AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Jeg har laget potetsalat og druesalat (med majones, rømme osv). Har vel egentlig forstått det sånn at potet ikke egner seg til å fryses, men gjelder det også potetsalat? og hva med druesalat? Anonymkode: 3865f...3c7
Gjest Margit Spat Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Har aldri hørt om druesalat før, men druer er ikke særlig delikate nÃ¥r de har vært nedfryst. De blir veldig vasne. At poteter ikke tÃ¥ler frysing, handler først og fremst om rÃ¥ poteter. I en potetsalat er potetene kokte, og da er det ikke potetene i seg selv som setter den største begrensningen, men majones er ikke videre egnet til frysing. Â
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #3 Skrevet 5. mai 2016 Dette vil jeg ikke fryse, det blir ikke særlig spisbart når det tines. Anonymkode: 081fe...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #4 Skrevet 5. mai 2016 Nei, majonesen skiller seg. Anonymkode: 285c0...44d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #5 Skrevet 5. mai 2016 Okei, takk for svar alle sammen Anonymkode: 3865f...3c7
tdm900 Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har laget potetsalat og druesalat (med majones, rømme osv). Har vel egentlig forstått det sånn at potet ikke egner seg til å fryses, men gjelder det også potetsalat? og hva med druesalat? Anonymkode: 3865f...3c7 Potetsalat har en gyselig konsistens når den tiner etter å vært fryst, måtte bare kaste en boks etter at den hadde vært lagt i fryser etter et arrangement hvor "overskuddet" ble delt ut til styret.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 Nei.P.g.a majonesen som nevnt over her. For hva poteter angår har jeg aldri hatt problemer med å fryse de. Anonymkode: 341a0...c23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå