AnonymBrukr Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Jeg håper på et svar fort. Jeg er sør i landet grunnet en anledning i familien. Problemet er bare at folk så stressa og jeg ser meg utrolig lei av at det blir mye krangling og drama. Det har alltid vært problemer i denne familien, men nå er jeg virkelig lei!Jeg er veldig følsom og sårbar for tiden. Og det går innpå meg dette her, for å si det sånn er dette så ille for meg at jeg har bare lyst å pakke tingene mine og bare dra rett hjem igjen. Hva synes dere er mest rett her?? Hva burde jeg gjøre?
Snøugla Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Ta et dypt pust med magen og forsøk å roe deg ned. Du trenger å få avstand til det som gjør deg opprørt. Ikke gjør noe drastisk før du er der. Hva er det som gjør deg så opprørt?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Gå deg en tur. Ikke gå rett oppi det. Er du involvert i kranglene? Blir du presset til å ta forskjellige valg og velge side? Hvis ikke, prøv å distansere deg så mye som mulig og tenk at de får krangle i fred. Hvis to personer ber deg velge, så overlat valget til dem igjen og si at du ikke vil blandes inni krangelen. Anonymkode: 9d878...fc7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Fant du ut av det i går? Er det en sånn sosial happening som varer ut hele helgen? Er det ikke noe hotell som du kan ta inn på i stedet for å sove hos perifer familie? Det kan fort bli veldig mye å gå så tett oppå andre uansett om det ikke er noe særlig krangling, og selv man er i nær familie, når man ikke er vant til det i hverdagen. Er det voksne, eller er det barn som krangler? Har du noe med selve saken de krangler om å gjøre? Hvis du ikke har det, så kan du jo enten be dem om å krangle i et annet rom (eller så kan du ta en gåtur ut, noe som egentlig er det beste om det er der du må overnatte.) Anonymkode: 17b69...5ed
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Hvorfor er du så følsom og sårbar for tiden, forresten? Anonymkode: 17b69...5ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå