Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte tannlegetime denne uken og dukket opp til timen, men tannlegekontoret var stengt (helligdag). 

Nå har jeg fått regning for at jeg ikke dukket opp på timen min og på regningen står det en annen dato enn den dagen jeg hadde fått time 😱

Ja, jeg burde kanskje ha skjønt at man ikke kunne få time på en helligdag (som var da jeg hadde time). Men her er det jo de som har skrevet feil på melding til meg. Er det virkelig sånn at jeg må betale for en time jeg ikke har fått da?? 

Hilsen en fattig og frustrert student 😕

Anonymkode: c46bd...a9f

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det står på meldingen du fikk, at det var den datoen du dro, så skal du jo selvsagt ikke betale. Da er det bare å ringe til de og si ifra, ev. oppsøke kontoret og vise meldingen. 

Anonymkode: 10e7a...84d

• Liker 7
Skrevet

Nei. De kan ikke kreve betaling for en time på en dato som de ikke kalte deg inn til. Du er jo ikke synsk.

Skrevet

Hvis tannlegen har bekreftet feil dag så er det tannlegens problem, selv om du burde forstått at de hadde gjort feil. Ring og snakk med dem. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk for svar! Da skal jeg ringe de så fort de åpner på mandag! :) 

Anonymkode: c46bd...a9f

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan gikk det? Slapp du å betale for timen på en helligdag? :) (skulle bare mangle)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...