Gå til innhold

Har alle jenter masse beilere rundt seg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spennende diskusjon. Min påstand er at mange kvinner har potensielle beilere i dvale. For noen har man aktive beilere som holder koken i hverdagen. Det som kjennetegner en beilere er dog at hun ikke vil ha ham. Er hun interessert er han en aktuell kandidat. Jeg tror den forståelsen har størst klang i virkeligheten. 

Så finnes det selvsagt masse damer som ikke har gutter hengende etter seg. Det er som vanlig stor skjevfordeling i hvem gutta vil ha. En beiler er en som i utgangspunktet vil ha noe mer enn bare sex. Det er sikkert en drivkraft som i alle mannlige forelskelser, men en beiler drømmer om noe mer enn å samle hakk i sengegavlen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
47 minutter siden, Arcturus skrev:

Det som kjennetegner en beilere er dog at hun ikke vil ha ham. Er hun interessert er han en aktuell kandidat. Jeg tror den forståelsen har størst klang i virkeligheten. 

Greia er vel at nå for tiden får man såvidt tid til å like hverandre litt før man hopper til sengs. En beiler er en som ikke har fått jenta til sengs ennå, og ikke nødvendigvis ønsker bare det. Da kan jeg se for meg at "beileperioden" er mye kortere nå enn den var i "gamle dager".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...