Ambador Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Broren min har endelig funnet seg en kjæreste han sier det er "seriøst" med. Hun kommer på besøk. Mamma liker henne godt. Når kjæresteparet er ute av døra, utbryter mamma -det varer vel ikke så lenge vel. Hun der var litt for bra. ... og senere kommenterer mamma til meg at -de kan ikke være så forelska vel. For de er ikke nok sammen.... Hva skjer med mora mi??? Det er da ikke normalt å si sånne ting? Hu sier ikke masse positivt om han som veier opp heller. Hu uttrykker alle meningene sine. Uansett hvor synsete de måtte være. Hun mener en hel haug om mitt kjærlighetsliv til min kjæreste og. Jeg har sluttet å fortelle om noe som helst for mange år siden. Kun fordi hun ikke klarer å høre, uten å måtte mene en masse og blande og bry seg på innvaderende og feile måter som hun ikke har noe med. Flere som har en mor du ikke kan si ting til og som ikke støtter deg?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Jeg har en mor som har klart å kalle kjæresten min, klovn og "figur", da hun har vært hissig for noe. Ikke foran han heldigvis, men gud så vondt det er å høre. Det er ikke spesielt koselig. Dessverre har hun vært veldig kritiserende oven for meg i oppveksten også, så jeg er vandt til det. Men da hun dro det over på typen, da ble jeg forbanna. Anonymkode: 32a94...582
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #3 Skrevet 5. mai 2016 Trist. Mamma har aldri vært slik mot meg eller mine under min oppvekst til idag Anonymkode: 32a94...582
Honey Dew Skrevet 7. mai 2016 #4 Skrevet 7. mai 2016 Tror kanskje at hun kan ha lav selvtillit og sier dette fordi hun vil føle seg viktig?
EventyrFredrik Skrevet 13. mai 2016 #6 Skrevet 13. mai 2016 1 time siden, coffeegirl83 skrev: Kanskje du kan snakke med henne? Dette! Fortell og prøv å snakk litt vett i dama Sånn er jo ikke trivelig. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #7 Skrevet 13. mai 2016 Min mor er også sånn, og jeg har også sluttet å fortelle henne noe som helst om livet mitt. Snakker heller om været. Prøvde å si med henne at hun gjerne måtte ha disse meningene, men hun kunne holde dem for seg selv for jeg var ikke interessert i å høre, men nådde aldri inn. Nå er jeg voksen og hun vet ikke hva jeg jobber med eller hvilken utdannelse jeg har, hun vet knapt navnet på samboeren min av 7 år. Så vet ikke helt hva slags råd jeg skal gi, men støtt broren din i alle fall TS:) Anonymkode: a50a2...faa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå