Gå til innhold

Kontobalanse på Telia/netcom, hva betyr dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har tenkt å si opp mobilabonnementet mitt, som er smart basis gjennom Telia. Slik det er nå så er det moren min som har mottatt faktura, og moilen har blitt betalt ned i løpet av et år, på mobilregningen, slika t fakturaen nå bare er på abonnementsbeløpet på 299.

Men når jeg logger inn på telia forå se hvordan jeg kan si opp, står det at jeg har en kontobalanse på ca 3200 kroner, med en knapp som sier at jeg kan betale med kort. Men hva betyr dette? Alle fakturaene ser normale ut og har blitt betalt i tide, så jeg forstår ikke hvor dette kommer fra. Noen andre med Telia som vet hva dette er? :P

Anonymkode: a580d...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Legger ved bilde. Skylder jeg plutselig 3000 kroner? =\ 

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket mitt abonnement og der står bare utestående saldo som kontobalanse. Sjekk en gang til at alle fakturaene er betalt. Hvis dette er gjort så tar du kontakt med Telia via chaten på hjemmesiden deres. Der er de flinke på å svar og de svarer kjapt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, smilo skrev:

Jeg sjekket mitt abonnement og der står bare utestående saldo som kontobalanse. Sjekk en gang til at alle fakturaene er betalt. Hvis dette er gjort så tar du kontakt med Telia via chaten på hjemmesiden deres. Der er de flinke på å svar og de svarer kjapt. 

Takk for svar! Regner med de ikke er tilgjengelige på chat før i morgen, men jeg ble litt stresset så jeg ville høre om noen kanskje hadde noen erfaringer. Har også sendt en e-post til kundeservice. Ser for meg at abonnementet ville blitt sperret om jeg hadde ubetalte regninger også. Off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Regner med de ikke er tilgjengelige på chat før i morgen, men jeg ble litt stresset så jeg ville høre om noen kanskje hadde noen erfaringer. Har også sendt en e-post til kundeservice. Ser for meg at abonnementet ville blitt sperret om jeg hadde ubetalte regninger også. Off.

Chat'en åpner for privatkunder nå kl. 10.00 og er åpen til 15.00. Hør med de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har åpent nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fikk snakket med dem! Kontobalansen er knyttet til kontoeier, som da er moren min, og ikke til min bruker, så det er summen for månedens mobilregning for hele familien :P

Takk for hjelpen! - TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...