AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Vi fikk vigselsattesten i posten for en liten uke siden og la den pent bort på en trygg og sikker plass (trodde jeg). Vi var midt i en flytteprosess , og finner nå ut at vigselsattesten er blitt borte under flyttingen,rett og slett. Bryllupet er ikke før om 5 uker, så har god tid (tror jeg?); må jeg gå gjennom samme prosess igjen(underskrift fra forlovere), eller sender de bare ny kopi av vigselsattesten? Noen som vet hvor lang tid det tar? (er helligdag i dag og jeg er kjempeutålmodig med å finne svar,så poster her til jeg venter med å ringe skattekontoret i morgen...) Anonymkode: 168da...525
Bokdamen Skrevet 5. mai 2016 #3 Skrevet 5. mai 2016 (endret) Regner med du mener prøvingsattesten? Vi gikk innom skatteetaten og fikk en ny kopi i hånden i løpet av en time. (Timen var inkludert kø) Endret 5. mai 2016 av Bokdamen
Rosa Sitron Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Ring skatteetaten å be om ny prøvingsattest. (Vigselsattesten får dere ikke før dere er gift)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå