herpes gjør. Alle disse er de tre vanligste kjønnssykdommene så det er veldig viktig å beskytte seg! Anonymkode: 0e3bd...29d 1
Hadley Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 1. For liten for meg... Men det er smak og behag. Noen liker større, noen liker mindre. 2.Turn off. Jeg liker naturlig kuk. Forhud er ekstremt sexy og en viktig del av forspillet. 3. Ja. Bruk kondom hvis du ikke vil bli pappa. Ikke stol på kvinnfolk som sier de bruker piller. Da får du en kjønnsykdom. Gå uten kondom kun med dama du vil få barn med. Om 10-15 år, kanskje? Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Et lite tips TS. Best å bare gi opp sex nå. Finn heller andre ting du kan mestre og bli flink i. Hjernen din kan trenes, kuken får du ikke gjort så mye med, men det blir i det minste laget for de fleste kvinner, så sant den ikke er veldig tykk. Veldig få jenter tør å innrømme det, men de fleste er size queens. Unngå ydmykelsen ved å foksuere på andre ting Anonymkode: 3c9ab...5a6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 13 cm kan absolutt fungere fint det, men du har enda noen år på deg hvor den skal vokse da. Er vel ferdigvokst rundt 20-årsalderen tror jeg. Omskjært betyr ingenting, om noen hyler over det er de alt for umoden til å ha sex uansett. Samleie og befruktning burde du virkelig lese deg opp på før du hopper til køys med noen. Generelt: penis+ vagina = sæd = befruktning kan skje. Men les om dette!!! Finnes ikke noe sikker periode, hoppe av i svingen metode eller annet bull. Har man sex uten kondom kan det bli barn av det. Anbefaler f.eks Sexamen-serien som ligger på NRK nett-TV. Anonymkode: 6fa4c...7fb
StineN Skrevet 7. mai 2016 #8 Skrevet 7. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 16 år som lurer på et par spm. 1. 13 cm lang penis. Er det sånn at den er for kort til at dere kvinner får orgasme av den, eller? Får man en slik penistr inn? 2. Hva hadde dere gjort/reagert om den dere hadde ligget med hadde hatt omskjært? 3. Er det sånn at når jeg(gutt) kommer, så kommer det sæd inn i vaginaen deres? Får man ikke barn da? Anonymkode: 45516...f7a 13 cm holder lenge Det er uvanlig, noen liker det, noen ikke. ja, det er hele poenget med sæd
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #9 Skrevet 7. mai 2016 12 timer siden, Holititten skrev: Er du sikker på at du er 16? Ellers må dette være en trolletråd. Men, here we go: 1. Det er ikke lengden på penis som avgjør om kvinnen får orgasme eller ikke. 13 cm er en helt normal lengde, rett under landsgjennomsnittet. Selvfølgelig går den inn i kvinnens underliv. 2. Det er opp til hver person, men tviler på at det er mange som hadde reagert voldsomt. Er relativt uvanlig i Norge, så noen ville nok blitt litt overrasket, mens andre kanskje ikke hadde merket det. 3. Når en mann kommer mens han er inne i kvinnen, kommer sæden også inn i kvinnens vagina. Da kan kvinnen bli gravid dersom det er ikke blir brukt prevensjonsmidler slik som kondom og/eller p-piller. Husk at man bør bruke kondom uansett om kvinnen bruker p-piller, da kondom er det eneste som beskytter mot kjønnssykdommer. Okei. Og jo jeg er 17 Så det er hele poenget med sex? At mannen skal komme inn i damaens vagina? Hva skjer med en ONS da, og jeg ikke har med meg kondom, som de fleste ikke har med? Anonymkode: 45516...f7a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #10 Skrevet 7. mai 2016 10 timer siden, Hadley skrev: 1. For liten for meg... Men det er smak og behag. Noen liker større, noen liker mindre. 2.Turn off. Jeg liker naturlig kuk. Forhud er ekstremt sexy og en viktig del av forspillet. 3. Ja. Bruk kondom hvis du ikke vil bli pappa. Ikke stol på kvinnfolk som sier de bruker piller. Da får du en kjønnsykdom. Gå uten kondom kun med dama du vil få barn med. Om 10-15 år, kanskje? Lykke til! For liten? Hvorfor det? Du hadde vel ikke merket at den var rundt 13 når jeg hadde tatt av meg? Det er ikke sånn at du måler den der og da. Har du hatt sex med folk på 13-14 cm? Bra? Anonymkode: 45516...f7a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #11 Skrevet 7. mai 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Et lite tips TS. Best å bare gi opp sex nå. Finn heller andre ting du kan mestre og bli flink i. Hjernen din kan trenes, kuken får du ikke gjort så mye med, men det blir i det minste laget for de fleste kvinner, så sant den ikke er veldig tykk. Veldig få jenter tør å innrømme det, men de fleste er size queens. Unngå ydmykelsen ved å foksuere på andre ting Anonymkode: 3c9ab...5a6 Haha hva mener du her? At 13 cm ikke funker til å ha sex med? Anonymkode: 45516...f7a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #12 Skrevet 7. mai 2016 6 timer siden, StineN skrev: 13 cm holder lenge Det er uvanlig, noen liker det, noen ikke. ja, det er hele poenget med sæd Er ikke 13 cm lite? Ser at flere påpeker det oppe her? Fordi redd at en slik penis blir for lite, og at den såvidt kommer inn.. Anonymkode: 45516...f7a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #13 Skrevet 7. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: For liten? Hvorfor det? Du hadde vel ikke merket at den var rundt 13 når jeg hadde tatt av meg? Det er ikke sånn at du måler den der og da. Har du hatt sex med folk på 13-14 cm? Bra? Anonymkode: 45516...f7a Man merker det for 13 cm ser litt kort ut Trenger ikke å måle for å legge merke til det. Anonymkode: 8c26c...2fb 1
Gjest Holititten Skrevet 7. mai 2016 #14 Skrevet 7. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei. Og jo jeg er 17 Så det er hele poenget med sex? At mannen skal komme inn i damaens vagina? Hva skjer med en ONS da, og jeg ikke har med meg kondom, som de fleste ikke har med? Anonymkode: 45516...f7a Har du ikke med kondom, så bør du ikke ha sex. Spesielt når det er ons. Så ta med kondom, eller ikke ha sex.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #15 Skrevet 7. mai 2016 6 minutter siden, Holititten skrev: Har du ikke med kondom, så bør du ikke ha sex. Spesielt når det er ons. Så ta med kondom, eller ikke ha sex. Men de som er på fest/nattklubber, og de guttene der - er jo ingen som har med seg kondom, eller? Hovedgruppa(80-90%) av gutta vil jeg tro at ikke har med kondom, og det går sikkert helt fint for dem Anonymkode: 45516...f7a
Gjest Holititten Skrevet 7. mai 2016 #16 Skrevet 7. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men de som er på fest/nattklubber, og de guttene der - er jo ingen som har med seg kondom, eller? Hovedgruppa(80-90%) av gutta vil jeg tro at ikke har med kondom, og det går sikkert helt fint for dem Anonymkode: 45516...f7a De fleste har kondom i lommeboka eller liknende. Bare de uansvarlige tar ikke med, men etter min erfaring har de aller fleste med. Men de vifter de jo ikke rundt, så ingen vet. Hvor får du tallene dine fra?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #17 Skrevet 7. mai 2016 Herregud, bli litt mer moden før du i det hele tatt vurderer å ha sex! "Siden 90% av guttene ikke bruker kondom, så skal ikke jeg det heller"? Kødder du med meg? Gå og kjøp deg noen kondomer (eller enda bedre; få gratis kondomer på helsestasjonen eller hos helsesøster på skolen) som du til enhver tid kan ha i lommeboka og jakkelomma. Det er bare kleint, uansvarlig og ikke minst barnslig hvis du plutselig får muligheten til å ha sex med ei jente, men ikke har med deg kondomer. Det er patetisk at du forventer og tror at jenta skal ha hele ansvaret for prevansjon. Mange jenter (meg inkludert) synes det er en stor turn-off når gutter ikke tar del i ansvaret. Og du: Hvis jenta går på p-piller, så bør du fortsatt bruke kondom! Hvorfor? Fordi 1) da beskyttes du mot kjønnsykdommer (jeg regner med du ikke har lyst på klamydia eller det som verre er!), og 2) p-piller er ikke 100% sikkert (og mange jenter glemmer å ta pilla til riktig tid, slik at beskyttelsen blir enda lavere), så det er veldig fint å ha dobbel beskyttelse. Ta ansvar for sexlivet ditt, gutt. Regner med du ikke ønsker å bli pappa riktig enda, så få tak i de kondomene. Anonymkode: 3772b...221 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #18 Skrevet 7. mai 2016 2 timer siden, Holititten skrev: De fleste har kondom i lommeboka eller liknende. Bare de uansvarlige tar ikke med, men etter min erfaring har de aller fleste med. Men de vifter de jo ikke rundt, så ingen vet. Hvor får du tallene dine fra? Blant annet på Paradise Hotel, og deltagerne som har sex, bruker ikke kondom Anonymkode: 45516...f7a
Gjest Holititten Skrevet 7. mai 2016 #19 Skrevet 7. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blant annet på Paradise Hotel, og deltagerne som har sex, bruker ikke kondom Anonymkode: 45516...f7a Jo, det gjør de. Men selvfølgelig blir det ikke vist på TV at de tar på kondomet, det selger jo ikke. Det er sexen som selger, ikke ansvaret. Og for all del, vær så snill og ikke baser livet på PH.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #20 Skrevet 7. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha hva mener du her? At 13 cm ikke funker til å ha sex med? Anonymkode: 45516...f7a Den går vel sikkert inn, men å tro at det gir noen nytelse blir drømmetenkning. TS burde endre fokus på noe han faktisk kan bli god til istedet for å stresse over noe han ikke får gjort noe med Anonymkode: 3c9ab...5a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå