AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Hører at noen venninner sier at de alltid har noen gutter som er interessert i dem, jeg tror aldri jeg har hatt noen.. Betyr det at jeg er veldig stygg? Har alle normale jenter beilere etter seg? Anonymkode: 24904...5ed
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Nei, ikke i det heile tatt... Anonymkode: e563e...4f8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Når en mann viser en kvinne oppmerksomhet over tid, så har hun en beiler. I vår tids internettkultur så er oppmerksomhet kjempelett å få. Så jeg vil påstå at kvinner har endel beilere, og har minst 2-3 menn i omgangskretsen de vet ville kjørt på, om de hadde hatt muligheten. Anonymkode: 7cd94...d97 1
prill Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Nei, det gjør det ikke. Det har endel med hva slags signaler man sender ut å gjøre tror jeg.. Har noen veldig pene venninner som aldri har vært særlig populære på den måten, og andre som ser helt middels ut og alltid har en masse "beilere". 2
applestories Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har alle normale jenter beilere etter seg? Vet ikke helt om jeg er normal akkurat, men jeg har ihvertfall ikke en eneste liten beiler etter meg.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Nei, jeg har aldri hatt det Anonymkode: 5e254...4f6
Gjest incognita Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 Jeg har inntrykket av at de fleste jenter har 2-5 gutter som til enhver tid er interesserte.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 7 minutter siden, incognita skrev: Jeg har inntrykket av at de fleste jenter har 2-5 gutter som til enhver tid er interesserte. Veldig mange har det ja, dessverre er mange av disse beilerne ofte ikke helt relasjonsmateriale sånn i det lange løp. Nesten tragikomisk å være vitne til enkelte venninner som faller for samme bullshit hver gang i håp om at det blir ekteskap og familie av det... Er ikke akkurat kvalitetskara som åpenlyst viser masse desperat interesse, vi menn ser kanskje mer objektivt på hva slags type menn som er typiske beilere. Anonymkode: 76319...fd1 4
Gjest PetterPanne Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 Tror kanskje kvinner i denne tråden misforstår begrepet "beiler". Han skal være kjekk, attraktiv og vise HENNE oppmerksomhet. Menn som er uattraktive, men som fortsatt viser oppmerksomhet er ikke beilere i deres øyne. Derfor klager enkelte kvinner over at de aldri har noen beilere, men overser glatt disse mannfolka som liker profilbildet hennes sekundet etter hun har lagt det ut.
applestories Skrevet 6. mai 2016 #10 Skrevet 6. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig mange har det ja, dessverre er mange av disse beilerne ofte ikke helt relasjonsmateriale sånn i det lange løp. Nesten tragikomisk å være vitne til enkelte venninner som faller for samme bullshit hver gang i håp om at det blir ekteskap og familie av det... Hvilken aldersgruppe gjelder dette?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #11 Skrevet 6. mai 2016 6 minutter siden, applestories skrev: Hvilken aldersgruppe gjelder dette? Alt mellom 20 - 40, kanskje sågar litt eldre. Så nei, det er ikke bare de unge kvinnene det gjelder. Anonymkode: 76319...fd1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #12 Skrevet 6. mai 2016 8 minutter siden, PetterPanne skrev: Tror kanskje kvinner i denne tråden misforstår begrepet "beiler". Han skal være kjekk, attraktiv og vise HENNE oppmerksomhet. Menn som er uattraktive, men som fortsatt viser oppmerksomhet er ikke beilere i deres øyne. Derfor klager enkelte kvinner over at de aldri har noen beilere, men overser glatt disse mannfolka som liker profilbildet hennes sekundet etter hun har lagt det ut. Da er det ikke rart at han blir oversett, selv som mann syntes jeg jo det fremstår rimelig creepy å være så på at man lik'er ting og tang hun legger ut sånn umiddelbart. Ofte er dette menn som selv er mannlige utgaver av attention whores og faller inn under den gruppen av beilere som ikke akkurat er kvalitetsmenn. Anonymkode: 76319...fd1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #13 Skrevet 6. mai 2016 Jeg er i 30-åra og har ikke hatt en eneste liten beiler på mange år. Kan jo ha noe med at jeg er i et fast forhold å gjøre daAnonymkode: 4a489...919
Gjest PetterPanne Skrevet 6. mai 2016 #14 Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Da er det ikke rart at han blir oversett, selv som mann syntes jeg jo det fremstår rimelig creepy å være så på at man lik'er ting og tang hun legger ut sånn umiddelbart. Ofte er dette menn som selv er mannlige utgaver av attention whores og faller inn under den gruppen av beilere som ikke akkurat er kvalitetsmenn. Anonymkode: 76319...fd1 Men mye mulig jeg misforstår hva som ligger i begrepet beiler. Ja, det er creepy. Selv om hun ikke er interessert i han, så er han fortsatt en beiler eller? Derfor kan ikke kvinner komme her å si at de ikke har beilere. Jo de har beilere, de er bare ikke interesserte i mange av de. Og det er helt greit.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #15 Skrevet 6. mai 2016 Jeg vil ikke si at jeg har masse beilere akkurat. Men jeg får noen meldinger ukentlig av 3-4 menn som har holdt på sånn ganske lenge. Går mest i "skjera" sånn rett før helgen.. Haha. Har aldri gjort noe med noen av dem, tenker at dette er meldinger de sender ut til alle single damer de vet om, i håp om at noen skal si noe sånt som "jeg er ute, kose ikveld?" .. Nå er det fredag, jeg er singel, 25 år, slank, trener, står dårlig til på Tinder, ingen av "beilerne" har sendt mld enda og mannen jeg er forelska i koser seg vel med en annen dame. Så nei, alle oss jenter har ikke en kø av menn Anonymkode: b2ab9...c55 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #16 Skrevet 6. mai 2016 Har ingen beilere og de er gjerne få. Men man kan lett få oppmerksomhet fra oppmerksomhetssøkende menn. Det er bare å flørte litt og de flørter villig tilbake. Men det føles mer som tidsfordriv og flørteøving. Ingen av de går aktivt inn for å beile meg. Anonymkode: 99639...aa3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #17 Skrevet 6. mai 2016 Ja jeg har alltid noen som er etter meg. Det betyr ikke at alle de som er etter meg er attraktive. Jeg er pen og i 30 årene, men har overvektige, skallede kollegaer i 50 årene som er slitsomt etter meg... Anonymkode: ebf06...555 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #18 Skrevet 6. mai 2016 6 minutter siden, PetterPanne skrev: Men mye mulig jeg misforstår hva som ligger i begrepet beiler. Ja, det er creepy. Selv om hun ikke er interessert i han, så er han fortsatt en beiler eller? Derfor kan ikke kvinner komme her å si at de ikke har beilere. Jo de har beilere, de er bare ikke interesserte i mange av de. Og det er helt greit. Beiler er vel egentlig alle som er interessert og prøver å få henne på kroken? Men det spiller jo egentlig ingen rolle hva man kaller det, om man kaller seg en interessert mann elle beiler spiller liten rolle, så lenge man er veldig opptatt av likes på hva hun legger ut så oppfattes man stort sett gjerne creepy. Og de relativt få kvinnene som liker den type oppmerksomhet er ofte ingen du vil ha en relasjon med likevel. Anonymkode: 76319...fd1
Gjest PetterPanne Skrevet 6. mai 2016 #19 Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Beiler er vel egentlig alle som er interessert og prøver å få henne på kroken? Men det spiller jo egentlig ingen rolle hva man kaller det, om man kaller seg en interessert mann elle beiler spiller liten rolle, så lenge man er veldig opptatt av likes på hva hun legger ut så oppfattes man stort sett gjerne creepy. Og de relativt få kvinnene som liker den type oppmerksomhet er ofte ingen du vil ha en relasjon med likevel. Anonymkode: 76319...fd1 Det er ikke snakk om de liker denne oppmerksomheten eller ikke. Det er snakk om denne oppmerksomheten eksisterer eller ikke. Og det gjør den i mange tilfeller.
applestories Skrevet 6. mai 2016 #20 Skrevet 6. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt mellom 20 - 40, kanskje sågar litt eldre. Så nei, det er ikke bare de unge kvinnene det gjelder. Anonymkode: 76319...fd1 Trodde egentlig det var de litt eldre siden de begynner å bli desperate etter ekteskap og familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå