Gå til innhold

Kommer det snø til jul?  

1 stemme

1. 1. Kommer det snø til jul?

• Ja
      27
    • Nei
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror du?

Regner med nord Norge får snø, men det er vel verre med oss på østlandet :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

En må jo bare være positiv....uten snø ingen jul.....men jeg VET at det blir snø der JEG skal feire jul i år, så det blir ikke noe problem for meg :)

Skrevet

Det kommer sne der jeg skal feire i allefall (Nord-Norge), men tviler på at det blir noe særlig her i Oslo.

Skrevet

klart det kommer snø, jeg bare håper den ikke kommer for tidlig jeg, i desember er helt perfekt!! :)

Skrevet
klart det kommer snø' date=' jeg bare håper den ikke kommer for tidlig jeg, i desember er helt perfekt!! :)[/quote']

.. sånn et par dager før julaften er passe.. :sjarmor:

Skrevet

jepp, også smeltern bort i vår sånn i midten av januar... også er det deilig vår helt frem til påske, hvor det selvsagt kommer litt snø for syns skyld, og så blir borte i vår videre frem til tidlig sommer i slutten av mai!!

det sånn vi vil ha det!!! :)

Skrevet
:Nikke: - men det kan godt ligge sne på fjellet :sjarmor:
Skrevet

Jeg vil gjerne ha snø nå jeg da, men ellers er jeg enig med deg :wink:

Skrevet
klart det kommer snø, jeg bare håper den ikke kommer for tidlig jeg, i desember er helt perfekt!!  :)

:Nikke:

Skrevet

Selvfølgelig får vi snø til jul *tenke positivt* *tenke positivt* *krysse fingrene*

Skrevet

Savner alternativet: Hva er snø, mener du slaps?

Skrevet
Savner alternativet: Hva er snø, mener du slaps?

:ler::ler:

Skrevet
snø på østlandet... Hva tror du?

Jahahahha!!!!!

Gjest Fighter
Skrevet

Snøen kom litt her om dagen, men er borte igjen nå. Vil vel tro at den kommer tilbake før jul. Der jeg skal feire jula pleier snøen å komme litt nå, forsvinne igjen før den kommer tilbake til jul. Snø er en del av julestemninga så den hører med.

Skrevet

Håper jo i det lengste på en nydelig hvit jul, men er redd jeg må ta til takke med våt asfalt jul her i Bergen. :(

Skrevet

Jeg er evig optimist; selvfølgelig blir det hvit jul! Det blir det hvert år nemlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...