AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 ...kunne dere hatt et forhold til en som hadde hatt sex med den ene som er en nær venn og den andre bare en bekjent av noen venner? Anonymkode: f0d7d...b72
Gjest Holititten Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 La meg gjette, du har hatt sex med en som er en nær venn og an annen som er er bekjent av noen venner til han du har lyst til å ha et forhold med? Altså, du skjønner at slike spesifikke spørsmål ikke vil gi dg svar på hva akkurat han du snakker om mener? Noen menn vil si ja, og noen vil si nei, men ingen kan vite hva han du ønsker å ha et forhold til vil si. Han kan si nei selv om alle på KG sier ja.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #4 Skrevet 5. mai 2016 Nei jeg kunne ikke hatt sex med eller datet noen som har hatt sex med en nær venn. En bekjent langt ute i kretsen derimot kunne jeg nok klart å overleve - om det var lenge siden, og dette var en person jeg bare møtte et par ganger i året eller så tilfeldig rundt omkring (altså ingn av de vennene man ringer for å avtale å møtes) Anonymkode: d6dba...2f0
Gjest Coolaid Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Vet ikke helt om jeg skjønner spørsmålet. En nær venn av hvem?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå