Gå til innhold

Elendig sexliv

Fremhevede innlegg

Gjest Christian
Skrevet

Jeg har hatt seriøse forhold og enda flere useriøse. Med samtlige har jeg hatt FANTASTISK sex. Men med samboeren min nå er det SKIKKELIG dårlig, og har egentlig vært det fra dag 1. Men jeg elsker jenta over alt annet og lever heller med et dårlig sexliv enn uten henne..

Jeg vet ikke helt hvem av oss som har "skylden". For jeg vet at vi begge har hatt bedre sex med andre.. Kanskje vi rett og slett ikke matcher. En ting som jeg finner meget mystisk er ereksjonen min, som ALLTID har vært mer enn på topp. Jeg har aldri noen gang ikke greid å ha sex flere ganger, alltid jenta som måtte kaste inn hånkle.. Og jeg har ofte vært skuffa om det ikke blir emr enn 3-4 ganger.

Men nå har ting forandret seg, jeg greier ikke ha sex mer enn 1, toppen 2 ganger med samboeren.

Hele greia er veldig snodig, for første tanke er kanskje at jeg ikke tenner på henne. Det stemmer heller ikke, for en del av problemet er også at jeg kommer så jææævelig fort med henne. Aldri hatt det problemet heller.

Skjønner ingenting.. og føler meg helt på tryne dårlig i senga.. Føler ingenting funker og at grunnen til at hun veldig sjelden vil ha sex er at hun føler det på samme måten.

Kan nevne at jeg er 23 og hun 21.

Noen tips? råd? osv..? Helt fortvila her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med alderen 23 og 21 slår det meg at dere neppe kan være veldig erfarne og ha hatt mange faste partnere hver som dere har hatt god og trygg sex med... I så fall har dere begge begynt (for) tidlig.

Kanskje dere rett og slett ikke klarer å kommunisere skikkelig? Snakker dere sammen i senga, ler dere? Kommunikasjonen er viktig - hve er godt for deg, hva er godt for henne, hva fantaserer dere om osv...

Hvor mange ganger på rad man kan ha sex er heller ikke det jeg forbinder med definisjonen på et glimrende sexliv. Jeg vil heller ha en fyr som elsker i 2 timer i strekk enn en som hamrer løs 3-4 ganger etterhverandre med innlagte pustepauser....

Mitt råd - snakk, slapp av, lek og forsk. Er dere glade i hverandre så finner dere ut av det! :wink:

Skrevet

Litt av "problemet" er kanskje at du nettopp ER veldig glad i denne jenta! Du får rett og slett litt prestasjonsangst? Har nemlig hørt om flere som har det slik, med noen de virkelig er forelsket i!

HVis jeg var deg, ville jeg pustet ut, og senket lista noe lavere med tanke på antall "numre"! Bedre med 1 god gang, en flre knappe hastige! Slik tenker ihvertfall jeg som jente!

Det viktigste man kan ha, for god sex, er GOD kommunikasjon!

-Hva ønsker jeg...

-Hva ønsker hun...

Masse lykke til! Sikker på at dette ordner seg for dere!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt enig med de andre her: Den beste sexen er ikke når man prøver å oppnå lengst mulig eller flest mulig samleier - det er når man i stede setter fokus på å gjøre det så deilig som mulig for den man er sammen med, lytter og ser på signaler du får og handler deretter (og det har en tendens til å bli tilbakebetalt med renter :sjarmor: )

Gjest Christian
Skrevet

Problemet her er jo at jeg ikke greier noen av delene.. Kommer etter 2 minutter og greier ikke ha flere ganger.. Kombinasjonen der er ikke spesielt bra.. Hadde jeg greid holde på i 1 time hadde vi nok vært fornøyd begge 2.

Men må si jeg syns hun gjør en dårlig innsats selv, hun VET jeg får stå hvis hun tar den i munnen i 5 sekunder. Noe hun ikke vil siden det smaker vondt etter jeg har vært inni henne.

Noen ideer om hvorfor dette skjer:

Hun virker generelt veldig lite engasjert og lager så godt som INGENTING lyd når vi har sex, jeg føler heller ikke at hun nyter selve penetreringen noe særlig. At dette er noe hun kun gjør for meg og fordi det er forventet.

Hun sprader veldig mye rundt naken/lettkledd og vi roter og koser mye i hverdagen, kanskje en naken kvinnekropp ikke er like spennende som den har vært tidligere.

Det har kommet frem at eksen hennes var bedre i senga enn meg, da han greide fortsette sekundet etter orgasme. Jeg vet også at han hadde "perfekt" kropp og en "ENORM kuk". Kan ikke si slike tanker hjelper på potensen.

Hun har tidligere uttrykt misnøye og faktisk virket sur fordi jeg 1. har kommet for tidlig og 2 ikke greid å fortsette.

Jeg har diverse metoder for å greie fortsette raskere, at jeg f.eks kommer fort inni henne for så å bruke munnen på henne i 20 minutter til hun kommer, da greier jeg fint fortsette, dette syns ikke hun så mye om å gjøre for ofte da det blir kjedelig og forutsigbart.

Jeg føler ikke hun er tent på MEG, når hun er veldig kåt føler jeg hun er kåt på sex, og ikke på akkurat meg, aldri fått følelsen av at hun er spesielt tent på kroppen min.

Jeg har etterhvert mistet noe lysten på sex pga alle disse tingene, mulig en kombinasjon er dødelig. Jeg er SINNSYKT kåt første gangen, men mister lysten totalt etter 1 gang. Mulig fordi hun er så uengasjert at jeg blir det selv.

Har prøvd å snakke med henne om dette, og hun er ganske villig til å snakke om det, men det har aldri kommet noen konkret ut av det som har bedret saken.

Skrevet

Uff denne sexen er til besvær altså. Noen bare funker ikke sammen..

Han jeg datet i sommer kom aldri med meg. Jeg har aldri opplevd det med noen gutt, og han sa det aldri hadde skjedd med han heller før. Mulig vi ikke passet sammen i senga bare? Kanskje dere ikke gjør det heller?

Men, det er ufattelig dårlig gjort av henne å si sånne ting om exen sin til deg. Sånt sier man bare ikke! Det viser mangel på sunn fornuft spør du meg.. Jeg hadde aldri kunnet være sammen med noen som såret meg på den måten altså, men meg om det..

Gjest Christian
Skrevet

Hun sa ikke det med eksen rett ut, det var bare uttalelser om mine prestasjoner kontra tidligere uttalelser om hans prestasjoner (før vi ble sammen) som jeg konfronterte henne med og hun skjønte det ikke hjalp å nekte siden de var VELDIG sprikene. Startet med at noen spurte henne på kødd på en mld hvordan sexlivet var, og hun svarte "helt ok.." Og hun har sagt før vi ble sammen at han var "JÆÆÆVELIG bra i senga"

Når jeg konforterte henne med det fikk jeg til svar "det er veldig bra så lenge det varer, men eksen min greide fortsette med en gang så lenge jeg ville....

Skrevet

Jeg synes så utrolig synd på dere gutta, for dere må på en måte "prestere" sånn i senga. Dere skal ha stort utstyr, holde ut lenge, men ikke så lenge at det blir kjedelig, dere skal være spennende og nytenkende, men ikke få oss til å føle oss som sirkusartister og følsomme, maskuline osv osv.

Men jeg må bare få sagt at ingenting er bedre enn sex med en man er glad i uansett om den er 14 eller 20 cm eller om han kan alle stillingene i boken eller ikke.

Skrevet

jeg ville ha prøvd og snakke med henne en gang til..

hørtes ut som at du er usikker på henne og hun er usikker på deg..

sett deg ned med henne en kveld og krev og komme til saken!ikke stopp før dere begge er enige og tillfredstilte med tingene dere kommer opp med..forklar henne problemene dine og hva du føler, spør hvordan hun føler etter du har blitt ferdig og snakket om ditt..prøv og ikke avbryt hverandre, hør på hverandre hver sin gang og prøv så godt dere kan begge to og finne en løsning!

lykke til! :)

Skrevet

Det er selvsagt leit å lese slik, men dette skjer langt oftere enn man tror. Det er noen der kjemien ikke stemmer i det hele tatt. Svikter kjemien vil man nok aldri få noe særlig bra sexliv sammen uansett, men er problemet noe annet, behøver det ikke være så mye som skal til. For det første må hun la fortid være fortid og glemme eksen sin....

Det er en ting du skal ta med deg. Det er at dere er to stykker om det. Det er ikke mannens oppgave å tilfredsstille kvinnen. Det er en felles oppgave å tilfredsstille hverandre. Altfor mange kvinner ligger på rygg og venter at mannen skal gjøre arbeidet. "Jeg kom jo slik med eksen", kan hun si så mye hun vil.... men dere er forskjellige. Kanskje penisen din treffer henne annerledes der inne, og hun trenger å røre på seg for at du skal treffe "rett"? Det gjelder å finne det som fungerer for dere to, ikke det som fungerte med eksen hennes....

Sammenligninger med fortiden kan være spennende, men også ødeleggende dersom det nå viser seg at partner foretrekker det som var. Jeg mener allikevel at hun har et ansvar for å gjøre det beste ut av det, akkurat som deg. Dersom hun føler at du kjennes for liten ut for henne, så får hun da sette igang å trene musklene sine, for du kan jo pokker meg ikke gjøre noe med det du har fått utdelt.

Du sier du kommer tidlig. I forhold til hvem? I forhold til henne? Eller i forhold til hennes eks? Eller kommer du raskere nå enn du gjorde med dine ekser? Alt er relativt når det gjelder tid og sex. For noen er et minutt nok, for andre er det hele natta som gjelder.

Det viktigste her er kommunikasjon. Dere må kunne snakke om det, og bli enige om hva som skal til for å gjøre noe med det. Et tips. Glem snakket om fortid og se heller fremover. Hva vil dere ha av hverandre?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...