Gjest Lasse Skrevet 28. oktober 2004 #1 Skrevet 28. oktober 2004 At menn onanerer er vel ikke noe nytt og jeg tror de fleste jenter aksepterer at deres menn gjør det - godt sexliv eller ikke. Men noen få av oss er skapt slik at vi kan suge oss selv. Min kone "oppdaget" det og ble litt sur med en gang, men det har "gått over". Hva synes dere om dette jenter? Lasse
Gjest Lompa Skrevet 28. oktober 2004 #2 Skrevet 28. oktober 2004 :o :o :o DEN akrobaten skulle jeg likt og sett!!!!!
Suzy Skrevet 28. oktober 2004 #3 Skrevet 28. oktober 2004 Kjære "Lasse"... 1. Det skulle jeg likt å sett i praksis! 2. Svelger du? *kniser*
*Lene* Skrevet 28. oktober 2004 #4 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg syns det hadde vært dødsfett om mannen min kunne suge seg selv!!!! Han klarer nesten å få det høyre benet bak nakken da...
Gjest Lasse Skrevet 28. oktober 2004 #5 Skrevet 28. oktober 2004 Tydligvis morsomt dette. Tipper det er fornøyelig å se dere dra i sanbbene deres også gutter. Gutta er stort sett misunnelig tenker jeg. Skal både være myk og en rimelig lang en for å få til dette. Svelgerjeg? Nei! Og det gjør damene heller ikke imo. Fikk ikke noe godt svar av damene på spm mitt da
Gjest Mann 28 Skrevet 28. oktober 2004 #6 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg syns det hadde vært dødsfett om mannen min kunne suge seg selv!!!! Hehe, så slapp du liksom? eller bare fordi det hadde vært gøy å se? Han klarer nesten å få det høyre benet bak nakken da... Høres mer normalt ut det ja. Jeg hadde knekt mer enn et par bein om jeg skulle ha klart å suge meg selv.
Gjest Fighter Skrevet 28. oktober 2004 #7 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har hørt at det finnes menn som kan det. Hva jeg synes om det? Rart. Og om jeg hadde sett mannen suge seg selv kan det gody hende jeg hadde ledd. Ikke fordi jeg ikke respekterer han eller respektere menn som kan suge seg selv, men fordi det sikkert ville sett morsomt ut. Og hvorfor ville det sett morsomt ut? Fordi han gjør noe uvanlig. Jeg lo av mannen min først gang jeg så han spise grøt også. Han spiser grøt på en morsom måte. Var det et greit svar Lasse?
*Lene* Skrevet 28. oktober 2004 #8 Skrevet 28. oktober 2004 Hehe, så slapp du liksom? eller bare fordi det hadde vært gøy å se? Høres mer normalt ut det ja. Jeg hadde knekt mer enn et par bein om jeg skulle ha klart å suge meg selv. Fordi det hadde vært veldig artig å se på :-D Jeg gjør aldri noe jeg ikke vil selv ;-)
Suzy Skrevet 28. oktober 2004 #9 Skrevet 28. oktober 2004 Tydligvis morsomt dette. Tipper det er fornøyelig å se dere dra i sanbbene deres også gutter. Gutta er stort sett misunnelig tenker jeg. Skal både være myk og en rimelig lang en for å få til dette. Svelgerjeg? Nei! Og det gjør damene heller ikke imo. Fikk ikke noe godt svar av damene på spm mitt da Klart jeg svelger - kan ikke skjønne hvorfor ikke du gjør det 8)
Hilde Skrevet 28. oktober 2004 #10 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har ryddet litt i tråden, det gikk litt over alle støvleskafter her Newt-moderator
~Viva~ Skrevet 29. oktober 2004 #11 Skrevet 29. oktober 2004 Vi hadde et bilde hengende på oppslagstavla av en som gjorde dette da jeg gikk på videregående. Skal jeg være helt ærlig så synes jeg det er ekkelt og hadde fått litt småangst om jeg hadde kommet over sambo med pikken i kjeften. Vet ikke hvorfor, synes bare det høres skikkelig ut.
Dru Skrevet 30. oktober 2004 #12 Skrevet 30. oktober 2004 Det er jo et anerkjent fenomen, som jeg skal vedde på er behørig dokumentert i pene farger og levende bilder... Men her er iallfall litt fakta: http://www.fact-index.com/a/au/autofellatio.html
Samantha Skrevet 30. oktober 2004 #13 Skrevet 30. oktober 2004 Typen min må gjerne utfolde seg på ditte området. Berre eg slepp å sjå det (...og høyre om det) er det greit! Veldig praktisk då, viss eg er vekke ei helg
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2004 #14 Skrevet 30. oktober 2004 marilyn manson har fjernet flere ribbbein sånn at han skal kunne suge seg selv
Timian Skrevet 30. oktober 2004 #16 Skrevet 30. oktober 2004 Har sett et bilde av det en gang, og må innrømme at jeg nok ikke hadde likt å ferske kjæresten min i en sånn situasjon! Ville vel følt det ukomfortablet å ferske han hvis han onanerte vanlig også, men det er og blir en mer alminnelig variant, og medfører dermed ikke sjokk... Om han hadde hatt muligheten til det, ville jeg naturligvis akseptert det, men ville satt stor pris på om han gjorde det klinkende klart at det var bedre når jeg gjorde jobben
Gjest *Fiona* Skrevet 2. november 2004 #17 Skrevet 2. november 2004 Jeg sitter her o ggaper jeg. Ikke for å suge, men fordi jeg prøver hardt å visualisere fenomenet. Jeg klarer det ikke. Er du dverg? Eller veldig lav? Elelr turner? Eller noe? Jeg ville nok ledd ja. Dessverre.Fordi jeg synes tanken er latterlig, og synet innbiller jeg meg likedan. Hm. Lurer på om jeg klarer å slikke meg selv...? Kan man trenes opp til det? Vil det i så fall se sånn passe dumt ut tro? Hmhm. Fått litt å gruble på. At typen onanerer er jo vanlig, og digg å gjøre det sammen. Men om han hadde klart å suge seg selv kunne han gjort meg tjenesten å spare meg for dne opplevelsen. Jeg vil suge selv, og jeg vil svelge. Så det så.
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #18 Skrevet 2. november 2004 Munnsex er en viktig del av vårt sexliv, men jeg ville funnet det usmakelig om jeg fant samboern sugende på seg selv :o Om jeg hadde "ferska" han i å onanere på vanlig vis ville jeg ikke hatt noe imot det
Miss Angelina Skrevet 4. november 2004 #19 Skrevet 4. november 2004 altså hvis du Lasse liker dette, så burde du gjøre slikt da kona er borte!! jeg ville nok ha reagert på samme måte som kona di, hvos jeg hadde tatt sambo på fersken, ved og suge seg selv..... altså,mannfolk som suger mannfolk kaller vi homse.. du suger deg selv, jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle deg, men jeg har en liten anelse at du kanskje liker gutte-sex!! ettersom at du suger deg selv!! eller kanskje du tenker/drømmer om at en gutt skal gjøre det!! ikke vet jeg, men jeg ville ha fått sjokk i alle fall!! seriøst!! hehe... sorry, men jeg kan liksom ikke se for meg det bildet helt,der du sitter/ligger og suger deg selv, og kona di fersker deg!! sikkert et pinelig øyeblikk for deg, eller kanskje dere begge..................... jeg ville kamskje ha flydd i taket der og da, og ikke helt visst hvor jeg skulle ha gjort av meg!! blitt paff,sjokkert, spørt hva faen du drev med, og ikke minst hvorfor?? Jeg vil heller ta en BLOWJOB, for samboeren, bedre at jeg gjør den jobben, enn at jeg skla finne han i og gjøre det samme som deg:) jeg ville ha blitt en smule kvalm, der og da!! ikke vondt ment:) men liker du det!! vell godt for deg... nyt det så lenge du kan... men pass på neste gang at kona di er borte!!
Gjest Ninakanin Skrevet 4. november 2004 #20 Skrevet 4. november 2004 altså... jeg vil gjerne benytte anledningen til å spørre den perfekte personen til å svare: Hvordan skal det suges? dette blir litt sånn..hvis en mann fikk ha en damekropp for et døgn-opplegg, ting man vil finne ut som man ikke får muligheten til ellers! hva jeg synes? jeg hadde smelt døra igjen, hylt, og åpnet døra igjen, og spurt "ser jeg det jeg tror jeg ser?". tror jeg. men...for all del, hvis du får det til, så hvorfor ikke. men jeg vet ikke hva jeg synes egentlig, det er ikke et fenomen jeg har tenkt så grundig over, for å si det sånn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå