Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest uN91s
Skrevet (endret)

Hei! 

Jeg har tykt krøllete hår da mine foreldre kom fra et afrikansk land. Skulderlangt. Hater virkelig krøller over alt på jord siden det er utrolig mye jobb å fikse. Vinden og omgivelser ødelegger krøllene bare minutter etter det er stylet og det blir stort og frizzy. I tillegg ødelegges krøllene når jeg sover om natten og jeg må dusje og style håret alt for ofte. Til ingen nytte. Går bare med stram hestehale og masse spenner for å holde frizzet nede. Ser ikke så bra ut. Derfor ønsker jeg å ta straight and shine for å glatte ut håret. Det koster sikkert rundt 5500-6000 pluss ettervekst hvert halvår for 3500-4000. Er det noen som har erfaring med denne type utglatting av hår? Siden det er så dyrt hadde det vært fint å fått noen erfaringer :) 

Tok nemlig en lignende anti-permanent for et par år tilbake og frisøren lovet at det skulle være permanent. Betalte 5000 for halvrett hår i to uker. Men tror ikke det var straight and shine da den behandlingen er temmelig ny på markedet i Norge.

I tillegg har jeg et par spørsmål om extension. Ser at det tilbys flere ulike extension med ulike festemåter. Hvilke er å anbefale? Tror ikke keratin/lim er så lurt da jeg må bruke den sterke anti-permanenten en gang i blant. Ser at clip-on virker ganske enkelt, men samtidig litt stress å feste 7 slike i håret på travle morninger. Derfor lurer jeg på om noen har erfaring med denne: http://www.rapunzelofsweden.no

Den virker enklere da det bare er én del å sette inn. Noen som har brukt den? 

Er det bare å bestille det jeg tror er min hårfarge og deretter ta det med til frisøren for å klippe den slik at man ikke ser det er extensions? Vil ikke ha et falskt resultat og på instruksjonsfilmen ser man veldig godt at det er extension da clip-in delen er lengre enn håret til modellen. Sånn blir det nok hos meg også. Det så ikke så unaturlig ut etter de lagde bølger, men jeg vet ikke om jeg orker å krølle det før skolen hver dag. 

Håper det er noen der ute som kan dele noen erfaringer :)

Endret av uN91s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...