Gjest Netttroll Skrevet 6. mai 2016 #21 Del Skrevet 6. mai 2016 Står opp kl.05, hopper i dusjen, på med klærne så frokost ca.05:15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 6. mai 2016 #22 Del Skrevet 6. mai 2016 Frokost spises 2-3 timer etter at jeg står opp. Jeg har aldri matlyst om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drikkerbrushverdag Skrevet 6. mai 2016 #23 Del Skrevet 6. mai 2016 Jeg spiser frokost til lunsj, men jeg har ofte med meg noe å knaske på (oppskårne grønnsaker) som jeg begynner på før det. Jeg vet at det er lurt å spise frokost, men matlysten er rett og slett fraværende på morgenen. Når det blir varmere i været hender det at jeg tar med en smoothie på bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 6. mai 2016 #24 Del Skrevet 6. mai 2016 jeg trener ofte om morgenen mellom 6 og 7 og så er jeg på jobb innen 9 og da spiser jeg frokost. Funker fint, men jeg er ganske sulten når jeg først spiser.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 6. mai 2016 #25 Del Skrevet 6. mai 2016 Jeg står opp 05:30 og spiser frokost etter jeg kommer på jobb. Når avhenger av når jeg er sulten, det kan være alt fra kl 07 til 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #26 Del Skrevet 6. mai 2016 Spiser dagens første måltid i 12 tiden. Må ha noen timer på meg før jeg har lyst på mat, men kaffen må jeg ha med det samme jeg har våknet Anonymkode: 166a3...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 7. mai 2016 #27 Del Skrevet 7. mai 2016 Står hovedsakelig opp klokka 05.30, løper 6 km, dusjer, mater og steller baby...så ca. 2 timer etter jeg har stått opp spise jeg frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 7. mai 2016 #28 Del Skrevet 7. mai 2016 Spiser når jeg står opp. Er ikke spesielt sulten om morgenen, men hvis jeg skal på jobb må jeg ha i meg næring. Lunch er ikke før 11 30 så blir litt for lenge i et litt for høyt tempo uten mat I magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 7. mai 2016 #29 Del Skrevet 7. mai 2016 Sånn rett etter jeg har stått opp nesten. Går opp på do, vasker meg, pusser tenner også frokost. Er kjempesulten når jeg står opp så jeg har ikke sjans til å utsette det alltid vært sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. mai 2016 #30 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg spiser frokost innen en halvtime etter jeg har stått opp. Venter jeg lenger så har jeg dårligere med energi ut dagen. Jeg står som regel opp 7:30-8 når jeg ikke har forelesninger eller jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 8. mai 2016 #31 Del Skrevet 8. mai 2016 Det varierer da jeg jobber forskjellig på jobben. Begynner jeg kl 08 spiser jeg frokost 0645 ca. Begynner jeg 10 spiser jeg 0845. Er det kl 12 spiser jeg gjerne 1030. Har jeg vakt hvor jeg begynner kl 15 spiser jeg som regel rundt 12. Jeg spiser stort sett innen 1 t etter jeg har våknet mest pga diabetes 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå