AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Skal løpe Holmenkollstafetten for første gang Sa ja til dette selv om jeg ikke er i superform. Skulle gjerne ha trent mer, men med både bacheloroppgave og jobb ved siden av har det ikke blitt mer enn noen obligatoriske turer på trening. Noen andre som skal løpe eller har løpt? Er det nok folk til at man forsvinner i mengden eller risikerer jeg å bli beglodd? Er folk som melder seg på stort sett i veldig god form? Anonymkode: 6245f...b4c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skal løpe Holmenkollstafetten for første gang Sa ja til dette selv om jeg ikke er i superform. Skulle gjerne ha trent mer, men med både bacheloroppgave og jobb ved siden av har det ikke blitt mer enn noen obligatoriske turer på trening. Noen andre som skal løpe eller har løpt? Er det nok folk til at man forsvinner i mengden eller risikerer jeg å bli beglodd? Er folk som melder seg på stort sett i veldig god form? Anonymkode: 6245f...b4c Skal du løpe med noen eller alene? Om det er det første så burde du sjekke kondisen din før du løper. Anonymkode: be72e...118
Puny Skrevet 5. mai 2016 #3 Skrevet 5. mai 2016 Ingen blir lagt merke til. Folk går til og ned, slapp av!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #4 Skrevet 5. mai 2016 Alt fra eliten til sofagriser løper holmenkollstafetten. Jeg har løpt den et par ganger i menn elite klassen, så da er det flere som "ser deg". Løper du for et mikslag, studentlag, bedriftslag etc forsvinner du nok i mengden ja. Anonymkode: 3f73b...eb0
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #5 Skrevet 5. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt fra eliten til sofagriser løper holmenkollstafetten. Jeg har løpt den et par ganger i menn elite klassen, så da er det flere som "ser deg". Løper du for et mikslag, studentlag, bedriftslag etc forsvinner du nok i mengden ja. Anonymkode: 3f73b...eb0 Ok Jeg løper for et bedriftslag til en venninne av meg. De trengte å fylle opp, så hun spurte om jeg var villig. Hun forsikret om at det ikke var noe "vinnerlag". Har ikke truffet de hun jobber med. Anonymkode: 6245f...b4c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #6 Skrevet 5. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok Jeg løper for et bedriftslag til en venninne av meg. De trengte å fylle opp, så hun spurte om jeg var villig. Hun forsikret om at det ikke var noe "vinnerlag". Har ikke truffet de hun jobber med. Anonymkode: 6245f...b4c Hvilken etappe skal du ha om jeg kan spørre? Anonymkode: 3f73b...eb0
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #7 Skrevet 5. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken etappe skal du ha om jeg kan spørre? Anonymkode: 3f73b...eb0 Etappe 5. Anonymkode: 6245f...b4c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #8 Skrevet 5. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etappe 5. Anonymkode: 6245f...b4c Fin etappe det da:) Lykke til! Anonymkode: 3f73b...eb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå