AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #21 Skrevet 7. mai 2016 Den 6.5.2016 at 18.42, AnonymBruker skrev: Nå har jeg det ikke så greit. Jeg er knust og føler meg veldig nede. Vi var jo ikke ordentlig kjærester enda, men oppførte oss som vi skulle vært det. Jeg var blitt oppriktig glad i han. Han var uten tvil en jeg kunne sett meg bli gammel sammen med. Så det gjør vondt å bli dumpa Han har vært på guttetur i Spania med gutta. Det var helt greit for meg og ante ingen fred og fare. Da kom hjem (som var i går ettermiddag )så var han litt rar og avvisende. Jeg tenkte han bare var sliten. I dag da han kom hjem fra jobb og hjem til meg , så slapp han bomben. Han hadde møtt på eks dama der nede. Som han har barn med og ja, de vil visst prøve igjen sammen. Jeg ble helt nummen og skjønte ingenting. De hadde bodd like ved hverandre og bumpa inn i hverandre på bar. Gått sammen hele uken. Da hadde alle følelsene blusset opp igjen. Sitter hjemme i leiligheten og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har grått og er enda i sjokk. At det skal gjøre så vondt å bli dumpa. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 80a85...295 Jeg forstår at dette er vanskelig for deg, men vær glad du slipper ha mer med han å gjøre. Menn som vingler så lett fra den ene til den andre og plutselig blir sammen med eksen igjen er som regel ingenting å samle på. Det er bra han var ærlig og sa det, men alle vet jo at ferieturer til sydlige strøk er noe helt annet en å ha et hverdagsforhold her hjemme. Det er derfor ikke sikkert dette varer lenge. Da er det mulig han kommer krypende tilbake men ikke fall for det. Du skal se deg om etter en som er helt ferdig med tidligere forhold,og ikke vingler fram og tilbake. Anonymkode: 4ffa9...d7b
smalls Skrevet 7. mai 2016 #22 Skrevet 7. mai 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn går det med de som hopper inn i nytt forhold før de har fordøyd forholdet de var i... Veldig mange burde være lenge alene før de hopper inn i noe nytt! Anonymkode: 6864e...d65 Hopper inn i nytt forhold? Vet du hvor lenge han var singel før han ble sammen med ts?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #23 Skrevet 8. mai 2016 Den 6.5.2016 at 23.24, smalls skrev: Jeg er enig med deg, men synes det blir feil å si "etter de 2 dagene må du skjerpe deg" ts må få lov til å være lei seg så lenge hun vil/trenger. Synes ikke hun må ha en tidsfrist for å være ferdig med å være lei seg og glemme fyren. Det er lettere sagt enn gjort. Noen bruker lengre tid enn andre på å komme seg over the one. Men siden han et en douch, så tar vel ikke så lang tid før hun er over ham Jeg mener ikke at hun er totally over han på dag 2, men at etter en viss frist man har satt seg så må man ta tak i å ta steg for å komme seg videre. Man våkner kanskje ikke opp på dag 2 og alt av følelser er borte, men grininga, deppinga, takke nei til sosiale sammenkomster pga man føler seg nede, vurdere å SMS'e han eller ringe og "få svar" bør man kutte totalt ut, hvis TS er der in the first place. Følelsene og den kjipe følelsen kan henge igjen lenge, avhengig av person og situasjon, men det jeg snakker om er hovedsakelig å ta tilbake hverdagen og sakte men sikkert komme seg videre. Heldigvis var ikke dette et langvarig forhold in the first place, det gjør det på en måte litt lettere også.. Anonymkode: e5ed8...17f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #24 Skrevet 8. mai 2016 Flere her vil svartmale mannen for liksom å gjøre det enklere for TS å komme over han. Jeg mener det er å lure seg selv. Vær heller ærlig og innse at det ikke er noen lov mot å falle for eksen og ville prøve igjen. Og for barna ville det jo vært det beste. Det er ufattelig trist for TS, men sånn er det noen ganger her i livet. TS må bare bruke tiden til å sørge over dette, og så vil det gå over. Bra det skjedde nå, enn på et mye senere tidspunkt. Anonymkode: eb04f...90f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå