AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #21 Skrevet 5. mai 2016 Så lenge du ikke gir et bilde av at du er slankere enn du er ser jeg virkelig ikke hva som er problemet. Det som mange viser til her på forumet er jo å få servert et feilaktig bilde av den man skal møte. Da blir jo de fleste litt overrasket og skuffet. Så lenge du er ærlig med deg selv og den du snakker med synes jeg du bare skal hoppe ut i det! Lykke til! Anonymkode: b80b2...aba 1
Gjest Coolaid Skrevet 5. mai 2016 #22 Skrevet 5. mai 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser at en gjenganger her er at dem man har møtt på tinder har vist seg å være kraftigere enn man antok, og at man derfor har blitt veldig skuffet når man har avtalt møte. Jeg er nylig blitt singel, og har ett par "trøstekilo" for mye. Jeg lurer derfor på om jeg rett og slett er for tykk for å lage meg profil her.. Tinder er vel i hovedsak noe man bruker for hook ups, og en selvtillit boost, men virker den mot sin hensikt når man har ett par kg for mye?.. så derfor spør jeg, når er man for tjukk til å være på Tinder, og bør jeg slanke meg ferdig før jeg lager profil? Anonymkode: 97d95...da5 Kan ikke forstå at det skulle være noe negativt? Du bør ikke hverken slanke deg eller hva som helst for å treffe noen. Jeg ville i utgangspunktet ikke brukt tid på sånne mennesker som baserer alt på det overfladiske uansett.. Det er ikke sånn at noen kropper er annenrangs eller ikke god nok til å være på tinder eller noe som helst annet. Kjør på, det er mange menn som vil møte deg akkurat slik som du er.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #24 Skrevet 6. mai 2016 De du ser klage på at noen de møtte var feit er kun de som har blitt "lurt". Altså, om du kun legger ut bilder der du ser ut som om du veier 50kg, mens du i realiteten veier 90 kg så vil de få følelsen av å ha blitt lurt. Det handler om forventninger. Jeg selv har møtt en slik og der handlet det om at forventningene mine til den jeg møtte var helt annertledes enn den personen som kom. Det er det samme som om jeg skulle skrevet at jeg var 2 meter høy, så dukker jeg opp og er 159 eller noe slik. Så lenge du tar bilder som er representative for deg så har du ingenting å bekymre deg over, men hvis du, som veldig mange jenter, kun er opptatt av å se best mulig ut og bildene kan totalt krasje med virkeligheten så kan det godt hende at ting går litt galt. Anonymkode: 4fa85...72d 2
Okapi Skrevet 6. mai 2016 #25 Skrevet 6. mai 2016 Utseende eller vekt er bare en grunn til å holde seg unna sånt hvis det er krise om man ikke får masse matches. Om jeg sveiper absolutt alle til høyre i dag får jeg sannsynligvis et sted mellom null og to matches, men sånn er livet. Hvis det hadde fått meg til å føle meg som verdens største taper og satt i gang en personlig krise hadde jeg nok gjort lurt i å styre unna Tinder, men så lenge jeg kan ta det med et skuldertrekk går det helt fint. Men dropp fallskjermbildene. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #26 Skrevet 6. mai 2016 6 minutter siden, Okapi skrev: Men dropp fallskjermbildene. Er det så vanlig med fallskjermbilder på Tinder? Anonymkode: 4f93f...7ec
Okapi Skrevet 6. mai 2016 #27 Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er det så vanlig med fallskjermbilder på Tinder? Anonymkode: 4f93f...7ec Ja, det er drøssevis av dem. Gjengangere på jenteprofiler er fallskjermer, fjelltopper, venninner, vinglass og store katter. Sjelden i kombinasjon, dog. 3
Britt Banditt Skrevet 6. mai 2016 #28 Skrevet 6. mai 2016 Du trenger bare et par uker med slanking før du er fornøyd? Dvs du veier 2-4 kg mer enn du ønsker? Nei, da er du definitivt ikke for feit for tinder. Så for meg at du veide 30kg+ over normal bmi for å i det hele tatt spørre om noe så teit Forresten: INGEN er for feite for tinder. Man må faktisk ikke være slank for å få seg kjæreste (eller bare et ligg). 2
Miklo Velka Skrevet 6. mai 2016 #29 Skrevet 6. mai 2016 Tinder er et kjøttmarked for de som ser bra ut, og gjør man ikke det så har man dessverre ikke noe der å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #30 Skrevet 6. mai 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden du gjør en stor sak av dette, TS, så tipper jeg du må ha gått opp en del kilo. Er det 10 kg? Hvis det f.eks. er 10 kg, så kan du jo bruke 4 uker på å gå ned 4 kg, og så lage Tinder-profil. Så kan du gå ned resten av kiloene underveis. Det er jo heller ikke slik at når du kommer på Tinder så går du på date dagen etter. Bruk gjerne også bilder fra tiden du var slank, for det er jo slik du blir igjen. Anonymkode: 42c3c...766 Eller legg ut bilder fra når du er på ditt største og finn de ordentlige mannfolka...Selv om jeg tviler på at de finnes på tinder (eller i Norge). Anonymkode: b0f64...67f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #31 Skrevet 6. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller legg ut bilder fra når du er på ditt største og finn de ordentlige mannfolka...Selv om jeg tviler på at de finnes på tinder (eller i Norge). Anonymkode: b0f64...67f Stemmer det. De knuller vakre og tynne damer fra Italia og Frankrike. Ikke norske damer med valpefett. Anonymkode: 72471...4a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå