AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Har prøvd å søke det opp, men får forskjellige svar avhengig av hvor jeg leser Anonymkode: 291ec...ace
Cuntzilla Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Amerikansk fjortispunkpoprock? Neida.. hm.. kjenner ikke bandet utrolig godt siden jeg ikke er stor fan, men det er jo iallefall i den utrolig brede sjangeren pop/rock. Innslag av emo(-pop), (pop-)punk og litt indie-wannabe. Sånt som de kaller rock eller alternative på amerikansk MTV. Med andre ord er det i den rocka enden når man er innenfor popsjangeren, og i den alternative enden når man er innenfor det kommersielle/mainstream. Jeg tror jeg bare forvirret deg mer nå 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #3 Skrevet 5. mai 2016 Nei da, det var ikke forvirrende Tusen takk for svar! Anonymkode: 291ec...ace
John_Felipe Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Den 05/05/2016 at 9.02, AnonymBruker skrev: Har prøvd å søke det opp, men får forskjellige svar avhengig av hvor jeg leser Anonymkode: 291ec...ace Alternativ rock, pop punk og pop rock
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå