AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Har aldri laget det før, så lurer på hvordan man går fram? Ingredienser og framgangsmåte? Anonymkode: ff732...d8b
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 40 g havregryn i tallerken + 10 g proteinpulver, og vann. Putt inn i mikro i 3 min. Voila Anonymkode: 2e6e0...c84
penny_ Skrevet 5. mai 2016 #3 Skrevet 5. mai 2016 Kok opp grøten og bland inn proteinpulver etterpå. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #4 Skrevet 5. mai 2016 Proteinpulver frister ikke meg like mye etter at jeg leste at det er laget av insekter. Men men...i fremtiden vil fredagstacoen m.m. være laget med insekter i steden for kjøtt... Anonymkode: 03208...5f3
ajarRun Skrevet 5. mai 2016 #5 Skrevet 5. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Proteinpulver frister ikke meg like mye etter at jeg leste at det er laget av insekter. Men men...i fremtiden vil fredagstacoen m.m. være laget med insekter i steden for kjøtt... Anonymkode: 03208...5f3 Når ble kyr insekter? Jeg kan være enig i at de ser litt spaca ut men de er da vitterlig ikke insekter? Whey er laget av myseprotein som er overskudd fra melkeproduksjon. Eller mener du at insektene produserer proteinpulveret (i motsetning til at de er ingrediensen)? 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #6 Skrevet 5. mai 2016 2 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Når ble kyr insekter? Jeg kan være enig i at de ser litt spaca ut men de er da vitterlig ikke insekter? Whey er laget av myseprotein som er overskudd fra melkeproduksjon. Eller mener du at insektene produserer proteinpulveret (i motsetning til at de er ingrediensen)? Jeg leste om at noen proteinpulvertyper inneholder protein fra insekter. Anonymkode: 03208...5f3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #7 Skrevet 5. mai 2016 http://dbtv.no/4710044365001#Noen_gang_brukt_proteinpulver_Da_kan_dette_ha_vaert_en_ingrediens_ http://forskning.no/2014/10/olet-ditt-inneholder-hundrevis-av-insekter Anonymkode: 03208...5f3 1
Gjest Plastic Heart Skrevet 5. mai 2016 #8 Skrevet 5. mai 2016 Jeg bare hiver to-tre never havregryn, melk nok til at det dekker alt og litt til, og en scoop proteinpulver i en kjele, og rører mens det koker opp på middels varme.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #9 Skrevet 5. mai 2016 1 time siden, ambivalentReaction skrev: Når ble kyr insekter? Jeg kan være enig i at de ser litt spaca ut men de er da vitterlig ikke insekter? Whey er laget av myseprotein som er overskudd fra melkeproduksjon. Eller mener du at insektene produserer proteinpulveret (i motsetning til at de er ingrediensen)? Nei, kyr er ikke insekter. Men: http://dbtv.no/4710044365001#Noen_gang_brukt_proteinpulver_Da_kan_dette_ha_vaert_en_ingrediens_ http://forskning.no/2014/10/olet-ditt-inneholder-hundrevis-av-insekter Anonymkode: 03208...5f3
Freaky Fly Skrevet 5. mai 2016 #10 Skrevet 5. mai 2016 Her er min måte å lage havregrøt på, som jeg syntes er kjempegod. Spises enten med cottage cheese og syltetøy, eller walden farms pancake syrup. 30 g havregryn, bittelitt salt og vann kokes opp, kokes noen minutter (ha i litt ekstra vann så grøten er litt løsere enn vanlig grøt) tilsetter to eggehviter og pisker dette mens det småkoker ca et minutt (viktig å piske så det ikke klumper seg. Eggehviter gir en god og kremete konsistens! I tillegg "vokser" grøten, og det føles som mye mer grøt med en gang. Kan bruke hele egget for mer fett og protein også) tar grøten av panna og rører inn en scoop (ca 20g) vaniljeproteinpulver.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #11 Skrevet 5. mai 2016 Jeg koker ønsker mengde havregryn (med vann og kanel) kvelden før, og setter den i kjøleskapet. Dette fordi jeg elsker kald havregrøt, og den får kakekonsistens. Når jeg skal spise den til første måltid dagen etter, blander jeg 40 gram sjokoladeprotein sammen med litt vann til nugattikonsistens, også har jeg det over grøten, og topper det hele med div rosiner, kakaonibs, kokosflak, nøtter/korn. Det er himmelsk! Anonymkode: 863c6...d60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå