AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #41 Skrevet 6. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fin Twitter-konto du har laget, TS. Synes den var morsom. Anonymkode: e27a0...fa0 OG HVEM ER DUUUU??? ER DU OGSÅ EN AV DISSE KANSKJE? Anonymkode: 2ade3...4ca 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #42 Skrevet 6. mai 2016 JEG HAR LEVD ET LANGT LIV, MEN DET ER SJELDEN JEG BLIR SÅ FORBANNA SOM NÅ!! DET GÅR FAKTISK IKKE AN Å GJØRE NOE SÅNT MOT DETTE FORUMET! MAKAN TIL FAENSKAP SKAL DU LETE LENGER ETTER. TENK Å GJØRE DETTE MOT REDELIGE FOLK SOM FORSØKER Å DEBATTERE! HILSEN EN SOM HAR LEVD EN STUND Anonymkode: 2ade3...4ca 4
Salka Skrevet 6. mai 2016 #43 Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: JEG HAR LEVD ET LANGT LIV, MEN DET ER SJELDEN JEG BLIR SÅ FORBANNA SOM NÅ!! DET GÅR FAKTISK IKKE AN Å GJØRE NOE SÅNT MOT DETTE FORUMET! MAKAN TIL FAENSKAP SKAL DU LETE LENGER ETTER. TENK Å GJØRE DETTE MOT REDELIGE FOLK SOM FORSØKER Å DEBATTERE! HILSEN EN SOM HAR LEVD EN STUND Anonymkode: 2ade3...4ca Så så, rooooolig nå. Pust med magen og pass på blodtrykket! Ekstra viktig å passe på blodtrykket når man har levd en stund vet du. Og husk innestemme. Du trenger ikke rope og skrike så høreapparatene våre sprekker. 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #44 Skrevet 6. mai 2016 38 minutter siden, Silfen skrev: Sånn er det med disse som insisterer på mvh nepskrell underskrifter. Modde Yvonne gjør det også. Anonymkode: 54399...02d 1
Gjest chisandra Skrevet 6. mai 2016 #45 Skrevet 6. mai 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: OG HVEM ER DUUUU??? ER DU OGSÅ EN AV DISSE KANSKJE? Anonymkode: 2ade3...4ca Skru opp høreapparatet ditt.
Macro Skrevet 6. mai 2016 #47 Skrevet 6. mai 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: JEG HAR LEVD ET LANGT LIV, MEN DET ER SJELDEN JEG BLIR SÅ FORBANNA SOM NÅ!! DET GÅR FAKTISK IKKE AN Å GJØRE NOE SÅNT MOT DETTE FORUMET! MAKAN TIL FAENSKAP SKAL DU LETE LENGER ETTER. TENK Å GJØRE DETTE MOT REDELIGE FOLK SOM FORSØKER Å DEBATTERE! HILSEN EN SOM HAR LEVD EN STUND Anonymkode: 2ade3...4ca Det eneste du oppnår med hyperaktiv Caps Lock er at ingen gidder å lese det du skriver. 8
Tibbie Skrevet 6. mai 2016 #48 Skrevet 6. mai 2016 Vet dere hva, det skjønner jeg jævlig godt x) Det er sinnssykt mange dramafolk her inne! Utrolig lattelig og slitsomt. Bård Tufte gjør også narr av KG i stand up-showet "Mann44". Og brukere på KG gjør narr av andre hele tiden. Hva er forskjellen her? Vi har jo forum hvor vi latterliggjør folk som overdeler på Facebook, hvor vi henger ut administratorer i forskjellige grupper som Korea-gruppen, eBay-gruppen, mat-gruppa... Og jeg storkoser meg med det Da må vel andre få lov til å gjøre det samme med medlemmer i dette forumet, eller hur? 16
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #49 Skrevet 6. mai 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: JEG HAR LEVD ET LANGT LIV, MEN DET ER SJELDEN JEG BLIR SÅ FORBANNA SOM NÅ!! DET GÅR FAKTISK IKKE AN Å GJØRE NOE SÅNT MOT DETTE FORUMET! MAKAN TIL FAENSKAP SKAL DU LETE LENGER ETTER. TENK Å GJØRE DETTE MOT REDELIGE FOLK SOM FORSØKER Å DEBATTERE! HILSEN EN SOM HAR LEVD EN STUND Anonymkode: 2ade3...4ca RO DEG NED!! TRENGER IKKE ROPE Anonymkode: ccb07...f33
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #50 Skrevet 6. mai 2016 2 minutter siden, Macro skrev: Det eneste du oppnår med hyperaktiv Caps Lock er at ingen gidder å lese det du skriver. Jeg leste det. Anonymkode: 89b57...b6f 1
absinthia Skrevet 6. mai 2016 #52 Skrevet 6. mai 2016 4 timer siden, EvaLena skrev: Ja, du har jo skrevet kjempemye - hele 3 innlegg hittil. Skjønner godt at du reagerer 😊 Jeg syntes den var morsom jeg! Det er nesten så jeg vurderer å skrive noe skikkelig tåpelig. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #53 Skrevet 6. mai 2016 Litt konstruktiv kritikk til deg som legger ut på twitter. Det er pes og lese når det er i forskjellige fonter og tekststørrelser hele tiden. Enten må du gjøre noe med det eller så gidder jeg ikke å lese det du legger ut. I tillegg til det, så må du endre overskriften, fordi den er jalla. Hele opplegget bærer preg av og ha blitt snekra sammen i fylla. Anonymkode: 27c9f...015 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #54 Skrevet 6. mai 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt konstruktiv kritikk til deg som legger ut på twitter. Det er pes og lese når det er i forskjellige fonter og tekststørrelser hele tiden. Enten må du gjøre noe med det eller så gidder jeg ikke å lese det du legger ut. I tillegg til det, så må du endre overskriften, fordi den er jalla. Hele opplegget bærer preg av og ha blitt snekra sammen i fylla. Anonymkode: 27c9f...015 Godt sagt!! De som står bak den drittsiden skjønner ingen ting! Anonymkode: 2ade3...4ca 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #55 Skrevet 6. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: eehh...... det er mange som heter jon are da Anonymkode: a1173...62d Ikke på kg. Anonymkode: 0e5de...4de 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #56 Skrevet 6. mai 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt konstruktiv kritikk til deg som legger ut på twitter. Det er pes og lese når det er i forskjellige fonter og tekststørrelser hele tiden. Enten må du gjøre noe med det eller så gidder jeg ikke å lese det du legger ut. I tillegg til det, så må du endre overskriften, fordi den er jalla. Hele opplegget bærer preg av og ha blitt snekra sammen i fylla. Anonymkode: 27c9f...015 Faen, dette blei lagt ut på den twittern. FY FAEN så drøyt at dem følger med hele tida! Helvetes lavmål... Anonymkode: 2ade3...4ca
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #57 Skrevet 6. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke på kg. Anonymkode: 0e5de...4de Hva snakker du om? Ikke bry deg så jævla' mye om hva folk heter hele tida! Jobber PST, CIA eller noe sånt? Slutt. Anonymkode: 2ade3...4ca
Nuttery Skrevet 6. mai 2016 #58 Skrevet 6. mai 2016 Åh, skulle ønske jeg kom på å gjøre dette genialt 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #59 Skrevet 6. mai 2016 4 timer siden, EvaLena skrev: Ja, du har jo skrevet kjempemye - hele 3 innlegg hittil. Skjønner godt at du reagerer 😊 Det er nok heller brukeren som har opprettet den twitter-kontoen, og som nå reklamerer for det Anonymkode: 9b5f5...73c 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #60 Skrevet 6. mai 2016 Det er jo fin reklame for KG, det Det blir jo flere klikk innpå KG av dette, og mer penger i kassa Anonymkode: 9783c...575 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå