Cuntzilla Skrevet 8. mai 2016 #21 Skrevet 8. mai 2016 21 timer siden, Summers skrev: Skjønner at det er vanskelig å se noens innerste tanker, men tror ikke det er så vanskelig å se hva folk ønsker og ikke ønsker å høre. I vennegjengen min så vet omtrent alle hva jeg ønsker og ikke ønsker å høre. Det er jo bare at de følger litt med samt at de skjønner hvordan folk vanligvis reagerer. Jeg tror omtrent alt går på vilje til å prøve å bli likt. Ikke så mye på evner. De som bommer på meg tenker jeg har dårlige sosiale antenner, ikke omvendt at de som treffer har gode. Klart kan jo være at jeg bare er mye lettere å lese enn deg. Så alle i vennegjengen er dine sjelevenner? Du skjønner ikke hva jeg mener, og det kan godt være vi bare er forskjellige og at du føler alle som sier at du er fin på håret eller på andre måter prøver å bli likt av deg er din sjelevenn. Jeg gjør ikke det, og jeg er ikke unik i så måte. Alle mennesker er kompliserte og jeg tror veldig mange innerst inne føler seg litt alene, selv i selskap med andre. Å møte en som ser dette innerste og connecter med det er en sjeldenhet. Er umulig å forklare dersom dette konseptet er helt fremmed for deg. Forstår ikke hvorfor du driver og diskuterer med meg egentlig, jeg vet da veldig mye bedre enn deg hva jeg faller for. Hadde du hatt rett i at det liksom var så utrolig lett, at det bare handlet om en vilje til å prøve å bli likt, så hadde jeg jo møtt hundrevis av menn som jeg hadde følt denne dype connectionen med. Jeg har vel møtt to.
Summers Skrevet 8. mai 2016 #22 Skrevet 8. mai 2016 (endret) 1 time siden, Cuntzilla skrev: Er umulig å forklare dersom dette konseptet er helt fremmed for deg. Forstår ikke hvorfor du driver og diskuterer med meg egentlig, jeg vet da veldig mye bedre enn deg hva jeg faller for. Hadde du hatt rett i at det liksom var så utrolig lett, at det bare handlet om en vilje til å prøve å bli likt, så hadde jeg jo møtt hundrevis av menn som jeg hadde følt denne dype connectionen med. Jeg har vel møtt to. Kan jo være at det ikke er hundrevis som har prøvd å bli likt av deg, ikke frekt ment. Alle vet jo hvordan man slanker seg, betyr ikke at alle som sier de ønsker å bli slanke gjør det likevel for det er jo jobb. Samme går på det å bli likt, det er jo jobb å prøve å bli likt og ikke alle gidder å legge inn arbeidet. Endret 8. mai 2016 av Summers
Coronas Skrevet 8. mai 2016 #23 Skrevet 8. mai 2016 Betatt må bli når en mann har sjarme, er kjekk og blikket til Joey i friends, How you doin` At fyren viser at han liker det han ser Forelskelse ligger litt dypere. Sjarme, kjekk, humor, blikk, gentleman syndrom, felles interesser osv.
Cuntzilla Skrevet 8. mai 2016 #24 Skrevet 8. mai 2016 7 timer siden, Summers skrev: Kan jo være at det ikke er hundrevis som har prøvd å bli likt av deg, ikke frekt ment. Alle vet jo hvordan man slanker seg, betyr ikke at alle som sier de ønsker å bli slanke gjør det likevel for det er jo jobb. Samme går på det å bli likt, det er jo jobb å prøve å bli likt og ikke alle gidder å legge inn arbeidet. Jo, det er det. Folk flest ønsker å bli likt generelt, i tillegg vet jeg godt når jeg blir lagt an på. Igjen, ikke frekt ment, men du forstår ikke hva jeg mener, og det er helt forgjeves å skulle prøve å diskutere mot noe du ikke vet hva er. Det er også vanskelig å forklare, det er bare en sånn mellommenneskelig, emosjonell greie du enten bare vet akkurat hva er og hvordan føles, hvis ikke så er det som å prøve å forklare en farge for en blind person.
Summers Skrevet 8. mai 2016 #25 Skrevet 8. mai 2016 (endret) 16 timer siden, Cuntzilla skrev: Jo, det er det. Folk flest ønsker å bli likt generelt, i tillegg vet jeg godt når jeg blir lagt an på. Det at de legger an på deg betyr jo ikke at de er villige til å gjøre hva som helst for å bli likt av deg. Det er jo åpenbart og da gir det ingen mening å si at siden hundrevis har lagt an på deg og bare 2 har fått connection med deg så kan ikke innsatsen deres være avgjørende. For du har jo ikke kommentert innsatsen til dem. Du kan jo se på deg selv, gjør du alt du kan for å bli likt? Om du ønsker en kjæreste så gjør du mest sannsynlig ikke det for det er jo rimelig dumt å gjøre hva som helst for å få en kjæreste. Da får man jo en kjæreste som ikke liker deg for den du er. Skulle de som har datet deg si at du ikke evnet få dem til å like deg bare fordi dere ikke ble sammen? Du hadde jo mest sannsynlig klart å få flere til å ønske å bli sammen med deg hvis du virkelig gikk inn for det. Endret 9. mai 2016 av Summers
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå