Gå til innhold

Mensen :(

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg føler meg så udelikat når jeg har mensen og har derfor ikke sex de dagene. På grunn av dette har jeg nå har jeg ikke hatt sex på fem dager og holder på å bli sprø.. Ikke onanerer jeg heller for det er heller ikke særlig tiltakende (spesielt ikke siden samuraien min er hvit).

Koser med samboern da (fint for han, men verre for meg for da blir jeg jo enda kåtere).

Udelikat spørsmål, men har dere sex når dere har mensen, eller dropper dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det dropper vi. Klarer meg fint i fem dager.

Skrevet

Udelikat spørsmål, men har dere sex når dere har mensen, eller dropper dere det?

Hvorfor udelikat?

Har ikke sex om jeg blør som syndefloden, men når det har roet seg litt har jeg gjerne det ja. Ikke noe problem. Har jo håndklær som kan legges under f.eks

Skrevet

Hvorfor udelikat?

Har ikke sex om jeg blør som syndefloden, men når det har roet seg litt har jeg gjerne det ja. Ikke noe problem. Har jo håndklær som kan legges under f.eks

:Nikke:

Må bare legge til at jeg er veldig kåt de siste dagene av mensen så jeg er glad for at samboer ikke avstår fra sex i mensperioden.

Skrevet

Hvorfor udelikat?

Samme som Suzy...

Hvis du er så kåt, kan du vel f.eks gjøre det i dusjen?!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jeg som ikke vil når jeg har mensen og lager dermed ris til egen bak for lysten er det ikke noe i veien med (heller tvert imot). Han har forsåvidt aldri klagd på at det ikke blir no, men ser strålende fornøyd ut med blow-jobs og kun det noen dager hver måned....

Den med dusjen skal jeg prøve (at jeg ikke har tenkt på det før :o ) - renere kan det vel ikke gjøres :)

Skrevet

Jeg ser ikke noe problem med å ha sex når man har mensen. dusj før og du er helt ren, legg et håndkle på sengen. ikke verre enn det.

Skrevet

Jeg har som regel ikke sex de aller første dagene, men det hender jo det også. Etter noen dager tar jeg ikke spesielt hensyn til det i det hele tatt. Dersom du vil onanere er jo dusjen ett godt alternativ, så kan du jo investere i en slik vanntett vibrator. :wink:

Skrevet

Vi har sex når vi vil, uavhengig av mensen,... (Tar det i dusjen, eller trer på en kondom,..ergo: null griseri)

Skrevet

vi klarer oss uten sex den uka..hvis jeg absolutt mååå bli tillfredstillt klarer jeg det selv :wink:

Skrevet

Det er jævlig vondt med sex under mensen så det står jeg over. Dessuten klarer jeg meg fint uten i to dager.

Skrevet

Vi har sex når jeg har mensen. Hvorfor la være, det er bare litt blod. Heldigvis har jeg en samboer som ikke er så prippen.

Skrevet

Føler meg litt sår i eggstokkene når jeg har mensen, vet ikke helt om der er eggstokkene som verker, men jeg er sår i de tre dagene jeg har mens. Synst ikke at det er ekkelt med sex når en har mensen, men jeg har ingen glede av det siden det gjør vondt, så vi tar en liten pause desse dagene :)

Skrevet

Før da vi var nyforelska og kåte døgnet rundt gjorde det ingenting med mensen (kanskje ikke den første dagen). Nå når vi har roet ned litt, står jeg over de fleste gangene. Men får jeg veldig lyst så er det ingen hinder.

Skrevet

Ingenting får meg til å ha sex når jeg har mensen. Ingenting. Jeg syns det er direkte motbydelig. Blæh!

*grøsse*

Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg sex når jeg har mensen -det er værre med den pingla jeg bor sammen med... :ler: Han er prippen på den måten!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...