Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #1 Skrevet 28. oktober 2004 Fortiden bruker jeg Garnier ansikts vask og toner, men føler at jeg får så fet hud av den. har ikke hatt fet hud før, men nå kommer det for fullt. blir helt blank utover dagen. det gjør også at sminken ikke holder. er det noen som har noen fine produkter som gjør at man får matt hud som holder hele dagen? tusen takk hilsen meg
Marina75 Skrevet 28. oktober 2004 #2 Skrevet 28. oktober 2004 Gå på apoteket og spørr der. Syntes de har mye bra som ikke er så dyrt.
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #3 Skrevet 28. oktober 2004 oki, da skal jeg prøve det. Tusen takk for tips!
Gjest Ethereal Skrevet 28. oktober 2004 #4 Skrevet 28. oktober 2004 Kanskje Vichy Normaderm er tingen (på apoteket)? Produktene inneholder salisylsyre som bidrar til å normalisere huden din innenfra, ved å fjerne døde hudceller og løse opp talg og hudceller som stopper igjen porene. Det er en hel serie med rensegele, ansiktsvann og krem for fet hud.
Gjest Lucyna Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 Det er ikke lov å bruke forumet til reklame. Innlegget er derfor slettet. Marianne moderator.
Gjest Virvel Skrevet 1. november 2004 #6 Skrevet 1. november 2004 Jeg var i hvert fall fornøyd med Normaderm i sommer, men bruker litt andre produkter om vinteren (har tørrere hud da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå