AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Jeg har to sett med kuponger fra coop. Den ene går ut nå på Søndag. Den andre er langt uti Mai eller noe. Meg, jeg har to som er samme produkt. - bacon. Den ene er på -4kr den andre -8kr. Kan jeg kjøpe én bacon og få 12kr i rabatt? Altså å bruke to kuponger på ett produkt? Noen som jobber i butikk, eller har gjort dette som kan svare? Anonymkode: c9f62...08e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: 12ae0...fae Har du prøvd? Fått beskjed fra butikk? "Nei" blir litt vagt svar... Står ingenting på coop sine sider. Ikke på selve kupongene heller... finner ingen info. Anonymkode: c9f62...08e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd? Fått beskjed fra butikk? "Nei" blir litt vagt svar... Står ingenting på coop sine sider. Ikke på selve kupongene heller... finner ingen info. Anonymkode: c9f62...08e "Nei" er vel så lite vagt som det kan bli? Men du kan jo bare gå i butikken og prøve, enten får du brukt den ene eller begge. I verste fall er du fire kroner fattigere enn du håpet. Anonymkode: d206a...69c 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: "Nei" er vel så lite vagt som det kan bli? Men du kan jo bare gå i butikken og prøve, enten får du brukt den ene eller begge. I verste fall er du fire kroner fattigere enn du håpet. Anonymkode: d206a...69c Hadde det vært så enkelt, så hadde jeg gjort det. Hørt om sosial fobi? Jeg spør igjen; Har du prøvd det selv? Fått informasjon fra de som jobber i butikken? Jobber du selv i butikk? Hvor har du svaret "nei" fra? Anonymkode: c9f62...08e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært så enkelt, så hadde jeg gjort det. Hørt om sosial fobi? Jeg spør igjen; Har du prøvd det selv? Fått informasjon fra de som jobber i butikken? Jobber du selv i butikk? Hvor har du svaret "nei" fra? Anonymkode: c9f62...08e Jeg har ikke svart nei. Men uansett må du jo i butikken i hvert fall en gang uansett om du får brukt kupongene samlet eller ikke. Anonymkode: d206a...69c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært så enkelt, så hadde jeg gjort det. Hørt om sosial fobi? Jeg spør igjen; Har du prøvd det selv? Fått informasjon fra de som jobber i butikken? Jobber du selv i butikk? Hvor har du svaret "nei" fra? Anonymkode: c9f62...08e Det er da ingen som kan vite at du har sosial fobi og ikke oppsøker butikk unødvendig når du ikke har skrevet det. At du slenger det krasst tilbake etter et helt legitimt forslag er urimelig. Den personen du svarer nå er for øvrig ikke meg som svarte "nei" i det første innlegget. Du som bruker AB-funksjonen selv bør vel legge merke til dette. Kuponger kan ikke sammenslås og bli brukt på ett produkt. Dette er jo normen når det gjelder kuponger. Butikken får ikke noe gevinst ut av at du slår det sammen, men heller bruker de hver for seg og da kjøper to produkter du får avslag på i stedet for ett produkt du får mer avslag på. Anonymkode: 12ae0...fae 11
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er da ingen som kan vite at du har sosial fobi og ikke oppsøker butikk unødvendig når du ikke har skrevet det. At du slenger det krasst tilbake etter et helt legitimt forslag er urimelig. Den personen du svarer nå er for øvrig ikke meg som svarte "nei" i det første innlegget. Du som bruker AB-funksjonen selv bør vel legge merke til dette. Kuponger kan ikke sammenslås og bli brukt på ett produkt. Dette er jo normen når det gjelder kuponger. Butikken får ikke noe gevinst ut av at du slår det sammen, men heller bruker de hver for seg og da kjøper to produkter du får avslag på i stedet for ett produkt du får mer avslag på. Anonymkode: 12ae0...fae Når jeg spør om noe, så forventer jeg svar utifra hovedinnlegget. Det skal ikke være nødvendig å må skrive min hele livshistorie og sykdomsbilde for å få et normalt svar. "Nei" betyr ikke noe i denne sammenhengen. Hvordan vet jeg om AB bare spekulerer? Tror at det ikke er lov? Beklager angående feil ab, jeg er ny her og kan ikke det med kodene. Men takk for at du sa ifra. Anonymkode: c9f62...08e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da ingen som kan vite at du har sosial fobi og ikke oppsøker butikk unødvendig når du ikke har skrevet det. At du slenger det krasst tilbake etter et helt legitimt forslag er urimelig. Den personen du svarer nå er for øvrig ikke meg som svarte "nei" i det første innlegget. Du som bruker AB-funksjonen selv bør vel legge merke til dette. Kuponger kan ikke sammenslås og bli brukt på ett produkt. Dette er jo normen når det gjelder kuponger. Butikken får ikke noe gevinst ut av at du slår det sammen, men heller bruker de hver for seg og da kjøper to produkter du får avslag på i stedet for ett produkt du får mer avslag på. Anonymkode: 12ae0...fae Kan ts evt kjøpe to pakker og bruke en kupong på hver? Anonymkode: d206a...69c
Druid Skrevet 6. mai 2016 #10 Skrevet 6. mai 2016 Nei. Det er to årsaker. 1. Kupongavtalene overlapper ikke. De nye kupongene dine begynner ikke å virke før de gamle går ut 2. Datasystemet til Obs vil ikke tåle det, så selv om det er en skrivefeil på kupongene dine som sier de overlapper, vil kassa ikke kunne behandle to kuponger på varen. Så da er det fare for at du kun får 4 kr i rabatt men mister den andre kupongen. 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #11 Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan ts evt kjøpe to pakker og bruke en kupong på hver? Anonymkode: d206a...69c Det kan jeg. Eneste regelen som står er "maks 1 produkt pr. kupong". Anonymkode: c9f62...08e 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #12 Skrevet 6. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg spør om noe, så forventer jeg svar utifra hovedinnlegget. Det skal ikke være nødvendig å må skrive min hele livshistorie og sykdomsbilde for å få et normalt svar. "Nei" betyr ikke noe i denne sammenhengen. Hvordan vet jeg om AB bare spekulerer? Tror at det ikke er lov? Beklager angående feil ab, jeg er ny her og kan ikke det med kodene. Men takk for at du sa ifra. Anonymkode: c9f62...08e Og det var det jeg ga deg. "Nei" er et svar på spørsmålet i trådtittelen din. Dersom du ikke vil utbrodere livshistorien din og sykdomsbildet ditt trenger du jo ikke å slenge det i fleisen til noen som kommer med et helt rimelig forslag. Du er ufattelig krass. Anonymkode: 12ae0...fae 12
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #13 Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, Druid skrev: Nei. Det er to årsaker. 1. Kupongavtalene overlapper ikke. De nye kupongene dine begynner ikke å virke før de gamle går ut 2. Datasystemet til Obs vil ikke tåle det, så selv om det er en skrivefeil på kupongene dine som sier de overlapper, vil kassa ikke kunne behandle to kuponger på varen. Så da er det fare for at du kun får 4 kr i rabatt men mister den andre kupongen. Det har jeg ikke tenkt over før. På den ene står det "Klar til bruk. gyldig t.o.m 8.5". Den andre "Klar til bruk gyldig t.o.m 12.6". Trodde det var Mai på de andre, men det er juni. De siste fikk jeg igår. Anonymkode: c9f62...08e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #14 Skrevet 6. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan jeg. Eneste regelen som står er "maks 1 produkt pr. kupong". Anonymkode: c9f62...08e Der besvarer du jo ditt eget spørsmål. Anonymkode: d206a...69c 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #15 Skrevet 6. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der besvarer du jo ditt eget spørsmål. Anonymkode: d206a...69c Nei, TS lurer på om det er maks en kupong pr. produkt. Anonymkode: 8738a...e7f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #16 Skrevet 6. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, TS lurer på om det er maks en kupong pr. produkt. Anonymkode: 8738a...e7f TS lurer vel ikke lenger nå som TS har fått klart svar. Anonymkode: d206a...69c 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #17 Skrevet 6. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der besvarer du jo ditt eget spørsmål. Anonymkode: d206a...69c Det personen under det skrev. Det er ikke lov å kjøpe 2 produkter med én rabattkupong. F.eks 2 sjokolader til 10 kr. Du haren kupong på 5kr i rabatt. Prisen blir egentlig 20kr for to sjokolader, med kupongen blir det 15, ikke 10. Men det står ikke "kun 1 kupong per vare/produkt". Altså 2 rabattkuponger på 5kr vær, kjøper en sjokolade til 10kr og betaler ingenting. For 10 - 10 = 0. Anonymkode: c9f62...08e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #18 Skrevet 7. mai 2016 Jeg har brukt sønnen min sine kuponger i tillegg til mine egne noen ganger. Du kan ikke bruke to kuponger for samme vare samtidig i det hele tatt. Om du skal bruke begge for å få kjøpt to baconpakker må du gjøre det på to ulike handlerunder faktisk. Anonymkode: 9931a...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #19 Skrevet 8. mai 2016 Den 6. mai 2016 at 16.49, AnonymBruker skrev: TS lurer vel ikke lenger nå som TS har fått klart svar. Anonymkode: d206a...69c Haha, jada, bare lat som om du ikke dreit deg ut. Anonymkode: 8738a...e7f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #20 Skrevet 8. mai 2016 Jeg jobber i Coop:) disse kupongene har vært i stadig endring. I begynnelsen måtte man bruke Coop kortet for å få til å bruke kupongen, og de var ikke aktivert med en gang. Slik er det ikke nå lenger. Nå kan man feks aktivere dem selv på appen, og man behøver ikke å bruke Coop kortet i handelen for at kupongen skal virke. til spørsmålet ditt så har jeg faktisk vært borti at to kuponger fungerer på samme vare så dere som ikke jobber i Coop, eller som bare svarer hva dere tror, slutt å gi feilinformasjon. Det har fungert de gangene hvor den gamle perioden ikke er over, og de nye er aktivert. likevel kan det hende, siden kuponger er i stadig utvikling, at de slutter med dette, ikke vet jeg. Bare husk å ikke kjefte i kassa hvis dere tar feil, vi kan nemlig ikke overstyre kupongene Anonymkode: c981e...270 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå