Gjest Tirli Skrevet 28. oktober 2004 #1 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg får aldri orgasme under samleie når min samboer og jeg har sex. Jeg fikk det før (siste ca 8 mnd siden). Etter at samboeren min kalte meg for sin tidligere kjærestes navn under sex har orgasme uteblitt. Og når han slikker meg må jeg tenke på ting som tenner meg for å kunne komme.. Jeg syntes det tar så lang tid (altså må bli slitsomt for han). Dette er veldig slitsomt, for jeg vil så gjerne komme sammen med han sånn som før. Og han føler at han ikke tilfredstiller meg. Men sexen er god, så det kommer ikke an på det... Men jeg vet ikke hva som burde gjørest. Vi snakker åpent om det, og det har ikke vært noe problem at jeg ikke får orgasme.. Men nå begynner det å bli det. Hva kan vi/jeg gjøre? Jeg har lyst på han. Men tankene mine forsvinner under sexen virker det som..
Gjest jente 24 Skrevet 28. oktober 2004 #2 Skrevet 28. oktober 2004 vet ikke hva det kan være.. Kanskje en mental blokk Tror det skjer at man får "tørkeperioder" i blandt.. men det var jo litt lenge.. Vær glad for at du får det når han slikker deg hvertfall. KAnskje du er redd for at han fortsatt har følelser for sin tidligere kjæreste..
Tari Skrevet 30. oktober 2004 #3 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg syns virkelig ikke det er rart at du ikke får orgasme etter en slik episode! Har dere snakket om det, og er du fornøyd med forholdet etter dette? Går du rundt og tenker på hvorfor han sa navnet til eks'en sin?
Gjest Tirli Skrevet 1. november 2004 #4 Skrevet 1. november 2004 Det gikk en stund etter det at jeg følte noe for han igjen. Jeg var helt kald inni meg. Men det gikk over, og vi ble fortsatt sammen. Det såret meg at han oppretholdt kontakten med eksen etter det, men det er ikke noe problem i så måte. Eller kanskje er det det..? Vi har det flott på alle andre områder, mangler bare det der. Og man skal vel ikke få alt her i livet, og det er vel kjipt at det skal bli et problem for meg/han. Men sånn er det nå engang.. JEg er under den oppfattnign at når man er med den man elsker så skal det bare være helt herlig Mistet jeg kanskje for mye av det jeg trodde var oss da?
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 JEG ville iallefall mistet mye av OSS dersom han sa navnet til x`en. Mulig at det bare var en uskyldig forsnakkelse pga vane, hva vet jeg? Har dere vært sammen lenge? Hvor lenge var han og x sammen? Jeg er ofte redd for å forsnakke meg i andre sammenhenger selv om det er 4 år siden jeg var sammen med min x. Det går på vane, var sammen med x i 10 år. Jeg har ingen følelser for min x i "feil" retning. I senga derimot har jeg ikke for vane å si noen navn i det hele tatt. Det har jeg funnet ut er lurest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå