Gå til innhold

bødø/glimt

lizzy x

Anbefalte innlegg

grøss og gru så spennende det skal bli til helga,bg ligger på kvallik og vi må vinne mot molde...jeg skal be til høyere makter :wink: håper at de holder seg i tippeligaen...bodø glimt førr eviiiig :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hiv mæ me på den. Bodø/Glimt e laget. Molde skal knuses, først av B/G til helga så av Alta IF i 1.div til neste år. Huff det blr spennende, nesten uutholdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei og nei og NEIIIIII :sur: ,jeg blir sååå suuur,at bg klarte å rote det vekk ikveld mot molde,jeg blir så forbanna :evil: får bare for guds skyld håpe at vi slår de vi møter på kvallik da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,det er helt sprøtt at vi kunne bli så snudd på hodet med tabellen :roll: men vi skal møte kongsvinger nå på lørdag,men satser og tror vi slår dem :) det bare mååå vi :-( snufs,bodø glimt førr eviiig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: aaaarghh :evil: at det går ann...hvordan klarte vi å rote vekk sjangsen mot konsvinger :cry: huff og huff...nå er jeg deprimert asså,men det er et ørlite håp når B/G spiller hjemme på lørdag :) vi får bare krysse fingre og alt som er å krysse....heeeiaaa BODØ/GLIMT :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Nå blir det en spennende kvalik...

Huff. toer i fjor og kvalik i år!

Tragisk.

Slår jo ikke Brann, da de vant serien sist i 1963, rykket de rett ned året etterpå. Det snakkes ikke så veldig høyt om akkurat det blandt brannfansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

JABBADABBADO!!! ååå,jippiii,vi klarte det,bodø glimt emed videre i tippeligaen...grattis t alle bg fans,juhu,we made it :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...