Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

-

Endret av Nike10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Skrevet
2 timer siden, Nike10 skrev:

Jeg har hatt flere ganger øyekontakt med ei som er instruktør. Men så har enten jeg eller hun kikket bort. Men denne gangen så jeg ikke bort, ikke hun heller. Det var et par sek øyekontakt.. Hun smilte og spurte meg om jeg flørter med hun. Jeg sa: kanskje det og gikk videre. Må leke litt kostbar. Hun blir sikkert sjekket opp hele tiden, så at hun sa det, kan da hende at hu er interessert. Hva sier dere jenter ? 

Viktig å spille kostbar, slik at du gjør henne usikker og at alt dør ut!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Nike10 skrev:

Jeg har hatt flere ganger øyekontakt med ei som er instruktør. Men så har enten jeg eller hun kikket bort. Men denne gangen så jeg ikke bort, ikke hun heller. Det var et par sek øyekontakt.. Hun smilte og spurte meg om jeg flørter med hun. Jeg sa: kanskje det og gikk videre. Må leke litt kostbar. Hun blir sikkert sjekket opp hele tiden, så at hun sa det, kan da hende at hu er interessert. Hva sier dere jenter ? 

Vent ti måneder før du ser henne igjen. Når hun spør om hvor du har vært så sier du: steder, før du går videre.

Deretter venter du i 4 måneder til (viktig at det er over et år totalt). Etter det så vil hun bli så usikker på deg at det fosser mellom bena hennes.

Anonymkode: 8ef40...f0f

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vent ti måneder før du ser henne igjen. Når hun spør om hvor du har vært så sier du: steder, før du går videre.

Deretter venter du i 4 måneder til (viktig at det er over et år totalt). Etter det så vil hun bli så usikker på deg at det fosser mellom bena hennes.

Anonymkode: 8ef40...f0f

Haha dere er morsomme :P gidder ikke å sjekke opp henne med en gang liksom, neste gang jeg ser henne.. usikker om hun er i et forhold.  Har sett henne med han ene instruktøren flere ganger der de trener sammen.. Hun så aldri på meg før hvertfall. Øyene hennes var alltid et annet sted.  Men pluteslig så, fikk vi øyekontakt og hun snakket til meg. Hun virka ikke interessert ført hvertfall. 

Endret av Nike10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...