AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Del Skrevet 5. mai 2016 Jeg har tenkt å si opp mobilabonnementet mitt, som er smart basis gjennom Telia. Slik det er nå så er det moren min som har mottatt faktura, og moilen har blitt betalt ned i løpet av et år, på mobilregningen, slika t fakturaen nå bare er på abonnementsbeløpet på 299. Men når jeg logger inn på telia forå se hvordan jeg kan si opp, står det at jeg har en kontobalanse på ca 3200 kroner, med en knapp som sier at jeg kan betale med kort. Men hva betyr dette? Alle fakturaene ser normale ut og har blitt betalt i tide, så jeg forstår ikke hvor dette kommer fra. Noen andre med Telia som vet hva dette er? Anonymkode: a580d...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #2 Del Skrevet 5. mai 2016 Legger ved bilde. Skylder jeg plutselig 3000 kroner? =\ Anonymkode: a580d...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 5. mai 2016 #3 Del Skrevet 5. mai 2016 Jeg sjekket mitt abonnement og der står bare utestående saldo som kontobalanse. Sjekk en gang til at alle fakturaene er betalt. Hvis dette er gjort så tar du kontakt med Telia via chaten på hjemmesiden deres. Der er de flinke på å svar og de svarer kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #4 Del Skrevet 5. mai 2016 4 minutter siden, smilo skrev: Jeg sjekket mitt abonnement og der står bare utestående saldo som kontobalanse. Sjekk en gang til at alle fakturaene er betalt. Hvis dette er gjort så tar du kontakt med Telia via chaten på hjemmesiden deres. Der er de flinke på å svar og de svarer kjapt. Takk for svar! Regner med de ikke er tilgjengelige på chat før i morgen, men jeg ble litt stresset så jeg ville høre om noen kanskje hadde noen erfaringer. Har også sendt en e-post til kundeservice. Ser for meg at abonnementet ville blitt sperret om jeg hadde ubetalte regninger også. Off. Anonymkode: a580d...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calavi Skrevet 5. mai 2016 #5 Del Skrevet 5. mai 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Regner med de ikke er tilgjengelige på chat før i morgen, men jeg ble litt stresset så jeg ville høre om noen kanskje hadde noen erfaringer. Har også sendt en e-post til kundeservice. Ser for meg at abonnementet ville blitt sperret om jeg hadde ubetalte regninger også. Off. Anonymkode: a580d...f36 Chat'en åpner for privatkunder nå kl. 10.00 og er åpen til 15.00. Hør med de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 5. mai 2016 #6 Del Skrevet 5. mai 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Regner med de ikke er tilgjengelige på chat før i morgen, men jeg ble litt stresset så jeg ville høre om noen kanskje hadde noen erfaringer. Har også sendt en e-post til kundeservice. Ser for meg at abonnementet ville blitt sperret om jeg hadde ubetalte regninger også. Off. Anonymkode: a580d...f36 De har åpent nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #7 Del Skrevet 5. mai 2016 Fikk snakket med dem! Kontobalansen er knyttet til kontoeier, som da er moren min, og ikke til min bruker, så det er summen for månedens mobilregning for hele familien Takk for hjelpen! - TS Anonymkode: a580d...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå