Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den kjekkeste fyren ever skrev til meg på tinder for noen dager siden. (Jeg skrev aldri først til han, for tenkte at han var helt "out of my league.") Etterhvert fant vi ut at vi skulle møtes, jeg skulle komme til han (har sett han i virkeligheten, så visste at han ikke var "en gammel gris." Han er noen år eldre enn meg, og har ett barn.) Men har egentlig vanskelig for å stole på sånne, tipper han kan velge fra øverste hylle, han er jo så kjekk. Han var veldig hyggelig, og jeg var der i mange timer. Vi drakk og, så synes enkelte ting kanskje ble litt useriøse etterhvert, ikke sikker.. Men han sa han var ute etter fast forhold. Vi kysset og sånt, men ikke noe mer. Han satt og strøk meg på hånden og. Og han sa han ville møte meg igjen. Jeg er en sånn tenker, som tenker og analyserer alt, kunne ønske jeg kunne stenge ute tankene, det er så slitsomt. Har tenkt på han heele tiden siden vi møttes. Vi skulle kanskje møtes i dag, men han var blitt syk (og jeg troor ikke han lyver, for han var litt forkjølt da jeg møtte han.) Skulle ønske han bare kunne si med en gang om han var interressert i å bli kjent eller ikke, for jeg er så lei av gutter som får meg til å tro at de kanskje like meg, og så hører jeg plutselig ingenting fra dem.. Andre som er sånn? Blir gal av all den grublinga :ohmy:

Anonymkode: 6ba44...28e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...