AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Jeg dater en fyr som jeg nå har forelska meg i. Dette sa jeg til han igår...men han sa ikke det samme tilbake. Og jeg kjenner at det gjør vondt at han ikke føler det samme som meg. Jeg har alltid vært reservert ang følelsene mine, og det nettop pga slike ting som dette. Redd for å bli avvist. Han lyste opp i ansiktet når jeg sa det og det var tydelig at han ble glad. Så det er jo en positiv ting. Men bare det at han ikke sa det samme tilbake det svir. Han har tidligere for ikke så lenge siden sagt til meg at han er betatt av meg. Og at han er glad i meg. Men dette kunne han ikke si til meg. Er redd jeg skremmer han vekk md å være så frampå.. Flere som har opplevd det samme? Anonymkode: c6a8a...184
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Jeg opplever det samme, bare motsatt Han som sier at han er forelska og jeg som ikke sier det tilbake. Jeg er glad i han og bryr meg mye om han, vil at han skal være en del av livet mitt. Men jeg går å venter litt på den store FORELSKELSEN Men jeg vet at den kommer! For vi har det så bra sammen og jeg gleder meg alltid til å se han! Gi det litt tid Anonymkode: 899cc...4b5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater en fyr som jeg nå har forelska meg i. Dette sa jeg til han igår...men han sa ikke det samme tilbake. Og jeg kjenner at det gjør vondt at han ikke føler det samme som meg. Jeg har alltid vært reservert ang følelsene mine, og det nettop pga slike ting som dette. Redd for å bli avvist. Han lyste opp i ansiktet når jeg sa det og det var tydelig at han ble glad. Så det er jo en positiv ting. Men bare det at han ikke sa det samme tilbake det svir. Han har tidligere for ikke så lenge siden sagt til meg at han er betatt av meg. Og at han er glad i meg. Men dette kunne han ikke si til meg. Er redd jeg skremmer han vekk md å være så frampå.. Flere som har opplevd det samme? Anonymkode: c6a8a...184 Kanskje han lyste opp og så glad ut fordi han egentlig gliste over det du sa, fordi han syns det hørtes helt idiotisk ut. Og at han ikke føler det samme og ser på et forhold som totalt latterlig. Anonymkode: df509...fec
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever det samme, bare motsatt Han som sier at han er forelska og jeg som ikke sier det tilbake. Jeg er glad i han og bryr meg mye om han, vil at han skal være en del av livet mitt. Men jeg går å venter litt på den store FORELSKELSEN Men jeg vet at den kommer! For vi har det så bra sammen og jeg gleder meg alltid til å se han! Gi det litt tid Anonymkode: 899cc...4b5 Skjønner jeg må være tålmodig og at det kanskje kommer senere. Men jeg angrer på at eg sa det til han nå:(( føler meg så dum. Skulle bare ventet til han sa det først...føler jeg har driti meg ut totalt. TS Anonymkode: c6a8a...184
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han lyste opp og så glad ut fordi han egentlig gliste over det du sa, fordi han syns det hørtes helt idiotisk ut. Og at han ikke føler det samme og ser på et forhold som totalt latterlig. Anonymkode: df509...fec Jo takk for oppmuntrende ord 😐 Anonymkode: c6a8a...184
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Slapp av han er mann og han trenger tid på å fordøye det han hørte. Om han tar kontakt med deg og viser videre interesse for deg nå, så er han med deg og vil ha deg. Å definere sine følelser er ikke enkelt, så enhver person må få tid til å kjenne på de. Ikke alle klarer å uttrykke dette verbalt men gjør det i form av handling - handling betyr også mer enn ord. Anonymkode: 52e29...f05
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av han er mann og han trenger tid på å fordøye det han hørte. Om han tar kontakt med deg og viser videre interesse for deg nå, så er han med deg og vil ha deg. Å definere sine følelser er ikke enkelt, så enhver person må få tid til å kjenne på de. Ikke alle klarer å uttrykke dette verbalt men gjør det i form av handling - handling betyr også mer enn ord. Anonymkode: 52e29...f05 Jeg skjønner. Men han er til vanlig veldig flink tilby uttrykke følelsene sine verbalt. Det var han som sa glad deg først og det var han som sa han var betatt av meg først før jeg sa det samme tilbake. Så jeg tror ikke det er der det ligger. Han føler nok rett og slett ikke det samme som det jeg gjør. TS Anonymkode: c6a8a...184
Gjest krokodillen Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner. Men han er til vanlig veldig flink tilby uttrykke følelsene sine verbalt. Det var han som sa glad deg først og det var han som sa han var betatt av meg først før jeg sa det samme tilbake. Så jeg tror ikke det er der det ligger. Han føler nok rett og slett ikke det samme som det jeg gjør. TS Anonymkode: c6a8a...184 Da er han vel ikke kommet dit at han kan kalle seg forelska enda.
caskerette Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner jeg må være tålmodig og at det kanskje kommer senere. Men jeg angrer på at eg sa det til han nå:(( føler meg så dum. Skulle bare ventet til han sa det først...føler jeg har driti meg ut totalt. TS Anonymkode: c6a8a...184 Nei, det har du ikke. Det er en ærlig sak, og grattis til deg for at du turte å si det!! Det kan være vanskelig å fortelle om følelser sånn, men det er egentlig veldig befriende og bygger selvtilliten når du først "er i gang" :-) Om det ikke blir klaff med denne mannen, har du i hvert fall vunnet en seier for deg selv. Men lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå