Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal om ikke altforlenge bestille ny PC, hvor anbefales det å kjøpe? Dell? Komplett.no? Vil ikke ha en "elkjkøp PC".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til Dell - både hjemme og på jobb. Bra pris og maskiner som faktisk virker og ikke kræsjer i et kjør.

Skrevet

Men så akkurat at dell var så dyre å oppdatere, hadde egentligbestem oss for dell men...

Skrevet

jeg anbefaler å bygge selv.. og da er komplett et helt greit alternativ. Hvis du ikke kan bygge selv, så spørr noen du kjenner. Alle kjenner en som kan bygge pc. Observer hva h*n gjør slik at du kan oppgradere pc'en selv i fremtiden. gå også på www.hardware.no for å finne deler billigst ;)

Skrevet
jeg anbefaler å bygge selv.. og da er komplett et helt greit alternativ. Hvis du ikke kan bygge selv, så spørr noen du kjenner. Alle kjenner en som kan bygge pc. Observer hva h*n gjør slik at du kan oppgradere pc'en selv i fremtiden. gå også på www.hardware.no for å finne deler billigst ;)

Vi gjorde det sist, og en kompis av sambo bygde den. Han har bygd alle sine og har aldri hatt trøbbel. Vi har sliti siden dag en. Deler som ikke virker og går i stykker. Håpløst. Kommer IKKE til å gjøre det igjen.

Skrevet

Hehe, antageligvis kjøpt deler som ikke passer sammen, eller at ting er kobla sammen. Deler kan ha vært DOA ved ankomst også.. det skjer.. =P

Skrevet

Vi kjøpte en "pakke" fra Komplett, kjempefornøyd med den, kom på ca 12000.

Skrevet

Vi fikk hjelp på komplett da vi kjøpte og leverte den også der når vi ikke fant ut hva som var galt, de skjønte det heller ikke.

Skrevet

Da høres det ut som en defekt del. RAM-brikka eller en komponent feil i hovedkortet ellerno.. umulig for meg å si igrunn i og med at jeg ikke har observert hvordan pc'en oppførte seg da den klikka.. =P

Skrevet
Da høres det ut som en defekt del. RAM-brikka eller en komponent feil i hovedkortet ellerno.. umulig for meg å si igrunn i og med at jeg ikke har observert hvordan pc'en oppførte seg da den klikka.. =P

Det skjønner jeg, men uansett kommer vi ikke til å bygge selv neste gang, orker ikke samme styret en gangn til. Mulig vi velger Dell, men er litt usikker på det med delene. :klø:

Skrevet

Dell er ok for folk som ikke har planer om å oppgradere pcen for mye(kjøpe ny når den gamle er utdatert i stedet), og som ikke har så voldsomt god peiling på pc. Dell pc'er kan oppgraderes noe, dvs, skjermkort, harddisk og sånt kan byttes enkelt, men resten er stress. Den store fordelen med Dell er at de har hjem på døren service, og jeg har personlig erfart at de holder det de lover. I tillegg har Dell gode tilbud, så du kan gjøre et godt kjøp.

Kjøper du fra komplett får du en god pc som de har bygd ferdig for deg, og de bruker deler som enkelt kan skiftes ut. De har også spesialtilbud innimellom, men ikke i samme skala som Dell. Om du skulle være uheldig å få problemer med pc'en må du regne med at de vil ha pc'en på reperasjon/sjekk hos seg, og sånt tar jo fort en uke eller to..

Hvor mye har dere tenkt til å bruke? (Har lyst til å lage et par forslag til deg, kjeder meg.. :tunge1: )

Skrevet

Det kommer an på hva vi sitter igjen med etter bryllupet :wink: Kan hende vi bestiller før, men det kan jo bli litt skummelt..

Skrevet

sambo sier med flatskjerm 10 000 - 12 000

Skrevet
sambo sier med flatskjerm 10 000 - 12 000

Med flatskjerm som er større enn en fyrstikkeske, da hadde jeg valgt komplett. Evnt sjekka harware.no for tilbud på flatskjermer og kjøpt PC'en hos komplett.no.. Det er det jeghadde gjort da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...