AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Jeg må vaske håret bortimot hver dag, fordi det blir så fort fett. Jeg har også litt tørr hodebunn, siden jeg flasser innimellom. Og noen ganger får jeg skikkelig elektrisk hår. Det er så vanskelig å finne en passende sjampo!! Jeg bruker mest Herbal Essences, og den funker greit, men håret blir fortsatt fort fett. Har ikke søkt så mye rundt enda og ikke prøvd tørrsjampo, tenkte jeg ville høre litt erfaringer og tips her først. Noen som har noen tips til sjampo eller annet? På forhånd takk! Anonymkode: d04d7...c58
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Jeg har også veldig fett år. Mitt blir omtrent fett over natta. Har helt gitt opp å finne en shampoo som gir mindre fett hår, har enda til gode å finne noen som funker. Tørrshampoo redder meg, tenker med gru tilbake på tiden jeg måtte vaske håret hver eneste dag. Nå vasker jeg det annenhver dag og bruker tørrshampoo i mellom. Jeg har slitt med tørt og elektrisk hår, men etter at jeg begynte å bruke Redken All Soft har håpret mitt blitt mye bedre sånn sett. Så mitt tips er egentlig å bare begynne med tørrshampooen egentlig. Håper noen andre kan gi deg noen bedre forslag Anonymkode: c302c...7b7
EmmaDe Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Hei. ubalanse i fuktighet er a bitch Men du kan prøve det jeg bruker, nemlig Viese senso serien. Den er grei til alle typer hår, belaster ikk e tynt hår, men ernærer det. Også kan du bruke sjampoen egentlig hver dag, hvis du har behov.greit å sjekke med sjampoen også.
*Pixie* Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 (endret) Jeg har alltid slitt med det samme selv. Frisørshampo hjelper, da gjerne en som gir volum. Dette fordi man bruker veldig mye mindre produkt, og produktrester i håret gjør problemet ennå større. Bruk balsam kun i tuppene, ikke bruk en for tung (fuktighetsgivende) balsam. Jeg bruker latterlige mengder med tørrshampo også, jeg sprayer det i håret på kvelden før jeg legger meg, da trekker den til seg alt som bygger seg opp mens du sover, så sprayer jeg litt ekstra på morgenen og føner håret i ca 30 sekunder, så ser det fresht ut en dag til. Endret 28. oktober 2016 av *Pixie* typo
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #5 Skrevet 7. desember 2017 Jeg bumper denne Anonymkode: 6a44b...125
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #6 Skrevet 7. desember 2017 Denne funker fett () Ja den er dyr men man behøver ikke bruke mye og jeg slipper da å vaske håret hver dag. Jeg har kjøpt fra Vita men finner den ikke på nettsiden? Billig shampoo funker bare ikke. Anonymkode: ccf0f...fb1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #7 Skrevet 7. desember 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne funker fett () Ja den er dyr men man behøver ikke bruke mye og jeg slipper da å vaske håret hver dag. Jeg har kjøpt fra Vita men finner den ikke på nettsiden? Billig shampoo funker bare ikke. Anonymkode: ccf0f...fb1 https://www.vita.no/korres-shampoo-fett-har denne? Anonymkode: 6a44b...125
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #8 Skrevet 7. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker said: https://www.vita.no/korres-shampoo-fett-har denne? Anonymkode: 6a44b...125 Sånn er det å lete på mobilen Ja den Anonymkode: ccf0f...fb1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #9 Skrevet 7. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det å lete på mobilen Ja den Anonymkode: ccf0f...fb1 Men det er olje da? Kan den virkelig reparere olje/fettete hår? Anonymkode: 6a44b...125
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #10 Skrevet 7. desember 2017 Det tørre vinterværet gjør at man kan få enda raskere fett hår. En god tørrshampo kan hjelpe i tillegg til å vaske håret oftere. Anonymkode: a779b...f7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå