Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg hadde EL 27.-28. april, altså for 7-8 dager siden. Hadde samleie dagen før, under og etter. I dag begynte jeg å kjenne noe som er helt likt menssmerter. Kan det være festesmerter? Kan dette være veldig tidlig mens, eller SA (kanskje altfor tidlig uansett)? Har vanligvis ganske så stabile sykluser. Er i PP 3, ingen barn fra før av.

Anonymkode: bbee3...514

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går jo ikke an å ha SA før du i det hele tatt er gravid? 7-8 dpo har jo egget knapt festet seg, så SA er det jo ikke. 

Kan være festesmerter, kan være helt tilfeldig. 

Anonymkode: 11c33...371

Skrevet

Jeg fikk (dessverre) mensenliknende smerter en uke før mensen 😡. Kan selvfølgelig være festesmerter du kjenner. SA kan man kun kjenne etter man har fått positiv test, og egget har festet seg. Mulig du tenke på kjemisk graviditet, men det kjenner man ikke noe til mer enn en vanlig menstruasjon :-) du kan jo teste om noen dager! Lykke til! :-) 

AnonymBruker
Skrevet

Festesmerter har aldri blitt påvist, det finnes ikke vitenskapverdenen. Når man venter å bli gravid så kjenner man jo etter alle ting, så det kan være hva som helst. 

Du må nesten bare vente se, det er for tidlig å si hva det er/var. Det er det kjipe svaret ;) 

Anonymkode: 20f52...6e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg skjønner jo egentlig at SA er umulig så tidlig, ble bare forvirra og tenkte ikke så langt der og da. Kjente i alle fall tydelige smerter, akkurat som jeg pleier å ha dagen før/første dag med TR. Visste ikke at festesmerter ikke fantes i vitenskapsverdenen. Da var det sikkert ikke noe. Man blir jo fort litt håpefull når man prøver :)

TS

Anonymkode: bbee3...514

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...