Gå til innhold

Kvinneguiden hengt ut på twitter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Men en ting er åpenbart, det er at du skriver alle disse rope-innleggene bare for å BLI sitert på den siden. Avslørt, og du gjør en elendig jobb. 

HÅPER DU TULLER MED MEG? OG DU ER AVSLØRT SOM EN SOM FORSØKER Å SÅ SPLID HER INNE ISTEDENFOR Å KRITISERE DE SOM DRIVER DEN SIDEN!!! JEG "ROPER" FORDI DET HELE ER HÅRREISENDE! 

Anonymkode: 2ade3...4ca

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HÅPER DU TULLER MED MEG? OG DU ER AVSLØRT SOM EN SOM FORSØKER Å SÅ SPLID HER INNE ISTEDENFOR Å KRITISERE DE SOM DRIVER DEN SIDEN!!! JEG "ROPER" FORDI DET HELE ER HÅRREISENDE! 

Snork.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Rainstorm skrev:

Snork.

SÅ GÅ OG LEGG DEG DA, FOR SVINGENDE! :rasende:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

DET VAR GØY!

Anonymkode: d1898...18f

AnonymBruker
Skrevet

"å så splid...." lol.

Anonymkode: 1ef74...f2c

Skrevet

(Pssssst. Caps Lock er på!)

• Liker 3
Skrevet
Den 6. mai 2016 at 18.45, Silfen skrev:

Jeg blir aldri sitert på slike steder. *føler meg normal*

Haha. Er du ironisk nå eller?:P

Skrevet
22 minutter siden, Ferny skrev:

Haha. Er du ironisk nå eller?:P

På at jeg er normal?

Skrevet
14 timer siden, Silfen skrev:

På at jeg er normal?

Hehe, nei... bare trodde jeg kjente deg igjen på noe jeg leste på den twitter-greien. Så egentlig at hele posten var vittig ment. :P

AnonymBruker
Skrevet

Hm.. Veldig grei måte å finne ut navn på kg brukere dette. Bare å sjekke twitter kontoene som følger..

Anonymkode: 0e5de...4de

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm.. Veldig grei måte å finne ut navn på kg brukere dette. Bare å sjekke twitter kontoene som følger..

Haha. Må man ha konto på Twitter for å kunne se hvem som følger?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Ferny skrev:

Haha. Må man ha konto på Twitter for å kunne se hvem som følger?

Nei ;)

Skrevet
17 minutter siden, Ferny skrev:

Hehe, nei... bare trodde jeg kjente deg igjen på noe jeg leste på den twitter-greien. Så egentlig at hele posten var vittig ment. :P

Åh, jeg har ikke lest hele greien, så vet jo egentlig ikke.

Skrevet

Det er vel ikke noe nytt - husker gode gamle dager hvor brutal mann provoserte kvinnene her inne, og hadde oppdateringstråd om det på diskusjon.no

Kult med en gullkornoversikt da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Er flere steder også, var sånn jeg fant kvinneguiden. Men på det forumet må man ha 200 innlegg før man kan gå inn på et tøys og snakk underforum.

Anonymkode: 3fece...0eb

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du veit at den hadde 300 followers FØR denna tråden? Åssen skal du skille mellom dem og kgbrukere?

Skrevet
Den 6.5.2016 at 19.01, Zenobia skrev:

Ronja er med!!

:Hehe:

Ronja er også indirekte nevnt i mai-utgaven av Erlik oslo. (uten navn) Bakerst. Liste over hva vi på kvinneguiden bryr oss om. På lista: venninne som har med eget snop og ikke deler.

Uff... håper ikke noen ble såret og krenket av at det ble så mye Ronja-styr. Men det er blitt en klassiske ja.

Skrevet
Den 6.5.2016 at 22.00, AnonymBruker skrev:

JEG HAR LEVD ET LANGT LIV, MEN DET ER SJELDEN JEG BLIR SÅ FORBANNA SOM NÅ!! DET GÅR FAKTISK IKKE AN Å GJØRE NOE SÅNT MOT DETTE FORUMET! MAKAN TIL FAENSKAP SKAL DU LETE LENGER ETTER. TENK Å GJØRE DETTE MOT REDELIGE FOLK SOM FORSØKER Å DEBATTERE!

HILSEN EN SOM HAR LEVD EN STUND

Inkludert LIVETS HARDE SKOLE!!!?

Skrevet

Henger jo ut folk her inne på KG hver jævla dag, ofte med navn, til og med.  Så det der bør folk tåle!  Synes det var et ganske morsomt påfunn. 😄

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...