AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Jeg bruker 70e i BH (noe som er umulig å finne) og kjøpte en bikinioverdel i 75d som ble alt for liten. Har hundrevis av fine bh'er i 75d selv om de ikke passer, så vet ikke helt hvorfor jeg trodde det skulle gå nå... Uansett, er det ikke mulig for oss med store bryster å få fine bikinier/bh'er? Hvis de ikke selger i størrelse 70e, hva er det nærmeste jeg kan komme den da når 75d blir for lite (i cup altså) Anonymkode: 47acb...d61
Tibbie Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Jeg har aldri handlet så store BHer i "billigbutikker" (jeg er 70A, så jeg sliter med det motsatte. Og hva er greia med at minste bikinistørrelse i billigbutikkene er 75? Det er helt sinssykt), men jeg jobber i undertøysbutikk og er godt kjent med problemet ditt. Nesten alle som kommer innom sliter med det samme som deg. Bade- og undertøyet er naturligvis noe dyrere i undertøysbutikker enn på HM, men du finner i hvert fall en som passer. Er du lur, hamsterer du når det er salg (Eller så kan du jo få deg en ekstrahjelp jobb, sånn at du får rabattene ) Finnes det ikke 75e på billigbutikkene, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå