Gå til innhold

Kvinneguiden hengt ut på twitter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så morsomt. :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo fin reklame for KG, det :) Det blir jo flere klikk innpå KG av dette, og mer penger i kassa :)

Anonymkode: 9783c...575

Faren med dette er jo at folk begynner å skrive en masse idiotiske innlegg bare for å komme på den siden. Spesielt de som blir "vervet" pga siden.

Anonymkode: 95a9b...a57

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Faren med dette er jo at folk begynner å skrive en masse idiotiske innlegg bare for å komme på den siden. Spesielt de som blir "vervet" pga siden.

Anonymkode: 95a9b...a57

Huff. Det har du rett i

Anonymkode: 9783c...575

AnonymBruker
Skrevet

Rart at ikke alle Lasse trådene blir nevnt 

Anonymkode: 28878...c83

• Liker 1
Skrevet

En glimrende påminnelse om at Kvinneguiden er et åpent forum. Når vi er her i årevis er det lett å få følelsen av at forumet er ei hytte med tak og vegger. ;)

• Liker 13
Skrevet

Er KG på Facebook?

Sånn, da var det nevnt. Jeg skal ikke lage noe tilsvarende der, siden jeg har sluttet å være på FB.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste det.

Anonymkode: 89b57...b6f

TAKK! NOEN MÅ JO SI IFRA!

Anonymkode: 2ade3...4ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, PaperFlower skrev:

Så morsomt. :fnise:

ER DET FORBANNA "MORSOMT" AT NOEN TAR SEG FRIHETER MED Å HENGE UT REDELIGE FOLK PÅ NETT!? SÅ DU SYNES ALT ER GREIT, DU? ELLER? ...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

ER DET FORBANNA "MORSOMT" AT NOEN TAR SEG FRIHETER MED Å HENGE UT REDELIGE FOLK PÅ NETT!? SÅ DU SYNES ALT ER GREIT, DU? ELLER? ...

Hvorfor nøyaktig er det å henge ut? er det så stor forskjell på dine ord her enn på twitter? åpner du øynene dine for hvor teit du er når det står på twitter? det er jo bare gøy og alle kan skrive litt tullete av og til. Ser også at mye som blir sitert er bare tull, tulletråd, og trolleri

Anonymkode: da2a3...0bc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor nøyaktig er det å henge ut? er det så stor forskjell på dine ord her enn på twitter? åpner du øynene dine for hvor teit du er når det står på twitter? det er jo bare gøy og alle kan skrive litt tullete av og til. Ser også at mye som blir sitert er bare tull, tulletråd, og trolleri

SÅ DU STØTTER DET FULLT UT, JA. DET ER FINT FOR DEG, DET. MEN DE FLESTE AV OSS SYNES IKKE NOE OM DET. DE TAR TING UT AV SAMMENHENGEN OG POSTER DET FOR Å DRITE UT SKIKKELIGE FOLK... FAEN, JEG BLIR FORBANNA! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SÅ DU STØTTER DET FULLT UT, JA. DET ER FINT FOR DEG, DET. MEN DE FLESTE AV OSS SYNES IKKE NOE OM DET. DE TAR TING UT AV SAMMENHENGEN OG POSTER DET FOR Å DRITE UT SKIKKELIGE FOLK... FAEN, JEG BLIR FORBANNA! 

Er du skikkelig folk da?

• Liker 3
Skrevet

Det er veldig sjelden man ser caps lock-syken på KG.

• Liker 9
Skrevet

Kjempemorsom :) 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men herregud som du skriker da gitt.

Håper denne havner på twitter!

Om du synes det er så forferdelig, så får du vel la være å skrive da. Men tipper du er innehaveren av twitterkontoen. ;)

• Liker 9
Skrevet

Fantastisk morsomt!

Gjest Evans
Skrevet

Hehe, noen klassikere som er med, og noen typiske fraser fra KG :) 

PS: detter er ikke å henge ut noen. Det ren reklame for KG ;) Om denne kontoen blir stor, tipper jeg vi ser en del nye brukere her. 

AnonymBruker
Skrevet

FIKK NOEN MED SEG HVA SOM STOD I TRÅDEN

Du som står bak den KG profilen på Twitter

??????

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 6.5.2016 at 18.45, Silfen skrev:

Jeg blir aldri sitert på slike steder. *føler meg normal*

Er ikke dette deg?

Anonymkode: a1173...62d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert twitterkonto- eieren som skriver "morsomme" innlegg, også poster han/ hun dem på twitter og later som om det er skrevet av mange ulike personer

Anonymkode: c2c8f...417

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke dette deg?

Anonymkode: a1173...62d

Hvordan skal jeg vite det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...