Gå til innhold

Kan denne buksa funke på en timeglassfigur?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kort (162cm), har timeglassfigur med brede hofter og store pupper, og har litt mage. Kan en bukse som denne funke på meg, eller vil den bare få meg til å se ut som en tjukk dverg? :P

Anonymkode: adfc5...586

Skrevet

Det du spør om er jo dessverre subjektivt, så jeg kan bare gi deg det svaret som følger min egen smak; jeg synes ikke slike bukser er fine på oss vanlige dødelige. De ser fine ut på damer over 1.75 med LANGE slanke ben.

Heldigvis er smak forskjellig, så det kan jo godt hende du selv synes den kler deg og da dømmer ikke jeg deg for det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nesten jeg må prøve noe lignende i butikk før jeg ev. bestiller på nett. Jeg tenker i utgangspunktet det samme som deg, men det gjorde jeg også om fotside maxikjoler, men fant til min overraskelse en som ser kjempebra ut på meg. Så det er lov å håpe :fnise: 

Anonymkode: adfc5...586

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Måndagsbarn skrev:

Det du spør om er jo dessverre subjektivt, så jeg kan bare gi deg det svaret som følger min egen smak; jeg synes ikke slike bukser er fine på oss vanlige dødelige. De ser fine ut på damer over 1.75 med LANGE slanke ben.

Heldigvis er smak forskjellig, så det kan jo godt hende du selv synes den kler deg og da dømmer ikke jeg deg for det :)

Jeg er helt enig med deg. Det ser flott ut på høye og slanke kvinner med bein ut fra en annen verden. 

Anonymkode: d4ad7...e56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...