Youngatheart Skrevet 6. mai 2016 #1 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Innhold fjernet Endret 31. mai 2016 av Youngatheart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Del Skrevet 6. mai 2016 Kan du ikke trene han opp i senga? Anonymkode: 5ca34...f55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2016 #3 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Hei. Kanskje du skal bli litt sterkere i DINE signaler?! Han er ung, uerfaren, usikker og vinglete. De tre siste er ikke du. Lykke til. ☺ Endret 6. mai 2016 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Youngatheart Skrevet 6. mai 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) ... Endret 31. mai 2016 av Youngatheart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2016 #5 Del Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, Youngatheart skrev: Jeg er nok litt usikker, spesielt i hvordan jeg eventuelt skulle blitt sterkere i mine signaler og hva de eventuelt skulle vært😄Kanskje du har noen gode råd som mann? I tillegg er jeg jo kjempe redd for hvordan han ville mottatt disse signalene😯 Hmm... vet det er og blir utrolig vanskelig. Men jeg oppfatter det som, og du sier det, at dere er nære. Gikk det da an å rett og slett på en varsom måte fortelle ham hva du føler? Da vil i hvertfall et/en svar/reaksjon komme. Ene eller andre veien det slår ut vil være bedre enn å plages med å ikke vite. Syns jeg. ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Youngatheart Skrevet 6. mai 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) ... Endret 31. mai 2016 av Youngatheart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Youngatheart Skrevet 6. mai 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Den 6. mai 2016 at 21.21, AnonymBruker skrev: Endret 8. mai 2016 av Youngatheart 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2016 #8 Del Skrevet 6. mai 2016 11 minutter siden, Youngatheart skrev: Sant nok☺️ Men det er nok den reaksjonen som er skummel, spesielt pga alder og redsel for å miste et lyspunkt i hverdagen, For innerst inne vet jeg jo at det bare er håpløst å gå å drømme slik. Gutter på 18, er som regel mer opptatt av jenter på 16😄 Forstår deg. Men jeg ser ingen annen løsning enn å drop the bomb. ☺ ..og, vet du...jeg tror ikke du skremmer ham bort. Du skal se han går rundt og vrir huet rundt dette på samme måte som du. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hadley Skrevet 6. mai 2016 #9 Del Skrevet 6. mai 2016 Hvis han sender hjerte-meldinger til en 40-åring liker han nok MILFs. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 6. mai 2016 #10 Del Skrevet 6. mai 2016 Ryddet for personangrep og spekulasjoner. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #11 Del Skrevet 7. mai 2016 Du sier at følelsen er jævlig, men virkeligheten er at du gir den næring hele tiden, fordi du liker det. Hvordan slutte? Når du virkelig ikke vil ha disse følelsene lengre, så legger du de på is. Virkeligheten er at du vil ha de. Anonymkode: 861d5...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arca Skrevet 7. mai 2016 #12 Del Skrevet 7. mai 2016 Overskriften harmonerer ikke helt innholdet. Hva vil du egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 7. mai 2016 #13 Del Skrevet 7. mai 2016 15 timer siden, Hadley skrev: Hvis han sender hjerte-meldinger til en 40-åring liker han nok MILFs. Hun er ikke en milf hvis hun ikke er mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 7. mai 2016 #14 Del Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, OPIgirl skrev: Hun er ikke en milf hvis hun ikke er mor. Hvis du tok deg tid til å lese HI ville du visst at TS har flere barn. Hvorfor bruker du tullebegreper som hekt? Det du beskriver er en forelskelse. Hvis man vil slutte å være forelsket hjelper det ofte å ligge med flere andre personer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #15 Del Skrevet 7. mai 2016 Synes en 40 åring skal holde seg til folk på sin egen alder. Å rote rundt med 18 åringer er ikke greit, ren utnyttelse og kan aldri bli et likeverdig forhold, uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Anonymkode: 6cb7b...f0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta91 Skrevet 7. mai 2016 #16 Del Skrevet 7. mai 2016 Oi, og jeg trodde JEG var litt rar som bare forelsker meg i 17-18 åringer... 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. mai 2016 #17 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 7. mai 2016 #18 Del Skrevet 7. mai 2016 22 timer siden, Youngatheart skrev: Vi har hatt et nært tillits og vennskapsforhold i 3 år, Dette må utdypes. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Youngatheart Skrevet 7. mai 2016 Forfatter #19 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) ... Endret 31. mai 2016 av Youngatheart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Youngatheart Skrevet 7. mai 2016 Forfatter #20 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) ... Endret 31. mai 2016 av Youngatheart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå