AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Hei, jeg skal treffe en hyggelig fyr i kveld, i utgangspunktet skulle vi ta en tur på fjellet men "flotte" endringer i værforholdene førte til at vi skrinla de planene og møtes heller hjemme hos meg. Han var ikke gira på mat så hva fikser man egentlig som snacks da? Haha, jeg er elendig på akkurat dette området, samtidig så briljerer jeg på kjøkkenet hva angår kokkelering. Jeg skal bake en kake i dag men er ikke akkurat det jeg ser for meg å "sette frem". Anonymkode: cfb62...0fb
Carmex Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Masse som kan fungere som snacks. Tortilla lefser med smørost, ruccola og spekeskinke som blir delt opp i mindre biter er jo veldig godt. Blir litt mer mat ut av det også. Ellers kan du sette frem chips, popcorn, sjokolade, smågodt, nøtter, frukt, grønnsaker og dip osv. Mye å velge i Folk er ikke så kravstore på snacks, så han blir nok fornøyd uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Mann som ikke er så gira på mat? Men melon med spekeskinke rundt er jo godt Anonymkode: df3a8...ca4
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Grønsaker og dip ftw. Det vil være en god anledning til å teste manerene hans også.
FayFerner Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Ost og kjeks, med litt druer og dill. Laid back mat. Gjerne med en god rødvin til. Nei, du må ikke sette frem den kaka, det blir helt feil 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Sushi på din nakne kropp? Anonymkode: ef620...09b 5
peppermyntete Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg skal treffe en hyggelig fyr i kveld, i utgangspunktet skulle vi ta en tur på fjellet men "flotte" endringer i værforholdene førte til at vi skrinla de planene og møtes heller hjemme hos meg. Han var ikke gira på mat så hva fikser man egentlig som snacks da? Haha, jeg er elendig på akkurat dette området, samtidig så briljerer jeg på kjøkkenet hva angår kokkelering. Jeg skal bake en kake i dag men er ikke akkurat det jeg ser for meg å "sette frem". Anonymkode: cfb62...0fb Er det første gang du møter han? I såfall bør snacks inntas på offentlig sted og ikke hjemme hos deg. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 8 minutter siden, peppermyntete skrev: Er det første gang du møter han? I såfall bør snacks inntas på offentlig sted og ikke hjemme hos deg. LOL Anonymkode: ef620...09b 3
Ny Bruker Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: LOL Anonymkode: ef620...09b Hva er galt i å møtes på et offentlig sted første gangen? Det er ikke alltd lurt å invitere hjem før man har virkelig møtt en person. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #10 Skrevet 6. mai 2016 Grandiosa skåret i hjerteformer. Anonymkode: 8dfd8...616 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #11 Skrevet 6. mai 2016 6 timer siden, Herr Heftig skrev: Grønsaker og dip ftw. Det vil være en god anledning til å teste manerene hans også. Hva er dine tanker rundt dobbel dipping? Anonymkode: e4d45...ce9 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. mai 2016 #12 Skrevet 6. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er dine tanker rundt dobbel dipping? Anonymkode: e4d45...ce9 Jeg synes det er ekkelt selv om jeg vet at det ikke er noe farlig. JEg tenkte faktisk mer på om han er gårdig på dippen. Det er de som bruker grønsaken som en øse og får 50/50 grønsak og dip, sånn at det blir igjen en halv avling etter at dippen er tom.
Vackra Skrevet 6. mai 2016 #16 Skrevet 6. mai 2016 Ville foreslått taco hvis han ville hatt mat, og potetgull hvis du ikke skal lage mat. Litt etter alder da selvfølgelig. Men sjansen er stor for at han ikke liker ost og kjeks og andre fine ting. Inge føler seg presset til å spise smågodt og potetgull 1
Hadley Skrevet 6. mai 2016 #17 Skrevet 6. mai 2016 Ost og vin! Eventuelt tapas? Kanskje bare sånn tapas-snacks man kjøper ferdig. Oliven, serrano, ost, osv. Han ville jo ikke ha mat, så da blir det snacks som passer til vin. 2
peppermyntete Skrevet 7. mai 2016 #18 Skrevet 7. mai 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: LOL Anonymkode: ef620...09b Ja jøss, kjempegøy at drømmeprinsen viser seg å være en 50 år gammel mann som prøver å presse seg til sex. Syyyyykt lol lissåm
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #19 Skrevet 7. mai 2016 Syns du skal legge deg på et sølvfat med masse diverse snacks rundt deg, så kan han forsyne seg med mat og etterhvert deg. Dette er uten tvil det beste du kan servere på første date. Anonymkode: 5cda4...d46 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #20 Skrevet 7. mai 2016 Den 6 maj 2016 at 15.22, AnonymBruker skrev: LOL Anonymkode: ef620...09b Med anonymknappen på kan jeg huke av for en voldtekt som skjedde første date, nettopp fordi vi ikke gikk UT og spiste. Anbefaler INGEN å be noen hjem eller dra til daten første gang man møtes. Man vet dessverre aldri... Anonymkode: f5cad...3a7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå