Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, Jeg er forholdsvis ny på alt med regninger osv, men jeg har fått kreditnota på -200 som komepensasjon for dårlig Internett fra GET på hybelen jeg leier
Forfallsdato var 01.04,2016

Hvordan får jeg disse pengene?
-Student

Anonymkode: 0b21d...eee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det betyr at det trekkes fra 200 kr på neste regning!

AnonymBruker
Skrevet

Trekkes nok fra på neste regning :) 

Anonymkode: dd3de...eb5

AnonymBruker
Skrevet

Enten trekker de det fra på neste regning, eller så tilbakebetaler de til konto en eller annen gang. 

Anonymkode: ad949...e1e

AnonymBruker
Skrevet

Ts her, det ble ikke trokket fra "neste regning" som da var månedsleia for mai måned nå.
Så bør jeg da bare vente, eller ta kontakt ? :)

Anonymkode: 0b21d...eee

Skrevet

Du betaler 200 kr mindre på neste regning. Ring dem om du er usikker og forklar problemet.

Jeg ville trodd den automatisk ble trukket fra siden det står - 200 kr på din kundekonto der, men åpenbart ikke - da må du trekke det i fra manuelt selv før du betaler denne siste regningen, er nok slik det skal gjøres.

Skrevet

Ikke trekk fra selv. Det kommer nok på neste regning. Hadde samme problem selv med Get og det hoppa over en regning før de krediterte det de lovet. Så du er nok i systemet.

Skrevet

Jeg ville trukket det fra på neste regning jeg betalte. Det er helt ok. 

AnonymBruker
Skrevet

Canal digital overførte penger til meg uten at jeg visste det sist jeg fikk kreditnota av dem. Samme med Telenor. 

Anonymkode: e5541...dbf

Gjest Blondie65
Skrevet

Du trekker dette fra ved neste betaling. En kreditnota er en selvstendig nota, og like lite som at man får to faktura beløp på samme faktura kan man få en kreditnota inn på en faktura.

Hvis du ikke tør å trekke fra kan du be Get betale det ut til deg ved å oppgi kontonummeret ditt.

Skrevet

Det er veldig forskjellig hvordan dette med kreditnota gjøres. Noen betaler tilbake pengene uoppfordret, noen trekker fra på neste faktura, og noen gjør ikke noe før kunden selv tar kontakt ;) Jeg ville ikke trukket fra uten å snakke med Get, rett og slett fordi du kan risikere at du får purring på det resterende fordi det ikke er blitt fanget opp at du har fått kreditnota. Ring dem og hør hva slags ordning de har mht. kreditnotaer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...