AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Så det har seg slik at en venn av en venn av meg hang en stund med gjengen vår, mest på mitt intiativ, og jeg synes jo hun var veldig koslig da Så var jeg veldig innpåsliten tror jeg da, altså spurte veldig ofte om vi skulle finne på noe osv., (hadde akkurat begynt på vgs og var supergira på å få nye venner!) Hun begynte å unngå litt og si "jeg vet ikke" når jeg spurte om det passet å finne på noe, og jeg innså hvor klengete jeg hadde vært kanskje liitt sent... Men når jeg innså dette så sluttet jeg helt å ta intiativ, og hun tok heller ikke noe intiativ tilbake så vi fant ikke på noe. Jeg skrev engang "Unnskyld hvis jeg er litt klengete, KLARER Ikke å ta hint :P" og hun skrev det var kult, men ja idk. Kanskje 3 måneder etterpå (idk) så nevnte jeg om det hadde vært gøy å finne på noe med alle sammen igjen, presiserte at det var ikke noe press, hun skrev at det hadde vært gøy. Men så ble det ikke avtalt noe noen dag, og jeg begynte å tenke over hvor utrolig klengete jeg sikkert hadde vært og ble ganske flau egentlig så jeg skrev jo ikke noe mer da. Denne vennen til en venn skrev heller ikke noe, og jeg tenkte at hvis hun hadde vært interessert kunne hun jo bare ha skrevet "Hei! Skjer det noe en dag?" elns. Så var det bursdag til denne vennen som "førte oss sammen", og det var en koslig liten feiring hvor begge vi var der. Tenkte det kom til å bli litt kleint, men det ble ikke det, og det var jo hyggelig... Selv om det endret ikke noe. Men det klargjorde at vi fortsatt var venner da eller idk, selv om vi ikke finner på ting sammen lengre. SÅ begynte jeg noen dager etter å bli aktiv på instagram, så jeg fulgte henne (vi hadde hverandre allerede på snap og face), og hun fulgte ikke meg tilbake. Så at hun hadde lagt ut et nytt bilde etter at jeg fulgte det, så visste hun hadde sett det. Ble litt irritert, så neste gang jeg foreslo å finne på noe i messenger chatten sendte jeg "accidentally" til bursdagschatten (vi har sånn tusen chatter.) Vet ikke helt hvorfor, følte vel et behov for "hevn" siden hun ikke addet meg på insta og da gjorde det ganske tydelig at hun ikke ville ha så veldig mye mer med meg å gjøre. Så jeg ville vise I at vi fortsatt fant på ting men jeg ikke lengre spurte henne, føler ikke det var så slemt egt for hun hadde jo gjort det ganske tydelig at hun ikke ville ha så mye med meg å gjøre. SÅ presterer denne vennen å skrive: hehe ja dette er bursdagschatten, men jeg kan bare bytte navn. HVA FAEN ER DET MULIG? For jeg ville jo ikke ha henne med! Vurderte om jeg bare skulle la det stå i den chatten siden hun ville nok ikke ha kommet uansett, men det føltes alt for desperat. Altså at etter at hun har gjort det tydelig (ved å ikke adde meg tilbake på insta) at hun ikke lengre vil være venner så adder jeg henne i en chat og spør om vi skal finne på noe... GAH! Så jeg måtte bare lynraskt skrive: "Det går bra, bare sender til en annen chat :)" Selfølgelig var det BARE hun og en annen i den chatten, og hun andre bruker aldri skype. Altså det ble helt tydelig at jeg ikke ville ha henne med. Rett etterpå trakk hun seg fra gruppen... Føler meg veldig slem nå. Var det veldig slemt skrevet? Anonymkode: 3c45a...35c
Gjest Hubbabubba2014 Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 (endret) . Endret 30. november 2016 av Hubbabubba2014
helloAdele Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 (endret) Du overanalyserer Endret 6. mai 2016 av helloAdele 3
Gjest Hubbabubba2014 Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 (endret) . Endret 30. november 2016 av Hubbabubba2014
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Tror du skal "chille ned" litt elns. Idk.... (prøver meg på språket deres og føler meg supergammel 😂 ) Men alvorlig talt. Vi overanalyserer alt for mye vi kvinner, spesielt i din alder. Ro ned og vær hyggelig uten å være innpåslitne. Og ikke ta hevn når andre gjør noe du ikke liker. Hilsen gammal. Sånn relativt sett. Anonymkode: 92e14...a4e 5
helloAdele Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr idk? Anonymkode: c540b...0d3 Det betyr i dont know Endret 6. mai 2016 av helloAdele 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 Hva skjer, her er det jo idk all over the place! Det der må du seriøst slutte med, uavhengig av alder.. Uansett: Hvis jeg har forstått deg rett så synes jeg ikke du var spesielt slem sånn i utgangspunktet, og kan forstå at du ble fornærmet over manglende tilbakefølging på Insta. Men det må du nesten kjenne på selv. Er dere i en fast "gjeng" eller har hun andre venne gjenger også? Anonymkode: 364ec...087 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer, her er det jo idk all over the place! Det der må du seriøst slutte med, uavhengig av alder.. Uansett: Hvis jeg har forstått deg rett så synes jeg ikke du var spesielt slem sånn i utgangspunktet, og kan forstå at du ble fornærmet over manglende tilbakefølging på Insta. Men det må du nesten kjenne på selv. Er dere i en fast "gjeng" eller har hun andre venne gjenger også? Anonymkode: 364ec...087 Hehe det er bare ungdomsspråket Vi har to helt ulike gjenger, men jeg begynte på starten av sommeren når jeg først ble kjent med henne til å ta intiativ til at hun skulle være med i gjengen vår, og hun tok intiativ tilbake og jeg var litt med gjengen hennes, det var veldig hyggelig Men så fucket jeg opp alt med å ta for mye kontakt og bli for klengete, noe jeg var klar over selv. Men jaja man lærer så lenge man lever Til deg over: vi er 16 og 17 Anonymkode: 3c45a...35c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #10 Skrevet 6. mai 2016 Kan legge til at hun følger to andre i gjengen vår på insta, hun felles vennen og en til Anonymkode: 3c45a...35c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #11 Skrevet 6. mai 2016 Du store hendelse. Jeg tror virkelig ikke du bør bruke så mye tid og krefter på det her. Du fremstår litt som en psykopat. Anonymkode: 29cb1...b00 8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #12 Skrevet 6. mai 2016 25 minutter siden, helloAdele skrev: Det betyr i dont know Så si det da... Anonymkode: 87419...ad0
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #13 Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du store hendelse. Jeg tror virkelig ikke du bør bruke så mye tid og krefter på det her. Du fremstår litt som en psykopat. Anonymkode: 29cb1...b00 Har "kommet meg over henne og sånn" altså, var bare så dere visste situasjonen xD Bare har sånn "slem" følelse i meg nå, så vil bare ha litt andre perspektiver Anonymkode: 3c45a...35c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #14 Skrevet 6. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har "kommet meg over henne og sånn" altså, var bare så dere visste situasjonen xD Bare har sånn "slem" følelse i meg nå, så vil bare ha litt andre perspektiver Anonymkode: 3c45a...35c ok, mitt perspektiv er at du driver med tull. Anonymkode: 29cb1...b00 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #15 Skrevet 6. mai 2016 Du overanalyser og putter altfor.mye.energi inn i dette Anonymkode: c7b4b...37c 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #16 Skrevet 6. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan legge til at hun følger to andre i gjengen vår på insta, hun felles vennen og en til Anonymkode: 3c45a...35c Jeg vet hva det betyr, men det var bare.. Overalt;) Jeg er nesten dobbelt så gammel som deg, men synes ikke det var noe feil i reaksjonen din. Hadde nok følt meg rimelig snytt selv om det samme hadde skjedd med meg. Du har jo beklaget deg for å være innpåsliten, og hun har sagt at det var greit. Da er det vel ingen grunn til at hun ikke skulle ville følge deg på instagram, med mindre hun synes du er litt overkill fremdeles. Og da er hun vel strengt tatt ikke noe å samle på for din del uansett?:) hva sier resten av gjengen din til det her da? Anonymkode: 364ec...087 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #17 Skrevet 6. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ok, mitt perspektiv er at du driver med tull. Anonymkode: 29cb1...b00 ? Det er et serriøst innlegg hvis det er det du mener? Anonymkode: 3c45a...35c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #18 Skrevet 6. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hva det betyr, men det var bare.. Overalt;) Jeg er nesten dobbelt så gammel som deg, men synes ikke det var noe feil i reaksjonen din. Hadde nok følt meg rimelig snytt selv om det samme hadde skjedd med meg. Du har jo beklaget deg for å være innpåsliten, og hun har sagt at det var greit. Da er det vel ingen grunn til at hun ikke skulle ville følge deg på instagram, med mindre hun synes du er litt overkill fremdeles. Og da er hun vel strengt tatt ikke noe å samle på for din del uansett?:) hva sier resten av gjengen din til det her da? Anonymkode: 364ec...087 Tror ikke de vet noe om "dramaet" hehe Vi kommer nok aldri til å bli gode venner igjen dessverre, det jeg lurte på her er om jeg har grunn til å føle meg slem, siden det ble helt tydelig at jeg ikke ville ha henne med på det vi skulle og hun deretter trakk seg fra gruppen, tolket det som at hun hadde sett at jeg ikke ville ha henne med og ble lei seg for det... Anonymkode: 3c45a...35c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #19 Skrevet 6. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke de vet noe om "dramaet" hehe Vi kommer nok aldri til å bli gode venner igjen dessverre, det jeg lurte på her er om jeg har grunn til å føle meg slem, siden det ble helt tydelig at jeg ikke ville ha henne med på det vi skulle og hun deretter trakk seg fra gruppen, tolket det som at hun hadde sett at jeg ikke ville ha henne med og ble lei seg for det... Anonymkode: 3c45a...35c Ok, etter min mening-absolutt ikke:) Anonymkode: 364ec...087 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #20 Skrevet 6. mai 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke de vet noe om "dramaet" hehe Vi kommer nok aldri til å bli gode venner igjen dessverre, det jeg lurte på her er om jeg har grunn til å føle meg slem, siden det ble helt tydelig at jeg ikke ville ha henne med på det vi skulle og hun deretter trakk seg fra gruppen, tolket det som at hun hadde sett at jeg ikke ville ha henne med og ble lei seg for det... Anonymkode: 3c45a...35c Kom det helt tydelig frem da? Syntes ikke det jeg da men.. Anonymkode: c540b...0d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå