Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #1 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har trent 2 dager i uken nå et par mnd, for en uke siden begynte jeg å sykle hjemme i tilegg, men nå skjønner jeg ikke hva som skjer med kroppen min :evil: Jeg går opp i vekt, på tre-fire dager har jeg gått opp 1 kg :evil: Hvet at muskler veier mer en fett, men har ikke fårr så mye muskler på noen dager.... hva i alle dager er det som skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 28. oktober 2004 #2 Del Skrevet 28. oktober 2004 Husk at kroppens vekt varierer.. Derfor bør man veie seg kun 1 dag pr uke, ca samme tidspunkt! Dette kan f.eks dreie seg om vannansamlinger i kroppen! Ved menstruasjon kan faktisk kroppsvekten øke med opptil 3 kg! Tro det eller ei! Husk å bruke målebåndet! MYE viktigere enn vekten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 28. oktober 2004 #3 Del Skrevet 28. oktober 2004 Man kan bygge opptil 2-3 kg muskler i året, så det er nok ikke det vektøkningen skyldes. Men når man begynner å trene, vil musklene holde på mer væske og de fleste opplever å gå litt opp i vekt før de går ned. Viktig å veie seg på samme tid på døgnet, man veier stort sett alltid mer om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sanya_73 Skrevet 28. oktober 2004 #4 Del Skrevet 28. oktober 2004 Foreslår du slutter å veie deg så ofte, siden du tydeligvis er veldig opptatt av hva vekta forteller deg. Jeg begynte å trene for noen måneder siden, og veier meg bare en gang i måneden. På seks måneder har jeg gått ned 15 kg, og kunne aldri holdt ut å veie meg en gang i uka. Før mensen vet jeg at jeg går opp litt i vekt, og skulle veiinga skjedd akkurat da, hadde jeg raskt mistet motet. Slutt å veie deg så ofte! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå