Gå til innhold

Da ble jeg dumpet :( Han møtte på eksen på tur.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg det ikke så greit. Jeg er knust og føler meg veldig nede. Vi var jo ikke ordentlig kjærester enda,  men oppførte oss som vi skulle vært det. Jeg var blitt oppriktig glad i han. Han var uten tvil en jeg kunne sett meg bli gammel sammen med. Så det gjør vondt å bli dumpa :( 

Han har vært på guttetur i Spania med gutta. Det var helt greit for meg og ante ingen fred og fare. Da kom hjem (som var i går ettermiddag )så var han litt rar og avvisende. Jeg tenkte han bare var sliten. I dag da han kom hjem fra jobb og hjem til meg , så slapp han bomben. Han hadde møtt på eks dama der nede. Som han har barn med og ja, de vil visst prøve igjen sammen. Jeg ble helt nummen og skjønte ingenting. De hadde bodd like ved hverandre og bumpa inn i hverandre på bar. Gått sammen hele uken. Da hadde alle følelsene blusset opp igjen. 

Sitter hjemme i leiligheten og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har grått og er enda i sjokk. At det skal gjøre så vondt å bli dumpa. Hva gjør jeg nå? :sukk: 

Anonymkode: 80a85...295

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg det ikke så greit. Jeg er knust og føler meg veldig nede. Vi var jo ikke ordentlig kjærester enda,  men oppførte oss som vi skulle vært det. Jeg var blitt oppriktig glad i han. Han var uten tvil en jeg kunne sett meg bli gammel sammen med. Så det gjør vondt å bli dumpa :( 

Han har vært på guttetur i Spania med gutta. Det var helt greit for meg og ante ingen fred og fare. Da kom hjem (som var i går ettermiddag )så var han litt rar og avvisende. Jeg tenkte han bare var sliten. I dag da han kom hjem fra jobb og hjem til meg , så slapp han bomben. Han hadde møtt på eks dama der nede. Som han har barn med og ja, de vil visst prøve igjen sammen. Jeg ble helt nummen og skjønte ingenting. De hadde bodd like ved hverandre og bumpa inn i hverandre på bar. Gått sammen hele uken. Da hadde alle følelsene blusset opp igjen. 

Sitter hjemme i leiligheten og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har grått og er enda i sjokk. At det skal gjøre så vondt å bli dumpa. Hva gjør jeg nå? :sukk: 

Forstår hvor vondt det er. Jeg fikk akkurat høre det fra min søster i dag.. : hun ba meg komme meg videre. og glemme han som såret meg. Hun forklarte meg at han ikke er noe å samle på, og at jeg aldri må tenke fortid, men det er så lett å tenke fortid.  Kanskje den typen du hadde ikke er noe å samle på heller? 

Det er sårt når man har brukt mye tid med en person, og så bryr de seg ikke. 

Klem, jeg forstår deg. Spis og drikk noe godt. Gjør som du føler for. Viktig å ta seg litt tid til å gråte, og ligge seg på sofaen og slappe av, men samtidig forsøke å fungere så godt man kan. Det er så vondt. Jeg vet. :klem:

Skriv alt negativt om han ned på et ark. Spør deg selv: var han snill og noe å ha? 

Endret av LineHearty
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, LineHearty skrev:

Forstår hvor vondt det er. Jeg fikk akkurat høre det fra min søster i dag.. : hun ba meg komme meg videre. og glemme han som såret meg. Hun forklarte meg at han ikke er noe å samle på, og at jeg aldri må tenke fortid, men det er så lett å tenke fortid.  Kanskje den typen du hadde ikke er noe å samle på heller? 

Det er sårt når man har brukt mye tid med en person, og så bryr de seg ikke. 

Klem, jeg forstår deg. Spis og drikk noe godt. Gjør som du føler for. Viktig å ta seg litt tid til å gråte, og ligge seg på sofaen og slappe av, men samtidig forsøke å fungere så godt man kan. Det er så vondt. Jeg vet. :klem:

Skriv alt negativt om han ned på et ark. Spør deg selv: var han snill og noe å ha? 

Du minner veldig om en tidligere beryktet bruker her inne. Vet ikke om det er lov å skrive, men må bare :) 

TS: utrolig kjipt, skjønner godt at du er veldig lei deg nå. Det er lov å deppe noen dager, men så må du komme deg opp på beina igjen. Han var ikke the one for deg, og nå har du muligheten til å møte han som virkelig er den rette for deg:) 

Anonymkode: f3ea1...289

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du minner veldig om en tidligere beryktet bruker her inne. Vet ikke om det er lov å skrive, men må bare :) 

TS: utrolig kjipt, skjønner godt at du er veldig lei deg nå. Det er lov å deppe noen dager, men så må du komme deg opp på beina igjen. Han var ikke the one for deg, og nå har du muligheten til å møte han som virkelig er den rette for deg:) 

Anonymkode: f3ea1...289

Gjør jeg? Jeg er ny her, så er jeg beryktet så er det utrolig ;) Har bare vært her i 2 dager.  Hehe. 

Endret av LineHearty
Gjest morhjertegod
Skrevet

Om de har barn sammen, så var de jo klar over at de var på ferie på samme sted. Virker ikke helt som en tilfeldighet, at de bare bumpet inn i hverandre på en pub. Føler med deg, gir deg en god trøsteklem, har ikke så mange råd en at ting blir bedre med tiden.

Skrevet
2 minutter siden, morhjertegod skrev:

Om de har barn sammen, så var de jo klar over at de var på ferie på samme sted. Virker ikke helt som en tilfeldighet, at de bare bumpet inn i hverandre på en pub. Føler med deg, gir deg en god trøsteklem, har ikke så mange råd en at ting blir bedre med tiden.

Du virker så snill <3

TS: Klem til deg. Håper du føler deg bedre veldig snart :klem: 

AnonymBruker
Skrevet

Hvem passet barna?

Anonymkode: 724df...aad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er de aller fleste menn dessverre. Bytter damer som vi bytter truser.. Vondt er det uansett. 

Anonymkode: 32057...5c9

Skrevet

Gah, det suger.

Om det hjelper, så tviler jeg på at det forholdet vil funke i hverdagen igjen. De har allerede prøvd (sikkert flere ganger), og har det allerede feila, vil det nok ikke gå igjen. Tviler på at de har forandret seg mye siden sist.

Kanskje han kommer løpende tilbake til deg om noen måneder, men da har du kanskje allerede kommet over han.

Du kommer deg nok gjennom det :hug:

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem passet barna?

Anonymkode: 724df...aad

Hvorfor er det relevant? :klo: 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Tibbie skrev:

Samme lurer jeg på? Jeg tok det som en selvfølge de var hos eksen men tydeligvis ikke. De var sikkert hos besteforeldrene eller noe.

Men takk for svar dere. Jeg kommer meg nok over han, men det gjør jo veldig vondt nå. Han kan bare glemme å komme krypende tilbake til meg hvis det ikke funker mellom de. Gidder ikke å være andre valget. 

Ts.

• Liker 3
Skrevet

For en drittsekk. Man kan ikke noe for at følelser blusser opp igjen men hvordan han gjorde det. Han sa i det minste ifra til deg men han skulle sagt ifra kanskje før istedet for å være rar og avvisende. Fatter meg virkelig ikke på sånne folk. Jeg skjønner at man gjerne vil få det til å funke om man deler barn med et menneske men å bare lede deg på så mye og så "tilfeldig" treffe på eksen, for å så tilbringe dødsmye tid med henne på en "guttetur" til Spania.
Han gjorde deg en stor tjeneste, tenk hvis dere var enda mer involvert--i et engasjert forhold--og så møtte han på eksen senere? Da hadde han fortjent en ørefik, spør du meg! Bruk tiden nå til å gå igjennom følelsene og ta vare på deg selv. Bra du ikke vil ta han tilbake om han kom krypende.

Gjest O.G.
Skrevet
2 timer siden, morhjertegod skrev:

Tenkte det samme. 

Skrevet
1 time siden, Tibbie skrev:

Det er det ikke. Har ingenting med HI å gjøre. 

Tipper han dro på tur med henne jeg. Altså, tviler på de plutselig bumpet inn i hverandre på en bar i Spania. Sånt skjer vel bare i film. Men råttent gjort av han. Du fortjener bedre ts.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Her er en VELDIG stor trøst til degTS;

1. Det er en grunn til at det ble slutt mellom disse folkene in the first place. 

2. Å bestemme seg for å satse på forholdet etter en liten uke i Syden er ikke noe annet enn forhastet;selvfølgelig blusser følelsene opp blant palmesus og strand, men når hverdagen innhenter de hjemme igjen i Norge så vil de gå tilbake til punkt 1. ovenfor. Da kommer han tilbake til deg, men din reaksjon vil være å ignorere fyren, ikke sant? Fint.

Det som skjer er at de kommer til å slå opp igjen,kanskje av og på sånn ca 20 ganger før de endelig blir bitre fiender. I mellomtiden vil han SMS'e og kontakte alle som han tror vil gi han en ny sjanse og gi han oppmerksomhet. Så går han tilbake igjen til hvor han var. Skikkelig vinglete fyr som ikke vet hva han vil ha. 

Du har lov til å bruke 2 hele dager på å la følelsene samle seg, være pisse sur på fyren, være kjempelei deg og gråte masse, føle alle følelser som måtte komme. Etter de 2 dagene må du skjerpe deg og fokusere på DITT liv, DINE følelser og komme deg ut blant folk og være glad for at fyren der gjorde det så jækla enkelt for deg å se at dette er ikke en fyr du vil bruke 5 øre på engang. Bullet dodged - vær glad det ikke ble noe mer seriøst mellom dere. Seriøst, det er noe å være glad for her selv om du trenger litt tid til å faktisk se det.

Anonymkode: e5ed8...17f

• Liker 7
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er en VELDIG stor trøst til degTS;

1. Det er en grunn til at det ble slutt mellom disse folkene in the first place. 

2. Å bestemme seg for å satse på forholdet etter en liten uke i Syden er ikke noe annet enn forhastet;selvfølgelig blusser følelsene opp blant palmesus og strand, men når hverdagen innhenter de hjemme igjen i Norge så vil de gå tilbake til punkt 1. ovenfor. Da kommer han tilbake til deg, men din reaksjon vil være å ignorere fyren, ikke sant? Fint.

Det som skjer er at de kommer til å slå opp igjen,kanskje av og på sånn ca 20 ganger før de endelig blir bitre fiender. I mellomtiden vil han SMS'e og kontakte alle som han tror vil gi han en ny sjanse og gi han oppmerksomhet. Så går han tilbake igjen til hvor han var. Skikkelig vinglete fyr som ikke vet hva han vil ha. 

Du har lov til å bruke 2 hele dager på å la følelsene samle seg, være pisse sur på fyren, være kjempelei deg og gråte masse, føle alle følelser som måtte komme. Etter de 2 dagene må du skjerpe deg og fokusere på DITT liv, DINE følelser og komme deg ut blant folk og være glad for at fyren der gjorde det så jækla enkelt for deg å se at dette er ikke en fyr du vil bruke 5 øre på engang. Bullet dodged - vær glad det ikke ble noe mer seriøst mellom dere. Seriøst, det er noe å være glad for her selv om du trenger litt tid til å faktisk se det.

Anonymkode: e5ed8...17f

Jeg er enig med deg,  men synes det blir feil å si "etter de 2 dagene må du skjerpe deg" ts må få lov til å være lei seg så lenge hun vil/trenger. Synes ikke hun må ha en tidsfrist for å være ferdig med å være lei seg og glemme fyren. Det er lettere sagt enn gjort. Noen bruker lengre tid enn andre på å komme seg over the one. Men siden han et en douch, så tar vel ikke så lang tid før hun er over ham :) 

• Liker 2
Gjest krokodillen
Skrevet
22 timer siden, morhjertegod skrev:

Enig. Virker ikke tilfeldig i det hele tatt. Dette var planlagt, det er jeg nesten sikker på. 

AnonymBruker
Skrevet

Han dro ned med kompisene sine. De la jo ut bilder på FB og snap sammen hele uken. Hvordan hun havnet der vet jeg ingenting om. Det har han ikke svart på. Mener de plutselig møtte på hverandre der nede. Han har heller ikke svart på hvem hun var sammen med. Dro sammen med. Tviler på hun dro ned med guttene alene? 

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn går det med de som hopper inn i nytt forhold før de har fordøyd forholdet de var i...

Veldig mange burde være lenge alene før de hopper inn i noe nytt!

Anonymkode: 6864e...d65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo ut som de har avtalt dette bak ryggen din ts.

Hvor lenge var dere sammen?

Håper du viser han en reaksjon.

Anonymkode: 6864e...d65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...