Gå til innhold

Kjenner du noen som er skikkelig morsomme?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjenner noen av dere noen som er sinnsykt morsomme? Dere vet - sånn morsom uten at de vet det selv? Da blir de gjerne ekstra morsomme.
En som har utrolig mange gode vitser om ting som de fleste ler av? Uansett hvordan man prøver å unngå å le, så bare ler og ler man? Nesten så man virker litt ko-ko selv fordi personen(e) er så morsomme? :)

Endret av michaeline__07
skrivefeil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, min kjære :fnise: 
Sikker på at han føler det samme om meg også, da vi gjerne har 4-5 latterkramper iløpet av en dag, en veldig morbid og mørk humor med glimt i øyet x)  Eller...Vi er begge like sære og ser humor i det aller meste x)

Men ikke blant folk, der er vi bare de sære som ingen ler av :skratte: 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja, kjæresten min er skikkelig morsom. Ikke bare i ord, men kroppsspråket og den fysiske humoren hans er fantastisk. Let meg skakk av ham.

Mannen til en venninne av meg er også hystrisk. Han er veldig laidback type som har sånn nydelig tørr humor som jeg holder på å le meg ihjel av. Der er det ofte sånn at jeg må kvele latteren litt for å ikke le for høyt i forhold til alle andre :ler:

Endret av kisskissbangbang
Skrevet

Ja, har en kompis som jeg virkelig ler meg skakk av. Han har alltid en god kommentar på lur, tar ting veldig på kornet, i tillegg til at han er god på å imitere andre når han skal gjenfortelle noe. Veldig festlig type! 

AnonymBruker
Skrevet

Ja men det er sånn ufrivillig morsom :fnise: Han bruker visdomsord og ordtak som han ikke kan. Bedre med ti fugler på taket enn at de flyr vekk. Alle veier fører til et rom :hoho:

Anonymkode: cfa79...845

• Liker 2
Skrevet

Søsteren min. Hun kommer alltid med ekstremt pessimistiske kommentarer selv når hun prøver å være positiv, og kan minne litt om Tussi eller en gretten gammel mann. "Nå er sommeren endelig her. Da er det ikke lenge til vinteren." "Dette er den beste pizzaen jeg har smakt. Jeg kommer til å spise altfor mye og ligge våken i natt med vondt i magen." "Jeg er kjempefornøyd med denne kjolen. Jeg kommer aldri til å føle meg så fin igjen."

Hun har heldigvis selvironi og kan le litt av seg selv når jeg holder på å le meg ihjel.

• Liker 3
Skrevet

Ja, en tideligere lærer av meg som jeg hadde på teaterlinje på folkehøgskolen jeg gikk på.

Og en jeg gikk i klasse med på teaterlinjen.

Skrevet

Egentlig ikke, men jeg har veldig sær humor og ler fort av ting ingen andre ler av. Samboeren kan såklart få meg til å le mye, men det er mer lykke enn fordi han er morsom. Det skjer jo såklart at jeg ler så jeg griner med han og, men generelt er humoren vår ganske forskjellig. Har vel enda ikke møtt noen som får meg til å le mye fordi de er morsomme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...