Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen av dere som har vært borti eksorsisme?

Jeg kommer fra en liten bygd, og for vel snart 40 år siden gikk det en sak her om demonbesettelse og eksorsisme. I 2010 kom dette igjen opp fordi "ungdommer" hadde flyttet hit og lagt hånda på folk, snakket med ungdommer og begynt å inkludere seg i DNK(Den Norske Kirke). I frykt for enda en sak ble biskopen koblet inn, soknepresten gikk ut i media og ei skrev en bok om at hun var demonbesatt. Er det noen av dere som tror på sånt? Som kan fortelle noe? Er ufattelig interessant.

Anonymkode: 318aa...5f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oslo katolske bispedømme har en eksorsist, men gir ikke ut informasjon om hvem han er. Selv tror jeg ikke noe på dette utover det rent rituelle og symbolske.

Anonymkode: cc529...b85

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oslo katolske bispedømme har en eksorsist, men gir ikke ut informasjon om hvem han er. Selv tror jeg ikke noe på dette utover det rent rituelle og symbolske.

Anonymkode: cc529...b85

Hmm! Jeg har faktisk sett en eksorsisme da, men det var i utlandet, der dette er helt normal praksis, selv om norsk misjon har påvirket kirken i det landet. Det var utrolig spesielt og utrolig sterkt å se. Flere av de jeg var med begynte å grine.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror på demon besettelse og ritualer som kan fjerne det ja. Men ikke i den grad man ser på skrekk filmer men f eks mer at demoner gjør en schizofren eller voldelig med blackout eller til og med "bare" manipulerende. Synes også det er veldig interessant og tror at alle mennesker er som en kanal for gode eller onde energier. 

Anonymkode: 9352e...20d

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm! Jeg har faktisk sett en eksorsisme da, men det var i utlandet, der dette er helt normal praksis, selv om norsk misjon har påvirket kirken i det landet. Det var utrolig spesielt og utrolig sterkt å se. Flere av de jeg var med begynte å grine.

Massesuggesjon er en enormt sterk kraft :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...