Babyface Skrevet 18. juli 2002 #1 Skrevet 18. juli 2002 Jeg lengter etter at magen skal begynne å vokse, slik at jeg kan vise den fram! Jeg er i sjette uke nå og har selvvsagt ikke begynt å få mage enda, men hvor lang tid tar det? Jeg vet det er veldig individuelt, men når merket dere at magen begynte å vokse?
Gjest Mamma i desember 2002 Skrevet 18. juli 2002 #2 Skrevet 18. juli 2002 Jeg venter mitt 3 barn nå i desember. Med de to første fikk jeg ikke mage før det hadde gått ca 4-5 måneder, men med den siste nå fikk jeg mage nesten med en gang. Det rare denne gang er at magen har vokst ovenfor navlen og nesten ikke der ungen "ligger". Er det noen som har opplevd det samme.
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2002 #3 Skrevet 18. juli 2002 Jeg fikk mage ca. i uke 12. Men den var det bare jeg som så og sambo. Nå er jeg 16 uker og den viser ganske godt. Kjempe kjekt!!! :D
Gjest line Skrevet 18. juli 2002 #4 Skrevet 18. juli 2002 Jeg er nå 19+3. Og magen min begynnte å syntes først for ca to-tre uker siden. Nå har det blitt endel, plutselig er magen der. 8) I starten har man ofte masse luft i magen, og det kan se ut som man har fått "gravid mage". Men vi er jo så forskjellige da :D
pondusa Skrevet 18. juli 2002 #5 Skrevet 18. juli 2002 fått litt mage. Jeg er 11+7 i dag og de siste dagene har magen liksom spruttet litt ut. Har hatt mye luft, så jeg fikk "gravid" mage allerede når jeg var 9 uker. Om en 2 ukers tid tror jeg den skal synes ganske bra. Dette er min første. Klem fra...
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2002 #6 Skrevet 18. juli 2002 hei.. Er nå ca 14+5 å magen har ploppa ut i det siste :D Enderlig noe å vise frem..å den magen er jeg såååå stolt av. Å større vil den bli.. Finnes det større lykke? Dette er min første lille spire Litle og Nurket
Linnda Skrevet 19. juli 2002 #7 Skrevet 19. juli 2002 Hei, hei ! Tror det med mage er veldig individuellt jeg. Er nå 12+5 og kan kjenne livmoren som en liten kul over skambeinet. Buksene passer fortsatt, så jeg har ikke fått noen mage. Men er som deg Babyface. Venter i spenning på at jeg kan få gravid mage også. :D
Babyface Skrevet 20. juli 2002 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2002 Sjekk denne linken: http://pregnancy.about.com/library/belly/b...belly1index.htm Synes noen får mage veldig tidlig!
Adina Skrevet 21. juli 2002 #9 Skrevet 21. juli 2002 Hmmm, definisjons spørsmål.... Jeg kunne se magen i uke 16.... men tror ikke andre kunne se det før i uke 26.... Har bilder fra hele graviditeten, så det er enkelt å se fremgangen :D Lykke til med magene!
Gjest gravid Skrevet 6. september 2002 #10 Skrevet 6. september 2002 Jeg lengter etter at magen skal begynne å vokse, slik at jeg kan vise den fram! Jeg er i sjette uke nå og har selvvsagt ikke begynt å få mage enda, men hvor lang tid tar det? Jeg vet det er veldig individuelt, men når merket dere at magen begynte å vokse?
Gjest Janna Skrevet 7. september 2002 #11 Skrevet 7. september 2002 For ca 1 mnd siden begynte den å vises. Jeg er 16+6 idag. Men det var bare jeg og sambo som så den da, når klærne var av Nå vises den og flere har kommentert at det har blitt en søt liten kul der :D Når jeg ligger flatt på ryggen står den opp som en liten kul da også. Når jeg rundet uke 12 var den flat når jeg lå, men begynte å komme når jeg sto oppreist. Klem fra
lind_a Skrevet 7. september 2002 #12 Skrevet 7. september 2002 Heisann Jeg tror kanskje det kan ha litt å si om det er første gang man går gravid, eller om man har barn fra før... Første gangen fikk jeg ikke mage før jeg var 4-5 mnd på vei, mens nå har jeg allerede begynt å gå med mammabukser, og jeg er bare 12+4 Kan jo også ha noe å si at jenta vår er bare 1 år og 10 mnd Det sies jo at kroppen trenger 2 år på seg for å komme tilbake til "normalen" etter et svangerskap... -linda-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå