Gå til innhold

Krangling og drama i familien, hva burde jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper på et svar fort.  Jeg er sør i landet grunnet en anledning i familien. Problemet er bare at folk så stressa og jeg ser meg utrolig lei av at det blir mye krangling og drama. Det har alltid vært problemer i denne familien, men nå er jeg virkelig lei!Jeg er veldig følsom og sårbar for tiden. Og det går innpå meg dette her, for å si det sånn er dette så ille for meg at jeg har bare lyst å pakke tingene mine og bare dra rett hjem igjen. Hva synes dere er mest rett her?? Hva burde jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta et dypt pust med magen og forsøk å roe deg ned. Du trenger å få avstand til det som gjør deg opprørt. Ikke gjør noe drastisk før du er der. Hva er det som gjør deg så opprørt?

AnonymBruker
Skrevet

Gå deg en tur. Ikke gå rett oppi det.

Er du involvert i kranglene? Blir du presset til å ta forskjellige valg og velge side? Hvis ikke, prøv å distansere deg så mye som mulig og tenk at de får krangle i fred. Hvis to personer ber deg velge, så overlat valget til dem igjen og si at du ikke vil blandes inni  krangelen.

Anonymkode: 9d878...fc7

AnonymBruker
Skrevet

Fant du ut av det i går? Er det en sånn sosial happening som varer ut hele helgen? Er det ikke noe hotell som du kan ta inn på i stedet for å sove hos perifer familie? Det kan fort bli veldig mye å gå så tett oppå andre uansett om det ikke er noe særlig krangling, og selv man er i nær familie, når man ikke er vant til det i hverdagen. 

Er det voksne, eller er det barn som krangler? 

Har du noe med selve saken de krangler om å gjøre? Hvis du ikke har det, så kan du jo enten be dem om å krangle i et annet rom (eller så kan du ta en gåtur ut, noe som egentlig er det beste om det er der du må overnatte.)

Anonymkode: 17b69...5ed

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du så følsom og sårbar for tiden, forresten? 

Anonymkode: 17b69...5ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...